Házhoz megyünk Budapesten

Házhoz megyünk Budapesten

Update: 2021.01.31-én a szolgáltatási feltételeink változtak. Szervizfutár szolgáltatásunk aktuális feltételei itt olvashatóak.

Itt a Smart Clinic egy ajtónyitásnyira

A vészhelyzet idején fontos, hogy aki csak tud, otthon maradjon. Mi pedig minden erőnkkel segítünk ennek betartásában. Most például az ajtód elé költöztettük az ügyfélszolgálatunkat arra az esetre, ha készüléked meghibásodna.

Lecsökkentettük a legközelebbi szervizpont távolságát: 0 km-re

A járványügyi vészhelyzet kihirdetését követően azonnal ingyenessé tettük országos szervizfutár-szolgáltatásunkat, hogy ezzel is segítsünk azoknak, akiknek otthonról kell helyt állniuk. Hiszen legyen szó munkáról, tanulásról, mindennapi kapcsolattartásról, az élet nem állhat meg, ehhez pedig működő telefonok, tabletek és notebookok szükségesek.

Felkészültünk arra is, ha komolyabb szigorítások lépnének életbe: Budapesten belül házhoz megyünk.

Mindegy, hogy munkára vagy kapcsolattartásra és szórakozásra használt eszközről van szó, futár kollégánk Budapest kerületein belül személyautóval történő szállítást vállalnak — akár karantén idején is, természetesen a megfelelő hatósági igazolással, amennyiben az bevezetésre kerül

Mit kell tennem, ha azonnal szervizfutárra van szükségem?

Nem szeretnénk extra körökkel lassítani a folyamatot. Két lehetőség közül választhatsz:

  1. Telefonon felhívsz minket (+36 30 630 22 77),  rögzítjük a szükséges adatokat, illetve időpontot egyeztetünk veled az átvételre
  2. Ide kattintva töltsd ki a szerviz futár igénylő űrlapot, és a végén jelöld be: "Expressz futárt kérek Budapesten belül". Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot a megadott telefonszámodon, majd szintén időpontot egyeztetünk az átvételre.

Mindegy, hogy a weboldalon vagy telefonon rendelted meg a szolgáltatást, a készülék futárunk általi átvételét követően e-mailben kapod meg az átvételi elismervényt — így emiatt sem szükséges fizikailag érintkezned vele.

Futár megrendelése

Hogyan kell átadnom a készüléket, és mi történik vele?

Sem dobozra, sem tartozékokra (tokot is vegyed le, kérlek) nincs szükség. Minden a szállításhoz szükséges eszközt mi viszünk, illetve a készülék fertőtlenítéséről is mi gondoskodunk — átvételkor és a javítást követő visszaszállításkor is.

Tehát semmi dolgod nincs azon kívül, hogy átadd a telefont a futár kollégának.

A javítást követően visszaállítjuk a készüléket, hogy pontosan azokkal a fájlokkal és beállítással kapd vissza, amellyel átadtad a futárnak — az esetek 85%-ában már aznap.

Hogyan fizethetek?

Egyelőre sajnos nincs hordozható POS-terminálunk, tehát csak készpénzzel tudsz fizetni a futárunknál. Amint ez a helyzet változik, természetesen jelezni fogjuk mindenkinek. Természetesen a megjavított eszköz kiszállítását követően — előre semmiképpen. Kérjük, készülj a pontos összeggel.

Az expressz futár szolgáltatásunk szintén INGYENES! 15.000 Ft alatti javítási összeg esetén az oda-vissza szállítás díja: 1.990 Ft

Ez biztonságos?

A biztonságra az elvárt szinttől is jobban odafigyelünk. Futár kollégánk maszkban, fertőtlenítve, kesztyűvel felszerelve száll autóba. A szervizeinket 2 óránként fertőtlenítjük, ahogyan a beérkező készülékeket, illetve a javításhoz használt eszközöket is.

Nem feledkezünk meg az autók fertőtlenítéséről sem, ezt minden kör után elvégezzük.

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.