Ez az év hozta a valódi áttörést a vállalkozásunkban. Az első 4-5 hónap a beszállítók felkutatásával telt, illetve az iPhone Szerviz Buda koncepciójának kialakításával. A Bölcső utcai helyszínt kifestettük, felújítottuk. Körbejártuk az ismeretségi körünket, hogy olcsón megússzuk a bútorzatot, berendezéseket. Az volt az elgondolásunk magunkból kiindulva, hogy az emberek nem szeretik már nélkülözni a telefonjukat, mert egyre több személyes dolgot tárolnak már rajtuk. Az is gondot jelentett, hogy akkoriban a piacon még a GSM-es boltok/szervizek volt a módi, ahol jó esetben egy nem túl képzett, bizalmat kevésbé sugárzó emberke átvette a telefont javításra 1-2 hétre. Saját magunk gondolatvilágán elindulva láttuk, hogy mi lenne ehelyett a jó irány. Akkor fogalmazódott meg bennünk a "látványszerviz" fogalma, hogy mi lenne, ha nem egy sufniban ajtók mögött történne a javítás, hanem az ügyfél előtt. Úgy gondoltuk, hogy ez sokkal nagyobb bizalmat adhat felénk, ha nem tartanak attól, hogy esetleg ki lesz valami lopva a telefonból. Ha mindenki lát mindent, akkor nincs zsákbamacska, csak a tények. Persze ehhez az azonnali javításhoz kellő mennyiségű raktárkészlet kell, és kiemelkedő színvonalú ügyfélszolgálat. Fel volt adva a lecke számunkra, így azt láttuk jónak, ha mi állunk be magunk az elején az ügyfélpultba, hogy első kézből tapasztaljuk a visszajelzéseket. Na meg persze a kiköltekezés is közrejátszott ebben.
2013.06.03-án megnyílt a bölcső utcai iPhone szervizünk, amelyet sokan iPhone Szerviz Budaként ismernek a mai napig. 1 szervizes kollégával indultunk, aki azóta is velünk van, immáron szervizvezetőként. A "látványszerviz" koncepciót nagyon megszerették az ügyfeleink, hisz így nyugodtan ránk merték bízni a javítást, és még kicsit be is láthattak a kulisszák mögé. A szerviz kialakításakor figyelembe vettük azt is, hogy mindenki otthonosan érezhesse magát. Így a hátsó részbe költöztettünk egy nappalit, bőr kanapékkal, Nespresso kávégéppel, magazinokkal, ásványvíz automatával. A javítások kb. 80%-a elkészül nagyjából 20-30 perc alatt, így nagyon sokan szívesen megvárják a végét a mai napig is.
A szerviz paletta időközben kibővült a teljes Apple eszközcsaládra, így elkezdtünk iPadeket, iMaceket, MacBookokat, iPodokat... stb. javítani.
A mobiltelefon szervizes piacra ráfért egy kis megújulás, így szerencsére egyre többen ismerik fel annak lehetőségét, hogy egy "látványszerviz" koncepcióval megbízhatóbbá tudnak válni a szolgáltatók. Először kicsit megrökönyödve láttuk a piaci szereplőknél, hogy "igazi látványszerviz" vagy "az első igazi látványszerviz" néven hirdetik magukat, de ennyi baj legyen. Valójában mindenki csak jól jár ezzel a másolással. Mind az ügyfél, aki egyre több helyen kaphat jobb szolgáltatást, mind a piac, ami meg tud újulni a pláza aluljáróban megbúvó GSM boltos stílust egyre inkább elfeledve, illetve mi is, hisz erős visszajelzést kapunk mindenkitől, hogy ez a járható út.