Kedves Ügyfeleink! 2021.12.01-től nyitvatartásunk megváltozik! Részletek!

x

Lito Huawei P10 üvegfólia

      Termékjellemzők

      A mindennapi használat során sajnos előfordul, hogy a P10 padlót fog vagy nekiütődik valaminek. Ilyenkor a legtöbben felszabadultan nyugtázzák, hogy megúszták az érintő üveg törését és az ezt követő kijelző cserét. Kevesen gondolnak azonban arra, hogy egy masszív, mégis papírvékony Huawei P10 kijelzővédő fóliával egyszer, s mindenkorra maguk mögött hagyhatnák ezeket az aggodalom-teli másodperceket. Az edzett üvegből készült kijelzővédők ugyanis egyaránt megóvják az eszközt a karcolásoktól és töréstől.

      • Egyedülálló, 9H* keménységű kijelzővédő
      • 0,3 mm vékony, prémium minőségű edzett üveg
      • A hagyományos kijelzővédő fóliáknál 3x erősebb
      • Érintésérzékeny kialakításának köszönhetően egyáltalán nem befolyásolja a készülék használatát
      • Törés esetén pókhálósra és nem szilánkosra törik - ez azért fontos, mert így nem okoz sérülést a tulajdonosnak, - áradásul teljes mértékben megóvja a Huawei kijelzőjét az esetleges sérülésektől
      • A Huawei Ascend kijelzővédő csupán egyszer helyezhető fel a készülékre, eltávolítását követően azonban nem hagy nyomot a telefon érintőüvegén

      *A 9H keménységű Huawei P10 kijelzővédő fólia jelenleg a piacon elérhető legkeményebb és legstrapabíróbb edzett üvegfólia.

      Átvételi lehetőségek

      Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.

      Házhoz szállítás futárszolgálattal

      Termékeinket szerződéses partnerünk, az Express One Hungary Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.

      A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

      A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.

      Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát keresheted a +36 (1) 8 777 400-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

      Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

      Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

      Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.

      Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

      Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?

      Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.

      Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

      Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

      A futár felhív, mielőtt jön?

      A futár alapesetben nem hívj fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

      Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

      Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.

      Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

      Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

      Express One Hungary Kft. elérhetősége:
      Telefon +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
      E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
      Honlap: www.expressone.hu

      Nem volt a csomagban számla, miért?

      A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.

      Személyes átvétel üzletünkben

      1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt

      A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

      Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

      Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

      Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

      Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:

      • Nem érkezett be hozzánk a rendelésed. (Ilyenkor ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
      • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem voltál elérhető.

      Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

      Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

      Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.

      Mivel tudok fizetni?

      Mindkét üzletünkben lehetőség van a készpénzes fizetésen kívül, VISA, MasterCard, Maestro bankkártyával történő fizetésre. (Mostanában banki oldalon sajnos elég gyakran előfordul, hogy nem engedi a terminál a kártyás fizetést. Ezt jeleztük már a bankunk felé, dolgoznak a probléma elhárításán. Addig is, arra kérünk, hogy biztonság kedvéért készülj készpénzzel is.)

      Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

      Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

      A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

      Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

      Meddig teszik félre a rendelésemet?

      Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

      Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

      Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.

      Csak én mehetek a rendelésemért?

      Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.

      Vásárlói vélemények

      4.7 átlag (3 értékelés alapján)

      Gyakran ismételt kérdések

      A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
      + Mennyi ideig tudom visszaküldeni a terméket, ha nem tetszik? Megnézem »

      30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.

      A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.

      + Melyik címükre küldhetem vissza a terméket? Megnézem »

      Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

      Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

      + Telefonon keresztül meg tudom rendelni a kiegészítőt? Megnézem »

      A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.

      + Mikor vehetem át a terméket az üzletben? Megnézem »

      Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.

      Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.

      + Ki lehet próbálni a terméket vásárlás előtt az üzletben? Megnézem »

      Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni. 

      + Ha az ütésálló tokban összetörik a készülék, akkor garanciában javítjátok? Megnézem »

      Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.

      + Fel is rakjátok az üvegfóliát, ha megveszem? Megnézem »

      Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.

      Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk. 

      + Lehet kérni konkrét órára történő kézbesítést? Megnézem »

      Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő  pontosabb információt adhat.

      + Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elkülditek külön a raktáron lévő termékeket? Megnézem »

      Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.

      Utoljára megtekintett termékek

        Smart Blog

        Tippek, amelyek segítségével leküzdhető a telefonfüggőség
        2020. június 10. 15:32:48 U Adri

        Tippek, amelyek segítségével leküzdhető a telefonfüggőség

        Ma már szinte lehetetlen elképzelni az életünket a mobiltelefonunk nélkül. Egyre nagyobb mértékben vagyunk a telefonunkra utalva, legyen az egy munkahelyi hívás, egy sms a szülőknek, hogy megérkeztünk, vagy épp üzenetváltások éjszakába nyúlóan egy potenciális társjelölttel.

        Elolvasom
        Te jó ég! Hová tűnt? – Mit tegyél, ha ellopták a telefonod?
        2018. október 17. 15:01:39 U Niki

        Te jó ég! Hová tűnt? – Mit tegyél, ha ellopták a telefonod?

        Szerencsésnek mondhatja magát az, aki még a közelébe sem került ilyen idegőrlő helyzetnek. Ha veled ez még nem történt meg, akkor is biztosan ismersz legalább egy embert, aki elhagyta a telefonját vagy még szomorúbb esetben el is lopták tőle. Sajnos rengetegszer nem lesz „happy end” az ilyen sztorik vége, de igenis tehetsz az ellen, hogy te ne ebbe a táborba tartozz.

        Elolvasom
        Esőben is beázhat a telefonom?
        2021. október 15. 10:42:43 U Laci

        Esőben is beázhat a telefonom?

        Ebben a cikkben összeszedtünk minden hasznos tudnivalót, amit érdemes tudni, ha ősszel sok időt töltesz a természetben fényképezéssel vagy akár túrázással.

        Elolvasom

        Kövess minket az instán

        #SMART_CLINIC_HU