Galaxy A3 (2016) hangerőszabályzó szalagkábel csere 10.990,- Ft

Kérdése van? Hívjon minket: +36 30 630 22 77

Ha a telefon hangerő gombjai nem reagálnak, akkor vagy maguk a gombok sérültek, vagy a szalagkábellel van probléma. A cserét a nálunk dolgozó szakemberek fél óra alatt megoldják, ragasztással együtt 3-4 óra után ugyanolyan gondtalanul használhatod telefonálásra, zenehallgatásra a készüléket, mint korábban.

A Samsung Galaxy A3 (2016) hangerőszabályzó szalagkábel meghibásodásának jelei

  • Állítanád a buszon a zene hangerejét, de a gombok egyszerűen nem reagálnak? Ilyenkor lehet, hogy a hangerőszabályzó szalagkábeled sérült.
  • Ha felhívsz valakit, de alig hallod, a telefonod viszont egyáltalán nem reagál a hangerőszabályzó gombokra, nem csak a gombok lehetnek hibásak. Főleg, ha korábban extrém mechanikai sérülés érte a készüléket, a kábel is okozhatja a gondot.
  • A nedvesség szintén nem tesz jót a hangerőszabályozó szalagkábelnek: beázás (például egy esős nap, vagy egy medencébe ejtés) után ha nem tudod állítani a hangot, az is ennek hibájára utalhat.

Milyen alkatrészt építünk a telefonodba?

A kábelt profi munkatársakkal cseréltetjük: a hátlapot leszedve több szétszerelést nem is végzünk, a kábelt gyári minőségű alkatrésszel cseréljük, az egész művelet fél órába telik. A ragasztó száradásával együtt egy fél nap után úgy kapod vissza a telefont, hogy újra felszabadultan használhatod zenehallgatásra, telefonálásra vagy éppen videózásra.

Miért válasszalak titeket?

  • Raktárkészletről valószínűleg azonnal el tudjuk kezdeni a cserét (azért telefonálj ránk, mielőtt bejönnél), amint behozod a készüléket.
  • Gyári minőségű hangerőszabályozó szalagkábelt kapsz, így az esélye minimális, hogy újra hiba lépjen fel.
  • Átadás előtt természetesen teszteljük is, minden tökéletesen működik-e.
  • Nálunk csak olyan szakértők dolgoznak, akik rutinosan végzik az ilyen szerelési munkákat, a gépparkot pedig folyamatosan frissítjük az elérhető legjobbra, így annak az esélyét is az elképzelhető legkisebbre csökkentjük, hogy a szervizelés során lépjen fel hiba.
  • Szerviznehézségi szint: 8/10