1 óra

a javítás ideje

élettartam

garancia

+36 30 630 22 77

hívjon minket

Készlet információ

Aktuális raktárkészletünkkel kapcsolatos információkat az alábbi táblázat tartalmazza


Típus Ár (bruttó)
Fekete (OEM)10.990,- Ft Készlet info

Nincs ideje vagy lehetősége személyesen eljönni hozzánk?

Vegye igénybe szervizfutár szolgáltatásunkat az ország bármely részéről


Expressz javítás soron kívül

Foglaljon időpontot

One M9 kamera lencse meghibásodás jelei

Ha a felsoroltak közül bármelyiket is tapasztalja, keresse fel szervizünket


  • Abban az esetben, ha a(z) One M9 kamera lencse tisztítása vagy cseréje sem jelent megoldást, valószínűleg a hátlapi kamerát (is) érte sérülés és ezt az alkatrészt kell cserélnünk.
  • Ha már a kamera alkalmazásba lépve lefagy a készülék, esetleg csak sötétség jelenik meg a képernyőn, szoftveres problémáról van szó. Így nem kell cserélnünk a(z) One M9 kamera lencsét, újraszoftverezéssel egyszerűen megszüntethető a hiba.
  • Ha a(z) One M9 kamera lencse karcolódik, előfordulhat, hogy a hátlapi kamera már nem képes megfelelően fókuszálni, emiatt pedig minden kép rossz minőségű, homályos lesz. Ebben az esetben a kamera lencse cseréje szükséges.
  • A(z) One M9 kamera lencse egyfajta védőréteget képez a hátlapi kamera előtt, így a különböző sérülések is először ezt az alkatrészt érik.
  • Az elkészített fotókon látható apró foltok a(z) One M9 kamera lencse szennyeződése miatt jelenhetnek meg. Ezt egy alapos tisztítással könnyen megoldhatjuk.
Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk »

Részletes információ a(z) One M9 kamera lencse csere menetéről

Összefoglaljuk azokat a termék tulajdonságokat, amelyek valódi előnyt jelentek az Ön számára


Nem lehet azzal vitatkozni, hogy a telefonok egyik legfontosabb alkatrésze a hátlapi kamera. Ennek védelmére szolgál a lencse, ami megakadályozza, hogy ütődés esetén összetörjön, akár önfeláldozással. Szervizeinkben lehetőségedben áll a HTC One M9 hátlapi kamera lencséjét cseréltetni.

A One M9 kamera lencse meghibásodásának jelei

  • Annak ellenére, hogy az ütődéstől megvédi a hátlapi kamerát, a kamera lencséje törése ugyanúgy befolyásolja a felvételek minőségét.
  • Törés esetén fekete foltok jelennek meg, horzsolódás során nem képes fókuszálni a kamera, de piszkózodhat is, ami szintén sötét elváltozásokkal jár. 
  • Amennyiben a lencsén nem látsz külső sérüléseket, mégis romlott a képek, videók minősége, a HTC One M9 hátlapi kamerát kell cserélnünk.

Milyen alkatrészt építünk a telefonodba?

Természetesen egy új alkatrészt építünk a készülékbe. Az alkatrész jól illeszkedik a hátlapba, nem mozog majd benne, egy élmény lesz a felvételeket készíteni a telefonnal.

Miért válasszalak titeket?

  • Sajnos a HTC telefonok egyáltalán nem tartoznak a könnyen szerelhető készülékek közé, így a hátlapi kamera lencséjének cseréjét sem javasoljuk egyáltalán. Otthoni körülmények között, hozzá nem értő kezek általában csak nagyob bajt okoznak ilyen esetekben. 
  • A beépített alkatrészekre garanciát vállalunk.
  • Szerviznehézségi szint: 7/10
57836

JAVÍTOTT KÉSZÜLÉK

95.8 %

ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG

2691

SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS

54.7 %

VISSZATÉRŐ ÜGYFÉL

Miért válasszon minket?

Pontokba szedtük azokat az előnyöket, amelyekkel sokkal jobb szolgáltatást nyújtunk Önnek konkurenseinknél


  • Pénz visszafizetési garanciát vállalunk minden általunk beépített új alkatrészre, amennyiben elégedetlen lenne a végeredménnyel.
  • Piacvezető garancián túli szervizként az elsők között voltunk, akik elkezdték szolgáltatásukat, és azóta is töretlenül fejlődünk.
  • Klimatizált, tiszta környezetben várjuk minden kedves ügyfelünket.
  • Munkánkra a feltétel nélküli precizitás a jellemző. Kollégáink elhivatottak a szakmájuk iránt, emiatt is minden tudásukat beleadják a javításokba.
  • Ügyfél visszajelzések alapján az ügyfeleink 54,7%-a visszatérő ügyfél.

100% GARANTÁLT ELÉGEDETTSÉG, 100% GARANTÁLT MINŐSÉG, 100% GARANTÁLT BIZALOM

Akár élettartam garancia az elvégzett javításokra
Olvassa el garanciális feltételeinket!

ELOLVASOM

Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük Önnek az ügyfeleink által legtöbbször feltett kérdésekre adott válaszainkat


Több fajta alkatrésszel is dolgozunk. Ezeket az árlistáknál megtalálod rögtön az oldal elején. Az ORG rövidítéssel jelölt alkatrészek jelentik a teljesen gyári alkatrészt, amit közvetlenül a készülék gyártója ad piacra. Az esetek döntő többségében az ORG alkatrészek árai akár meg is haladhatják a készülék használt piaci árat, és nem is feltétlenül gazdaságosak az ilyen javítások. Az OEM rövidítéssel jelölt alkatrészek gyári minőségű alkatrészt jelentenek, minőségben ugyanazt hozzák, mint az ORG alkatrészek, esetenként valamivel gyengébb minőségűek, cserébe olcsóbban hozzájuk lehet jutni, és nem vehető észre minőségbeli különbség. A harmadik minőség, amivel szervizünkben találkozni lehet AAA jelöléssel láttuk el. Ezek jó minőségű, viszont utángyártott alkatrészt jelentenek, de nyugodt szívvel merjük még ajánlani őket, akik gazdaságosabban szeretnék megúszni a szervizelést.

A javítások 80-90%-a általában 1 órán belül elvégezhető, ami azt jelenti, hogy akár a helyszínen is meg tudod várni, és nem kell napokig nélkülözni a készüléket. A szervizelési idő függ a hiba jellegétől, a szerviz terheltségétől, a raktárkészlettől. Egy egyszerűbb periféria (kijelző, akkumulátor, hangszórók, kamerák, töltőcsatlakozók... stb) kicserélése nagyjából 0,5-1 óra. Ha a készülék nem csavarozott, hanem ragasztott konstrukciójú, akkor ehhez még hozzá kell számolni a ragasztás száradási idejét, ami 2-3 óra pluszban. Beázott készülékek javítása minimum 1 napot vesz igénybe, de inkább 2-3 nap, mire végig tudjunk tesztelni minden funkciót rajta. A mindenkori javítási időt a szervizeinkben kollégáink pontosan meg tudják határozni.

Nagyon sok vidéki ügyfelünk van, akiknek kényelmes megoldás a szervizfutár szolgáltatásunk. Akár 3 nap alatt, de többnyire 5-6 nap leforgása alatt visszakerülhet hozzád a megjavított készüléked. Ehhez csak ki kell tölteni az itt található űrlapot, és már küldjük is hozzád a futárunkat. Részletes leírást erről a kényelmi szolgáltatásunkról itt találsz.

A készülék bevizsgálása alapvetően ingyenes abban az esetben, ha kéred a javítást a kiajánlott ár alapján. Bevizsgálás akkor díjköteles, ha nem kéred a javítást, vagy nem velünk végezteted el. A bevizsgálás során szerviztechnikusaink ugyanúgy elvégzik a szervizelést, teszt alkatrészek segítségével megállapítják, mely perifériák szorulnak esetleges cserére. Az egyszerűbbtől a bonyolultabb bevizsgálásokig eltelhet legalább 0,5-3 óra is, mire megállapítható a hiba forrása. Ennek a munkadíjnak a töredékét szoktuk bevizsgálás gyanánt kiszámlázni, ha mégsem kéred a javítást. Szintén bevizsgálási díjat kérünk olyan esetekben is, ha a készülékről megállapítjuk, hogy nem javítható, vagy gazdaságilag nem éri meg a javítás. Erre azért van szükség, mert mire egy készülékről ezt ki merjük jelenteni, sokszor napokig dolgoznak rajta kollégáink, minden lehetőséget megvizsgálva. Hisz elsődlegesen az a célunk, hogy megoldást találjunk rá, de ez tőlünk függetlenül nem mindig sikerül sajnos.

Az egyszerűbb javítások közé soroljuk a perifériák cseréjét, mint például kijelző, akkumulátor, kamerák, szalagkábelek... stb. Ezek a perifériák 0,5-1 óra alatt cserélhetőek, aránylag egyszerűen. A rosszabb és bonyolultabb eset az, ha a periféria cseréje nem oldja meg a problémát. Ilyenkor az alaplapon kell tovább keresni a hiba okát. Egy alaplap sokkal összetettebb, sokkal bonyolultabb felépítésű, mint maga a készülék. Illetve az alaplapra szerelt alkatrészek is csak mikroszkóp alatt mozdíthatóak. Egy alaplapi meghibásodás nagyon összetett tud lenni, mivel minden alkatrész mindegyikkel összefüggésben van szinte, ezért nagyon sok a variációs lehetőségek száma, ami tönkremehet. Ezeknek a hibalehetőségeknek a feltérképezése több órát, és sokkal nagyobb szakértelmet igényel. Az alaplapi alkatrészek, mint például IC-k, ellenállások, kondenzátorok meghibásodása sem mindig egyértelmű, aminek a feltárása szintén több órás művelet. Az alaplapi javítások utáni tesztek (mint például merülés, töltés) szintén időigényesek, mire azt merjük mondani, hogy rendben van a készülék. Összességében egy körültekintően elvégzett alaplapi javítás több napot is igénybe vehet.

Ázott készülék alatt értjük az összes olyan készüléket, ami nedvességet kaphatott, legyen az vízcsepp, eső, medencébe merülés, ráfolyt a kávé, beleesett a wc-be, lecsapódott benne a fürdőszoba pára, ... stb. Az összes ilyen eset azt eredményezi, hogy a készülék belsejében korróziós folyamatok indulnak meg. A folyadékok vezető képességgel rendelkeznek. Az elektromosság mindig a legkisebb ellenállás felé közlekedik. Így ha nedvesség éri a készüléket, akkor az elektromos áram olyan alkatrészek között hoz létre kapcsolatot, ami nem egy tervezett eset. Ilyenkor az alkatrészek túlműködnek és tönkreteszik a készüléket. A folyadékkáros készülékek tulajdonosainak kezét a gyártók és mobilszolgáltatók is elengedik. A termék garanciája nem terjed ki ilyen meghibásodásokra, csak ha kötöttek rá ilyen jellegű biztosítást korábban. Amit mi tudunk tenni, hogy ezt az oxidációs folyamatot megpróbáljuk lelassítani. A folyadékkáros alkatrészeket áttakarítjuk, illetve indokolt esetben cseréljük. Az alaplapot ultrahangos mosóval szintén megtisztítjuk az oxidrétegek döntő részétől. A javítás hatékonysága függ az ázás mértékétől és az ázás óta eltelt időtől. Épp emiatt nincs előre kalkulált ár, mivel minden helyzet más, sok befolyásoló tényező van sajnos. Arra sincs biztosíték, hogy később ne jöjjön elő a készüléken további meghibásodás. Ennek oka, hogy az egyszer beindult oxidációs folyamatokat csak lassítani tudjuk, megállítani nem. Ennek ellenére a javítások több mint 60%-a sikeres, a többi esetben később is fellépő meghibásodások jelenhetnek meg. Azt szoktuk javasolni, ha esetlegesen sikerül is feltámasztani a készüléket, akkor járnak a legjobban, ha el is adják addig, amíg működik.

Néhány gyártó (például Samsung, Sony, Huawei) ragasztott konstrukciójú készülékeket dob a piacra. Ezekről azt érdemes tudni, hogy a kijelző és a hátlap is egy vékony ragasztó réteggel (2-3 mm) van rögzítve a készülék házához. Bármilyen javítás a kijelző, vagy a hátlap eltávolításával kezdődik. Ilyenkor melegítő padon felolvasztjuk a ragasztót, hogy utána finom eszközökkel el tudjuk távolítani a kijelzőt (vagy hátlapot), hogy hozzáférjünk a cserélendő alkatrészhez. Ez a művelet nagyfokú precizitást és sok gyakorlatot igényel egy szerviztechnikustól. A hibás alkatrész cseréje után a kijelzőt vagy a hátlapot vissza kell ragasztani a készülékbe. Ehhez többnyire egy speciális felületkezelőt, gyári ragasztócsíkokat és prést használunk. A ragasztásnak a prés alatt van 2-3 óra száradási ideje, amikor minden gond nélkül ki tudjuk adni a készüléket. Ha ezt az időt nem várjuk meg, nagy valószínűséggel el fog válni a ragasztás, ami további károkat okozhat. Ezen nem érdemes spórolni.

Szervizeink elérhetőségét ide kattintva nézheted meg. Ha távol laksz tőlünk, akkor sincs gond, vedd igénybe nyugodtan szerviz futár szolgáltatásunkat ide kattintva.

Szervizeink nyitvatartási idejét itt tudod megtekinteni. Ebben az időszakban bármikor bejöhetsz hozzánk, pár percen belül biztosan sorra kerülsz, nem kell sokat várni a kiszolgálásra. A legjobb az lenne, ha időpontot foglalnál, mert akkor garantáltan veled fognak kollégáink foglalkozni. Próbálj minden esetben úgy időzíteni, hogy ne zárás előtt 10 perccel érkezz, mert akkor valószínűleg már csak következő nap fogunk tudni nekiállni a készülék javításának. Ha zárás előtt legkésőbb 1 órával megérkezel, akkor nagy esély van rá, hogy még zárásig be tudjuk vállalni a készüléket úgy, hogy még akkor el is tudod vinni. Természetesen a javítási időt mindig a helyszínen tudjuk pontosan megállapítani. A javítási idő minden esetben függ a meghibásodás jellegétől és a szerviz terheltségétől.

Minden időpontfoglalás beérkezésekor ellenőrizzük az aktuális raktárkészletet, hogy ne fordulhasson elő olyan eset, hogy feleslegesen jön be szervizünkbe az ügyfél. Több szervizponton is dolgozunk, és napi szinten hozunk-viszünk alkatrészeket a szervizpontok között. Az időpontfoglalást csak akkor igazoljuk vissza, ha a javításhoz szükséges alkatrészt a foglalás helyén és idejében 100%-ra biztosítani tudjuk. Ehhez szükségünk van általában 1 munkanapra. Ez az oka annak, hogy 24 órán belül nem fogadunk el időpontfoglalást. Ettől függetlenül, ha korábban szeretnél jönni, akkor hívj fel minket telefonon (+36 30 630-22-77), vagy írj nekünk, mert nem kizárt, hogy előbb is tuduk fogadni.

Garanciát értelemszerűen csak arra az alkatrészre tudunk vállalni, amit cserélünk. Ha például kicserélünk az ügyfél kérésére egy akkumulátort, és pár hónap múlva tönkremegy például a beszédhangszóró, akkor azt külön díj ellenében tudjuk cserélni, mert garanciát csak az akkumulátorra tudunk vállalni. A két alkatrésznek semmi köze nincs egymáshoz. Olyan helyzetekben, amikor például akkumulátort cserélünk (tegyük fel, hogy 10.000 Ft-ért), azért mert gyorsan merül, és kiderül, hogy még ezután is fennáll ugyanaz a probléma, akkor megvizsgáljuk a készüléket, és ha ezt követően azt állapítjuk meg, hogy például töltésvezérlő IC hibája (tegyük fel, hogy 25.000 Ft az ára) van, akkor az akkumulátor csere árát jóvá szoktuk írni a töltésvezérlő IC csere árából. Tehát 25.000-10.000=15.000 Ft, amit fizetni kell. Ebben az esetben az akkumulátor csere költségét átvállaljuk tőled.

Nem. A Smart Clinic független minden szolgáltatótól és minden gyártótól. Nem állunk szerződéses kapcsolatban senkivel, kizárólag garancián túli javításokat végzünk ügyfeleink részére. Épp ezért az az érdekünk, hogy a javítást legjobb tudásunk szerint elvégezzük, és nem azon dolgozunk, hogy bújjunk ki a garanciális feltételek alól. Ugyanakkor azt javasoljuk, ha garanciális még a készüléked (és nem ázott, nincs összetörve, mert ezek kizáró okok lesznek), akkor érdemes inkább egy garanciális szervizt felkeresni a problémáddal. Ha ott nem sikerül megoldást kínálni számodra, akkor nyugodtan keress meg minket, és megpróbálunk segíteni.

A mindenkori nyitvatartási időnket itt meg tudod nézni.

Döntő többségben azokat a készülékeket találod meg honlapunkon, amiknek a javításához rendelkezésünkre áll alkatrész. Ettől függetlenül, ha nem találnád, az nem jelenti azt, hogy nem tudjuk javítani. Nagy külföldi beszállítókkal dolgozunk, sok alkatrészt be tudunk szerezni, így lehet a tekészülékedhez valót is. Vegyed fel velünk a kapcsolatot, írj nekünk üzenetet ide kattintva, és kollégáink válaszolni fognak rövid időn belül.

Nem szívesen. Nagy raktárkészlettel, bevizsgált alkatrészekkel dolgozunk. Az árlistánkban található árak nagy részben a munkadíjból tevődnek össze. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobb minőségű alkatrésszel rendelkezünk és sokkal olcsóbban is jutunk hozzá, mint amennyiért megrendeled pl. az eBay-ről. Ha ragaszkodsz hozzá, akkor elvállaljuk hozott alkatrész beépítését, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy az árból levonjuk a mi általunk beszerzett alkatrész árát, és azt számlázzuk ki. Így biztosan rosszabbul jársz anyagilag. Elég gyakran előfordul, hogy a hozott alkatrész nem is működik megfelelően, ilyenkor sajáttal pótoljuk. Ha esetlegesen működne, akkor viszont hozott alkatrészre garanciát nem tudunk vállalni. Mi inkább azt javasoljuk, hogy ne rendelj máshonnan drágábban rosszabb minőségű alkatrészt, mint ami nálunk van raktáron. Nem lesz olcsóbb sem, és ha gond lenne vele, akkor nincs kihez fordulni garancia miatt.

Nem. Illetve arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy általunk javított készüléket nem javítanak vagy cserélnek később garanciában. Nagyon sok garanciás telefont javítottunk, amiben senki nem veszi észre, hogy belenyúltunk. Nem is emiatt nem akarunk ezért felelősséget vállalni. Ismerjük a garanciális szervizek hozzáállását, és emiatt mi nem szeretnénk koloncot venni a nyakunkba. Ha egy kedves ügyfél kéri, hogy segítsünk, természetesen megtesszük, de mi nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy egy garanciális szerviz miért utasít el egy készüléket.

Mert vannak olyan jellegű meghibásodások, ahol a hibakeresés és annak javítása egy sokkal összetettebb folyamat annál, mint például egy akkumulátor cseréje. Ilyen lehet például a ragasztott készülékek javítása, ahol csak a szétszedés, majd összeragasztás és száradás csak 2-3 óra pluszt jelent. De ilyen lehet pl egy szoftveres meghibásodás is, amikor több GB-nyi adatot kell mentenünk akár órákig, majd a javítás után visszatölteni mindent. Egy ázott készülék javítási ideje, mire minden hibát kizárunk, rossz esetben akár egy hetet is igénybe vehet. Vagy egy készülék, ami nem tölt például. Ilyenkor akkumulátort cserélünk, vagy egy töltőcsatlakozót, majd ezután közvetlenül merülés és töltés teszteket hajtunk végre. Csak ezek a tesztek 1-2 napot vesznek igénybe. Ha továbbra sem tölt, vagy gyorsan merül, akkor nézzük alaplapi szinten tovább. Töltésvezérlő IC, PM IC esetleg. Ezek cseréje csak önmagában 2-3 óra munka mikroszkóp alatt. Majd következik ismét a merülés és töltés teszt. Újabb 1-2 nap. Sok készüléknél azzal kell kezdenünk, hogy visszaállítjuk gyárilag a szoftvert, ami miatt szükség van egy biztonsági mentésre, majd a javítás végén annak visszatöltésére. Napjainkban egy akár 50-60 GB is lehet, vagy még több, ami szintén órákban mérhető. De olyan is előfordulhat, hogy nincs raktáron az adott alkatrész, amire várnunk kell. Egyedi beszerzések esetén lehet ez akár 1 hónap is, de általában 1-2 hét alatt megoldjuk. Ha ezek az esetek összeadódnak, akkor tud igazán elhúzódni a javítás ideje. Összegezve, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél rövidebb legyen az idő, hisz mi is akkor járunk a legjobban, ez közös érdekünk. Feleslegesen mi sem ülünk készülékeken, mert magától nem fog meggyógyulni.

Nem. Mindenesetre érdemes megnézni, hogy milyen szabvány szerinti vízállóságot hirdet a gyártó. Többnyire IP67 minősítést kapnak a készülékek, aminél a az első szám, a 6-os azt jelenti, hogy "Teljes mértékben védett por ellen", a második szám, a 7-es pedig "Vízbe merülés ellen védett korlátozott ideig (0,15–1 m között 30 percig)". Azt érdemes ehhez hozzátenni, hogy laboratóriumi körülmények között érvényesek ezek a megállapítások. Az életben viszont előfordul, hogy az IP67-es szabvány szerint kialakított készülék épp úgy be tud ázni. Ilyenkor a folyadékjelző indikátorok elszíneződnek, a készülékbe foyladék kerül, a garancia pedig nem lesz érvényes. Az IP68-as minősítésnél a 8-as szám jelentése "Víz alatt folyamatosan használható (a gyártó által meghatározott, 1 és 3 méter közötti mélységben)". Valójában ez az IP68 jelenti a teljes vízállóságot, amire az átlag felhasználó gondol. Ezt a szabványt azonban nem lehet használni, mert akkor például hogy szólna egy beszédhangszóró? Sehogy. Épp úgy lehetne használni, mint a víz alatti telefonálásnál. Ezeket a szabványokat laboratóriumi körülmények között mérik, ezért szervizelés után ez az IP minősítés nem állhat fent a továbbiakban. Persze legyen inkább egy nem IP67-es jó telefonunk, mint egy rossz IP67-es.

Igen. Ilyen javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. Ennek oka, hogy ez egy olyan mértékű beavatkozás a készülékbe, ami a későbbiekben okozhat további problémát is. Alapvetően alaplapi javítást például egy garanciális szerviz nem is vállal (nem is tud). Ennek ellenére nagyon sok esetben javíthatóak ezek a problémák, de az idő előrehaladtával, minél idősebb egy készülék, és minél többször van javítva, annál nagyobb az esély rá, hogy újra elromlik. Akár csak egy öreg személyautónál.

Annyiban gond, hogy 90% bizonyossággal mondhatjuk, hogy el fog válni a ragasztás. És újra vissza kell jönni újraragasztani. Amivel nem hogy időt nem fogsz tudni spórolni, de ismét fizetned kell majd munkadíjat, mert ilyen esetben garanciát sem tudunk rá vállalni. Nem beszélve arról, hogy az elváló kijelző vagy hátlap mellett keletkező résen szennyeződés kerülhet a készülékbe, ami zárlatot okozhat, vagy foltos lesz a kijelző háttérfénye, ami csak kijelző cserével orvosolható. Ezek mind plusz költségek és újabb idő a szervizben. Ezért is nem ajánljuk azt, hogy idő előtt elvidd a készüléket. De saját felelősségre természetesen kiadjuk.

Ezek a jelölések az alkatrész minőségére utalnak. Az ORG minőség az original, azaz eredetit jelenti. Ezek az alkatrészek a gyártótól megvásárolhatók, dobozos alkatrészek. Általában olyan áron kínálják, ami sokszor meghaladja a készülék használt piaci értékét. Minőségben kifogástalan, de gazdaságilag nem mindig ajánlott. Az OEM minősítés (Original Equipment Manufacturer) gyári minőségű alkatrészt jelent. Ennek minősége egyenértékű az ORG-vel, csak épp nagyobb tételben, harmadik féltől megvásárolható. Az OEM alkatrészeknél nagyobb arányban fordulhat elő selejtes darab, azonban ára, minősége, és az általunk vállalt garancia miatt nálunk többnyire az ilyen minőségű alkatrészek vannak raktáron és ezeket is ajánljuk beépítésre. Az AAA minőség az OEM minőségnél valamivel gyengébb, főként utángyártott részegységekből összeszerelt alkatrészt jelent. Olcsóbb árfekvésű, de még ajánlott kategória. Ezek alatt található még AA, A+, A, B minőség, amivel mi nem vagyunk hajlandóak foglalkozni, mivel annyi belőlük a selejt. Se az ügyfeleinknek, se nekünk nem jó, ha többször kell visszajönni kicserélni egy alkatrészt.

Ha nem találta meg a kérdésére a választ, akkor írjon nekünk!

Rólunk mondták ügyfeleink

Szakértői tippek és tanácsok

Kollégáink hasznos tippekkel és tanácsokkal segítik Önt készüléke helyes használatában


SMART, SMART CLINIC PUG, SMART CLINIC

Csatlakozz privát közösségünkhöz!
Érdekelnek a részletek?

ÉRDEKELNEK

Hírek és érdekességek


A Google már nem csak a barátod! - Így hozd  létre a saját Google Asszisztensed!

A Google már nem csak a barátod! - Így hozd létre a saját Google Asszisztensed!

Sokféleképpen használhatjuk az Asszisztenst a nap folyamán, attól kezdve, hogy reggel átnézzük a napi teendőket, addig, hogy beállítsuk az ébresztőt a következő napra, és közötte majdnem mindenre. Hogy a legtöbbet hozd ki a Google asszisztensből, jobb, ha megismered az összes beállítást és funkciót, amiben most segítségedre leszünk.

Elolvasom
Stabilan a legrázósabb utakon is – iOttie autós tartók

Stabilan a legrázósabb utakon is – iOttie autós tartók

Amikor egy extra stabil autós tartót képzelünk el, amire a legapróbb félelem nélkül bíznánk rá a telefonunkat, egyértelműen az iOttie termékei jelennek meg lelki szemeink előtt. Ismerd meg te is a gyártó kínálatát és találd meg az útitársad a kátyús utakhoz is!

Elolvasom
Eladnád régi telefonod? Ezt az 5 dolgot ne hagyd ki előtte

Eladnád régi telefonod? Ezt az 5 dolgot ne hagyd ki előtte

Új telefont vásárolnál? Ha megfelelően vigyáztál korábbi készülékedre, az eladásával megkönnyítheted a pénztárcád dolgát. Ezzel a néhány tippel pedig nem csak, hogy jobban is jöhetsz ki az üzletből, de néhány kellemetlen percet is megspórolhatsz magadnak.

Elolvasom
Szakértői cikk: Segítség! Vírusos az Android! Mit tegyek?

Szakértői cikk: Segítség! Vírusos az Android! Mit tegyek?

Hetente hallani különböző vírusos fertőzésekről, amelyek az Android telefonokat érintik. Ezek többsége csupán zavaró, amelyet könnyű eltávolítani, ugyanakkor akad kifejezetten kártékony, ami eltávolítása során akár az összes adatodat is elveszítheted.

Elolvasom