Franchise

A mobil készülékek 93%-os piaci penetrációja

A világ lakossága napjainkban már meghaladta a 7 milliárd főt, és van 6,5 milliárd mobiltelefon. Ez 93%-os piaci penetrációt jelent! Csak az Egyesült Államokban 185 millió okostelefon és 147 millió tablet felhasználó van egy 2017-es felmérés szerint. Egy átlagos személy 2,9 mobileszközt birtokol, melynek 85%-a okostelefon. A mobileszközök egyre nagyobb előfordulása miatt egyre több ember keresi a szerviz szolgáltatásokat is.

A mobileszközök szervizelése egy még mindig kihasználatlan, növekvő piac

Összekapcsolt társadalmunk egyre inkább függ a megbízható mobileszközöktől, okostelefonoktól, tabletektől, egyéb hordozható készülékektől. Ezek az eszközök már elég drágák ahhoz, hogy bármikor gond nélkül lecseréljék őket a felhasználók, így egyre inkább a gazdaságos javítási megoldásokat keresik. Ezért a mobil szerviz iparág az elmúlt öt évben kiemelkedő növekedést ért el:

  • 1,4 milliárd dolláros bevételt ért el
  • 4,9%-os éves növekedés
  • Becsült éves iparági bevétel 10,9%

A mobil szerviz piaca számokban

  • Az okostelefonok tulajdonosok 91%-a állandóan magánál tartja a készülékét
  • Az okostelefon tulajdonosok 30%-a az elmúlt évben már véletlenül megsértette eszközét
  • Az okostelefon tulajdonosok 17%-a többször is megsértette telefonját
  • A mobileszközök véletlen károsodása 10-szer nagyobb valószínűséggel jár, mint az elvesztés vagy a lopás
  • Az európaiak 74,6 eurót költöttek átlagosan a sérült telefonjuk javítására
  • A főiskolai hallgatók 50%-a kárt okozott az okostelefonján

Az okostelefonok jelenleg a mobiltelefon-eladások több mint kétharmadát képviselik és az összes mobiltelefon-felhasználó fele rendelkezik már okostelefonnal. Az okostelefonok kiemelkedően gyors piaci elfogadása szükségessé tette a mobiltelefon-javító üzletek szükségességét, hogy lépést tartson ezzel a növekvő piaccal.

- Az IBISWorld ipari elemzője, Nima Samadi

Hogyan indítsunk mobiltelefon szervizt?

Kezdd el a Smart Clinic Franchise 10 lépéses folyamatát

Egy franchise szolgáltatás elindítása óriási feladatnak tűnhet elsőre, de valójában csak végig kell menni pár lépésen. Mi itt vagyunk, hogy támogassuk az utad minden egyes lépésnél. Az átlagos nyitási idő 120 nap, ennyi idő alatt minden apró lépést közösen meg tudunk tenni. Tekintsük át az összes részletet, hogy mire van szükség ahhoz, hogy mindenben a megfelelő döntést tudjuk meghozni.

  1. lépés - lépj kapcsolatba velünk az oldal alján található űrlap kitöltésével, és 1-2 napon belül telefonon fel fogunk hívni, hogy leegyeztessük a következő lépések pontos menetrendjét
  2. lépés - telefonos konzultáció - Ebben a 30 percben megismerjük egymást. Megismerjük egymás céljait és szándékait, és ismertetjük a kiemelt részleteket arról, hogy mit jelent, ha egy Smart Clinic Franchise tulajdonosa vagy. Meg fogjuk ismerni a brand jellemzőit és előnyeit, valamint ennek az izgalmas iparágnak a fényes jövőjét.
  3. lépés - Smart Clinic Franchise tulajdonjog iránti kérelem online benyújtása - tanácsadónk elküld egy rövid online jelentkezési űrlapot.
  4. lépés - Tekintsd át a Franchise Információs Dokumentumot (FID) - A kérelem beérkezése után küldünk neked egy FID-t. Bármilyen kérdés esetén tanácsadóink elérhetők munkaidőben.
  5. lépés - Vegyél részt a bemutató napon - Budapesten a bemutató napon áttekintjük a Smart Clinic brand értékeit és küldetését. Írd össze kérdéseid, és válaszolunk személyesen mindenre. Találkozni fogsz a Smart Clinic vezetőségével, valamint a meglévő franchise tulajdonosokkal. Meg fogsz látogatni egy helyi üzletet, hogy megtekinthesd az elhelyezkedést, elrendezést, arculatot és tudsz beszélgetni munkatársainkkal, ügyfeleinkkel. Megtárgyaljuk a határidőket és elkezdjük a területi elemzéseket. Mivel a megfelelő helyszín kiválasztása a legfontosabb tényező, ezért tanácsadónk segítséget nyújt a megfelelő hely kiválasztásában.
  6. lépés - Részvétel egy utókövetési telefonbeszélgetésen - Ha további kérdésed vannak a bemutató napod után, örömmel válaszolunk egy utókövetési telefonbeszélgetés során.
  7. lépés - A franchise-szerződés aláírása - A franchise-szerződést, a partnerkapcsolatunk feltételeivel együtt elküldjük neked aláírásra. Gratulálunk! Hivatalosan is tagja lettél a Smart Clinic családnak!
  8. lépés - Elindul a kezdeti szakasz - A Smart Clinic csapata segít téged abban, hogy létrehozd a boltod és segítséget nyújt abban, hogy minden eszköz rendelkezésedre álljon és megkezdhesd sikeres működésed. Egyesek számára ez a kezdeti szakasz ijesztő lehet, de azért vagyunk itt, hogy a lehető legegyszerűbb legyen minden.
  9. lépés - Elindul az I. képzési szakasz (2 hét) - Az 1. képzési szakasz összhangban van a kezdeti szakasszal. Te és a szervizes szakembereid részt fognak venni tréningjeinken a budapesti központban. Megtanulják a mobileszközök javításának minden részletét, az üzlet működését, az adminisztrációs feladatokat, illetve az ügyfelekkel való kiemelkedő bánásmódot.
  10. lépés - Elindul a II. képzési szakasz (2 hét) - A 2. képzési szakasz az első nyitási napon kezdődik, amikor küldünk egy oktatót a boltba, hogy segítsen elindulni és kialakítani az együttműködést az első két héten. Célunk, hogy megmutassuk az ügyfelekkel való munkát, mivel az ügyfélszolgálat az egyik legfontosabb terület, amely a Smart Clinicet a többi versenytárstól megkülönbözteti.