Headset Podcast 2. – Nyári túlélőkalauz okostelefonoknak

A nyári meleg nemcsak minket embereket visel meg, hanem okoseszközeinket is. Ezért második podcast adásunkban végig járjuk a nyáron gyakrabban előforduló meghibásodásokat és problémákat. Valamint azt is, hogyan előzheted meg vagy orvosolhatod ezeket.

Ahogyan azt az első adásban is, most is igyekszünk az okostelenokkal kapcsolatban hasznos és/vagy érdekes infókat hozni.

Ebben az adásban pedig arról lesz szó, milyen telefonhibákra kell különösen figyelnünk a nyáron.

Ha inkább Spotify-on hallgatnád, kattints ide.

De ha épp nincs időd meghallgatni, összefoglaljuk, miről van szó az adásban.

1) Túlmelegedés és akkumulátorproblémák nyáron

Egy átlagos telefon akkumulátorát ~5-35°C közötti ideális működésre tervezték. Fölötte vagy alatta az akku különböző hibajeleket produkálhat (pl. gyors lemerülés, a telefon kikapcsolása).

Van néhány dolog, amire figyelve ezek megelőzhetők. Nem mindegy például, hogy amikor az autóban GPS-ként használjuk az eszközt, milyen telefontartót használunk – és azt hova rögzítjük.

De erről az adásban bővebben is beszélünk, de ebben a cikkben is olvashatsz róla.

2) Nyáron gyakrabban hoznak beázott telefont szervizünkbe

Minél melegebb az idő, annál szívesebben járunk vízpartra. Strandolás, horgászat vagy vízi sportok közben pedig exponenciálisan nő annak a lehetősége, hogy vízbe ejtjük a telefont. A beázott telefont érdemes azonnal szervizbe hozni. 

És van egy rossz hírünk is: a vízálló telefon sem teljesen vízálló. (Erről is beszélünk az adásban és korábbi cikkünkben.)

3) Mit tegyünk, ha elveszítettük, ellopták a telefont?

Az első esetben érdemes a különféle eszközkereső alkalmazásokat használni. A második esetben pedig a szükséges biztonsági lépések megtétele után (pl. telefon távoli letiltása), azonnal értesíteni a rendőrséget.

További részleteket hallhatsz az adásban, de ha épp nincs időd vagy lehetőséged meghallgatni, ezt a cikket fusd át konkrét tippekért.

Reméljük, a második adás (is) elnyeri a tetszésed!

Írd meg kommentben, min változtatnál, mi az ami bejött, mit hiányolsz. Így a következő adást már jobban a te igényeidre tudjuk szabni.