HR - 1. fejezet - A Smart Clinic és ami mögötte van

A Smart Clinic és ami mögötte van

Kívülről úgy tűnhet, hogy okostelefonokat, tableteket és Mac számítógépeket javítunk. Pedig ennél többről van szó. Az emberek közti digitális hidak építésében és fenntartásában segítünk, nap mint nap.

A különféle okoseszközök mindannyiunk életét meghatározzák. Segítenek a kikapcsolódásban, számíthatunk rájuk a munkában és a mindennapi teendőkben, és velünk a kapcsolattartásban.

Ezt adjuk vissza az ügyfeleinknek, amikor hozzánk fordulnak, hogy a lehető leggyorsabban javítsuk meg a készülékeiket. Miközben úgy bánunk azokkal, mintha a sajátjaink lennének:

  • nemcsak azt javítjuk meg, amit kér az ügyfél, vagy amit észrevesz, hanem kérés nélkül is a teljes körű átvizsgálás után javaslatot teszünk arra, hogyan lehetne teljesen hibátlan a működése;
  • a legtöbb javítást (85%) azonnal, raktárkészletről végezzük - Magyarországon a legnagyobb árukészlettel mi rendelkezünk, emiatt tudjuk azonnal elvégezni a javítást;
  • azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak személyesen jönni, szervizfutárt biztosítunk, hogy a legkényelmesebben használhassák a szolgáltatásainkat.

Sőt, igyekszünk még ennél is többet adni.

Hasznos tanácsokkal, tippekkel, hiánypótló kiegészítőkkel látjuk el ügyfeleinket, hogy a készülékük ne olyan legyen, mint új korában, hanem jobb – köszönhetően a plusz lehetőségeknek és funkcióknak.

És leendő munkatársunkként ebben vehetsz részt te is.