iOS 13 telepítési problémák
Ha az iOS 13 telepítése útközben elakad valahol, akkor azt te is könnyedén meg tudod javítani. Amennyiben elakadt a telepítés, hard resetet kell alkalmaznod (kényszerített újraindítást) ahhoz, hogy alaphelyzetbe állítsd a rendszert.
- Ha régebbi iPhone modellt használsz, akkor ebben az esetben egyszerre kell lenyomva tartanod a home és a bekapcsológombot, majd várd meg, amíg az eszköz újraindul.
- iPhone 7-et esetén a hangerőcsökkentő és a bekapcsoló gombot tartsd lenyomva egyszerre addig, amíg az eszköz vissza nem áll.
- iPhone 8 vagy újabb készüléken nyomd meg a hangerőnövelő gombot és engedd el, majd nyomd le a hangerő csökkentő gombot és engedd fel, majd kb. 5-10 másodpercig tartsd lenyomva a bekapcsoló gombot, amíg vissza nem áll a rendszer.
Ha a szokásosnál hosszabb letöltési időt észlelsz, akkor várj néhány percet, és próbáld meg újra. Érdemes lehet megvizsgálnod a routert is, illetve ellenőrizheted azt is, hogy nincs-e üzemzavar az Apple szolgáltatói oldalán.
iOS 13 Bluetooth problémák
Ha nem tudod csatlakoztatni az iPhone-odat egy vagy több Bluetooth-képes eszközhöz, próbáld ki a következő lépéseket:
Először felejtesd el a készüléken lévő Bluetooth kapcsolatot. Ezt a következőképpen teheted meg:
- Menj a Beállítások > Bluetooth elemre.
- Válaszd ki a kapcsolatot a körben található „i” gombbal.
- Koppints a “Eszköz elfelejtése” lehetőségre.
- Ezután próbálj újra csatlakozni.
Ha ez nem működik, próbálkozz az iPhone hálózati beállításainak visszaállításával - de előtte nézd meg, hogy mi a Wi-Fi jelszavad:
- Nyisd meg a Beállítások > Általános > Visszaállítás menüt.
- Koppints “Hálózati beállítások visszaállítása” elemre.
Ez a folyamat néhány másodpercig eltart, ezalatt az iPhone elfelejti az összes ismert Bluetooth eszközt és az eddig ismert összes Wi-Fi-hálózatot is.
Megpróbálhatod visszaállítani az eszköz beállításait a gyári helyzetbe is.
- Menj a Beállítások > Általános menübe.
- Koppints a Visszaállítás > “Összes beállítás visszaállítása” lehetőségre.
iOS 13 Wi-Fi problémák
Ha az iOS 13-ra való áttérés után lassú sebességet vagy a kapcsolat megszakadását tapasztalod, akkor próbáld ki az alábbi lépéseket:
Mielőtt elkezdenél matatni az iPhone beállításaiban, először nézd meg a Wi-Fi-kapcsolatot - ha van rá lehetőséged. Ha otthoni Wi-Fi hálózatot használsz, kapcsold ki a routert, várj néhány percet, majd kapcsold vissza. Próbálj meg újra csatlakozni, és nézd meg, hogy segített-e ez a trükk.
Amennyiben nincs lehetőséged lecsekkolni a routert, de szinte biztos vagy abban, hogy nem ez okozza a problémát, akkor a Beállításokban el kell felejttetned a Wi-Fi hálózatot.
- A Beállításokban érintsd meg a Wi-Fi elemet.
- Válaszd ki a kapcsolatot úgy, hogy megérinted a körben az „i” jelet.
- Koppints a képernyő tetején a “Hálózat elfelejtése" pontra.
Az iPhone ezután elfelejti a Wi-Fi jelszót, így ez legyen a kezed ügyében, ha nem menne fejből.
Ha ez nem oldja meg a problémát, próbálkozz a telefon hálózati beállításainak visszaállításával a már említett lépésekkel.
iOS 13 mobiladat problémák
Ha a készüléked hirtelen azt írja ki, hogy „Nincs szolgáltatás”, és nem tud csatlakozni az LTE vagy a 4G kapcsolathoz, akkor próbáld ki a következő lépéseket:
Először ellenőrizd, hogy nincs-e szolgáltatói áramkimaradás a környéken. Ha úgy látod, hogy nem az internettel van a probléma, akkor indítsd újra a készülékedet, hátha ezután tud csatlakozni az internethez a telefonod.
Ha ez nem oldja meg a hibát, akkor kapcsold be a Repülőgép módot 30 másodpercre, mielőtt kikapcsolnád a készüléket. Ez leállítja az összes csatlakozást a telefonodon.
Ha ez sem hoz eredményt, akkor megpróbálhatod kikapcsolni a mobil adatátvitelt és / vagy az LTE-t, hogy megnézd, ez segít-e. Ezt a Beállítások > Mobil-adatforgalom menüben tudod megtenni.
iOS 13 véletlenszerű újraindulás problémák
Ha a telefonod minden előjel nélkül hirtelen újraindul magától, akkor próbáld ki a következő trükköket, mielőtt elnyargalnál a legközelebbi Apple szervizbe:
- Először indítsd újra az eszközt. Ha egy ideje nem kapcsoltad ki a telefonodat, akkor ez akár meg is oldhatja a problémát.
- Ha továbbra is észlelsz véletlenszerű újraindítási problémákat, frissítsd az összes alkalmazást, majd ellenőrizd az App Store-t és az összes alkalmazást, hogy naprakészek-e.
iOS 13 GPS-problémák
Ha a GPS az iOS 13 telepítése után nem működik rendesen, akkor próbáld meg újraindítani a készülékedet.
Ha az iPhone újraindítása nem segít, akkor megpróbálhatod be- és kikapcsolni a Repülőgép üzemmódot. Sikertelenség esetén lépj be a helymeghatározási engedélyekbe, és győződj meg arról, hogy engedélyezve van az alkalmazás számára a GPS használata. Ezt a következőképpen teheted meg:
- Menj a Beállításokhoz > Adatvédelem > Helymeghatározás menübe.
- Érintsd meg a kérdéses alkalmazást, és győződj meg arról, hogy nincs letiltva.
- Másik lehetőség, hogy magát a helymeghatározást kapcsolod ki, majd újra be.
Ha még mindig nem működik a GPS, próbáld meg alaphelyzetbe állítani az eszköz hálózati beállításait a már említett módon.
(forrás: gottabemobile.com)
Megjegyzés