Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera

  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
  • Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera
A termék forgalmazása megszűnt.

Termékjellemzők

A Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera segítségével könnyedén figyelemmel kísérhetőek otthonunk eseményei.

Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy akár 720p HD minőségű videó segítségével kísérhessük figyelemmel, mi zajlik otthonunkban. Szülőként sokszor nyugtalanok vagyunk, vajon mit csinál a kisgyermek. A Belkin NetCam HD Wi-Fi Camera segítségével mostantól egyszerűen nyomon követhetőek a gyerekszoba történéseit.

A babaszobában elhelyezett készülék biztosítja, hogy éjjel bármikor rápillantsunk, minden rendben van-e. Az idősebb rokonhoz, szülőhöz beszerelt kamerával nyugodtak lehetünk afelől, hogy értesülünk arról, ha valami probléma adódna.

  • Ideális: kisgyermek, nagyszülő, háziállat mellé
  • Tökéletes minőségű videó rögzítése
  • Tiszta audio hangzás
  • Tökéletes képi és hangzási élmény az iPhone készülékeken keresztül bárhol
  • HD minőségű kép rögzítés
  • A videó kivételesen egyenletes 

A részletek, színek annyira élénkek, hogy úgy érezhetjük, mintha el sem hagytuk volna otthonunkat

A Belkin NetCam HD gondoskodik arról, hogy teljes mértékben kihasználja az iPhone nagy felbontású videó és audio képességeit

Zökkenőmentes beüzemelés –számítógép nem szükséges

A telepítő CD és a bonyolult fehasználói kézikönyv a múlté. A Belkin NetCam működtetéséhez egyszerűen csak le kell tölteni az ingyenes NetCam applikációt az iPhone készülékre. A kamera csatlakozik az otthoni Wi-Fi routerhez és a videó elindul a készüléken. Nagy látószögű objektív és éjjellátó: A kamera infravörös éjjellátóval ellátott, mely segítségével a kivilágítatlan és sötét szoba eseményeit is gond nélkül nyomon lehet követni. Ideális lakástulajdonosok számára, akik szemmel szeretnék tartani otthonukat éjszaka is.

Emlékezetes pillanatok

A rendszer és a NetCam app segítségével rögzíthető a látvány a telefonon. A kamera HD videó és digitális audio tárolására is képes. A tartalmak éles és tiszta felvételek, melyek később újra visszanézhetőek.

Mozgást érzékelő figyelmeztető e-mail

A készülékünkön könnyedén beállítható az e-mailes értesítés funkció, mely akkor lép életbe, amikor a kamera mozgást érzékel. Így ahelyett, hogy folyamatosan a képernyőt bámulnánk, lazítva élvezhetjük a nyugalmat bárhol. A NetCam egyszerűen csak küld egy értesítést.

Kompatibilitás

  • Apple készülékek: iOS 4.2 vagy újabb frissítéseknél.
  • Android készülékek: 2.2 vagy magasabb verzió esetén.
  • Illetve mindkét esetben Wi-Fi router internet-kapcsolat szükséges!

A csomag tartalma

  • NetCam HD
  • Tápegység
  • Gyors telepítési útmutató

*Hazánkban EU-USA konnektor átalakító adapterrel használható, melyet a csomag nem tartalmaz.

Átvételi lehetőségek

Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeinket szerződéses partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.

A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.

Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az GLS ügyfélszolgálatát keresheted a (+36 29) 886 700-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.

Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár alapesetben nem hív fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetősége:
Telefon (+36 29) 886 700
Honlap: gls-group.eu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.

Személyes átvétel üzletünkben

1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt

A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelésed. (Ilyenkor ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem voltál elérhető.

Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.

Mivel tudok fizetni?

Üzletünkben készpénzzel tudsz csak fizetni. Bankkártyás, vagy átutalásos fizetési lehetőség kizárólag a webshopban történő megrendelés esetén lehetséges.

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.

Vásárlói vélemények

0 átlag (0 értékelés alapján)

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Mennyi ideig tudom visszaküldeni a terméket, ha nem tetszik? Megnézem »

30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.

A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.

+ Melyik címükre küldhetem vissza a terméket? Megnézem »

Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

+ Telefonon keresztül meg tudom rendelni a kiegészítőt? Megnézem »

A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.

+ Mikor vehetem át a terméket az üzletben? Megnézem »

Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.

Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.

+ Ki lehet próbálni a terméket vásárlás előtt az üzletben? Megnézem »

Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni. 

+ Ha az ütésálló tokban összetörik a készülék, akkor garanciában javítjátok? Megnézem »

Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.

+ Fel is rakjátok az üvegfóliát, ha megveszem? Megnézem »

Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.

Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk. 

+ Lehet kérni konkrét órára történő kézbesítést? Megnézem »

Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő  pontosabb információt adhat.

+ Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elkülditek külön a raktáron lévő termékeket? Megnézem »

Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.

Utoljára megtekintett termékek

    Smart Blog

    Így kerülhetik el a jövő iPhone modelljei a beázást
    2018. november 30. 16:00:27 U Zagor

    Így kerülhetik el a jövő iPhone modelljei a beázást

    Az Apple heti szinten nyújt be szabadalmakat és ritkán van olyan ami igazán felkeltené az érdeklődésünket. Ezúttal viszont egy új módszeren dolgozik az iPhone és más termékei vízállóságának javítása érdekében, ami sok bosszúságtól óvná meg a felhasználókat.

    Elolvasom
    Ezért nem mindegy, milyen iPhone szervizt választasz
    2018. november 28. 14:08:09 U Niki

    Ezért nem mindegy, milyen iPhone szervizt választasz

    Elromlott a telefonod. Mit csinálsz először? Beütöd a keresőbe az iPhone szerviz kombinációt és mondjuk, átpörgeted az első három találatot. Ha egyik sem győzött meg, kicsit kutatsz tovább, de valójában nem vagy biztos benne, mi alapján válassz - ezért nagy eséllyel a legolcsóbb hely mellett kötsz ki, ami még megközelíthető helyen van. De biztos ez a legjobb választás? Hát persze, hogy nem és el is áruljuk, miért!

    Elolvasom
    A Samsung szinte megjósolta az Oscart
    2020. február 12. 15:06:32 U Reni

    A Samsung szinte megjósolta az Oscart

    A 2020. február 10-én megrendezésre kerülő Oscar-gálán a legjobb férfi főszerepért járó díjat Joaquin Phoenix zsebelte be a Joker című filmben nyújtott alakításáért. Már maga a film is nagyot ment, hiszen a több, mint egymilliárd dolláros árbevételével rekordot döntött. A Samsung meglovagolta a jól jövedelmező DC-őrületet, sőt mintha előre látta volna, hogy ebből még Oscar is lehet.

    Elolvasom