- Az ár egy várható javítási költséget jelöl. Részletes és pontos árajánlatot a javítás teljes költségéről bevizsgálást követően tudunk adni.
- A feltüntetett javítási időt kizárólag időpontfoglalás esetén tudjuk vállalni. Egyéb esetekben a javítási idő függ a szerviz kapacitásától és a javítás megkezdését érkezési sorrend alapján tudjuk csak vállalni.
- Összetett probléma esetén (pl.: több alkatrész meghibásodása) javasoljuk árajánlatkérő űrlapunk kitöltését, ahol a listaáraktól eltérő egyedi árajánlatot tudunk adni.
Galaxy S5 kijelző csere
A törött kijelző csúnya és frusztráló. Ráadásul további meghibásodáshoz – pl.fürdőszobai beázáshoz – vezethet. Minél előbb javítjuk, annál több időt, pénzt és bosszúságot spórolunk neked.
Mutasd a részleteket »Galaxy S5 kijelző meghibásodás jelei
ha a felsoroltak közül bármelyiket is tapasztalod, keresd fel szervizünket- Akkor is Galaxy S5 kijelző cserére lesz szükség nagy valószínűséggel, ha egy sötét fekete folt jelenik meg a képernyőn. Ez leggyakrabban annak a következménye, hogy a kijelző alatt az LCD vagy AMOLED kapott olyan ütést, amitől megfolyik.
- Ha teljesen elsötétül a kijelző, de például kicseng a készülék, akkor is nagy valószínűséggel a(z) Galaxy S5 kijelző ment tönkre. Esetleg érdemes még azelőtt egy hard resetet végezni rajta.
- A(z) Galaxy S5 kijelzőjét üveg réteg fedi, aminek a leggyakoribb meghibásodása, hogy nagyon könnyen elreped, vagy akár pókhálósra is törhet.
- Ha csak az üveg sérül, de alatta ad képet a kijelző, akkor is erősen ajánlott a teljes Galaxy S5 kijelző kicserélése. Üveg csere esetén nagy eséllyel 1-2 hónap után tönkre fog menni az érintése. Mi épp emiatt csak komplett kijelzőket (érintőüveg+kijelző) cserélünk garanciával.
- Ha csíkok jelennek meg a készülék képernyőjén, akkor kis százalékban előfordulhat, hogy csak a szalagkábel mozdult el egy nagyobb ütés következtében a helyéről. Ha ennek újracsatlakoztatása nem oldja meg a problémát, akkor nem marad más hátra, mint a(z) Galaxy S5 kijelző cseréje.
- Ha akadozik az érintés, nem követi közvetlenül a mozdulatainkat, akkor is lehet gyanakodni kijelző meghibásodásra. Ha új Galaxy S5 kijelzővel is produkálja ezt a hibát, akkor Touch IC problémával állhatunk szembe, ami egy bonyolultabb javítási folyamat lesz.
Részletes információ a(z) Galaxy S5 kijelző csere menetéről
Összefoglaljuk azokat a termék tulajdonságokat, amelyek valódi előnyt jelentek a számodraA Samsung Galaxy S5 kijelzője általában leejtés vagy ütődés során sérül. Ilyenkor az érintőüveg betörik és az esetek többségében az LCD kijelző sértetlen marad. Mindettől függetlenül a teljes kijelző cseréje szükséges. Fordított esetben - ha a kijelző sérül és az érintőüveg sértetlen marad - is az egész kiegészítőt cserélni kell.
A Samsung Galaxy termékcsalád már korábbi típusainál is az AMOLED technológiát használta, így cseppet sem meglepő, hogy a Galaxy S5 esetében sincs ez másképpen. Az 5,1' (129,4 mm) 1080*1920 felbontású képernyőre a fizikai sérülések jelentik a legnagyobb veszélyt.
A cserélendő Samsung Galaxy S5 kijelző
A Samsung Galaxy S5 kijelzőjének védelmére a Gorilla Glass 3 típusú érintőüveg szolgál. Sajnos ezekre az üvegekre jellemző, hogy mechanikus behatás (ütés, leejtés, stb.) hatására felületük megreped, pókhálósra törik, legrosszabb esetben akár kisebb üvegdarabok is kieshetnek belőlük. A Samsung Galaxy S5 kijelzője ráadásul szintén megsérülhet, s bár a javítási költségek alacsonyabbak, a gyári AMOLED kijelző ebben az esetben sem tartható meg. Összefoglalva tehát, akár az érintőüveg, akár a gyári AMOLED kijelző sérül meg, mindkét esetben komplett gyári kijelző csere szükségeltetik. A Samsung Galaxy S5 kijelző cseréje 25-30 percet vesz igénybe, azonnali javításnak minősül, így a javítási folyamat befejezéséig akár szervizünkben is várakozhat.
A készülék melegítése és a kijelzőjének eltávolítása során a telefont borító festékréteg lepereghet.
A szerelés menete
Bár valószínűleg mindenki számára egyértelmű, mégis fontos említést tenni arról, hogy minden szervizelési folyamat a készülék kikapcsolásával indul. A Samsung Galaxy S5 kijelző cseréje a gyári hátlap eltávolításával veszi kezdetét.
Ezt követően az akkumulátort vesszük ki a készülékből, hogy hozzáférhetővé és eltávolíthatóvá váljon a Micro SD memóriakártya, majd a memóriakártya alatt elhelyezett SIM kártya is. Mindezek után eltávolítjuk az AMOLED kijelzőt Samsung Galaxy S5 készülékünkből. Először egy műanyag nyitószerszám segítségével felnyitjuk a home gomb csatlakozó panelének fedőlapját, majd a fedőlap alatt található home gomb kábel csatlakozóját is.
Egy műanyag pengetőt az érintőüveg alá helyezünk és a készülék jobb alsó sarkánál kezdve óvatosan körbecsúsztatjuk azt Samsung Galaxy S5 készülékünkön. Az érintőüveg könnyedén leválik a kijelzőről, a home gomb felőli résznél fogva óvatosan felemeljük, de nem távolítjuk el a kijelző egységet. Egy hegyes tárgyat használva elválasztjuk az előlapi kijelzőhöz csatlakozó kábelt az alaplaptól, majd finoman eltávolítjuk a kijelzőt Galaxy S5 készülékről.
Bár számos fórumon olvashatjuk, hogy a Samsung Galaxy S5 készülék kijelző cseréje mennyire egyszerű, mi nem javasoljuk az otthoni "szobaszerviz" megoldások alkalmazását, ugyanis egyetlen rossz mozdulattal nagyobb kárt okozhatunk készülékünkön, mint amennyit esetlegesen spóroltunk volna szervizköltségeken.
Pro tipp
- Több helyen is hangsúlyozzák, hogy a Samsung Galaxy S5 leghatásosabb védelmének érdekében vásároljunk erre a célra gyártott Samsung Galaxy S5 tokot.
- Ne engedjük befolyásolni magunkat az olcsóbb kategóriás, távoli keleti országokban népszerű kijelzők által, ugyanis ezen kiegészítők általában sokkal megbízhatatlanabbak, korábban amortizálódnak.
- Szerviznehézségi szint: 6/10
Miért a Smart Clinic?
- Ügyfél visszajelzések alapján az ügyfeleink 96,1%-a ajánlaná szervizünket ismerősének.
- Szervizeinkben a mindenkori forgalommal arányos létszámban várjuk ügyfeleinket, így biztosítva a rekord gyorsaságot a javításoknál.
- Az időpontfoglalás funkciónak köszönhetően az ügyfeleink által kívánt időpontban állunk rendelkezésére természetesen soron kívül.
- Ha a javítás után később bármi problémát észlelsz készülékeden, nyugodtan hozd vissza hozzánk, mi nem futunk el, biztos találunk rá megoldást.
- Mi nem fogjuk azt hazudni, hogy gyári alkatrészt építünk be, ha az utángyártott. Dolgozunk gyári és utángyártott alkatrészekkel egyaránt. A te döntésed, hogy melyiket kéred.
- Minősített beszállítókkal együttműködve a garanciális javításaink aránya 6,72%. Minden 100 megjavított készülékből kevesebb, mint 7 db-ot kell újra javítanunk. Magyarországon az átlagos arány közel 20%.
- Klimatizált, tiszta környezetben várjuk minden kedves ügyfelünket.
Akiknek már segítettünk
Ügyfeleink véleményeGyakran ismételt kérdések
A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.Több fajta alkatrésszel is dolgozunk. Van lehetőség gyári és utángyártott alkatrészekkel történő javításra is. Javaslatot teszünk minden javításnál egyénileg, hogy ár/érték arány szempontjából melyik lehet a jobb választás. Az alkatrészek minősége az árlistáknál is fel van tüntetve. Rákattintva pedig részletesen leírjuk, hogy mit jelent.
Az alkatrészek minőségét az alábbi oldalon összegyűjtöttük számodra.
A javítások 80-90%-a általában 1 órán belül elvégezhető, ami azt jelenti, hogy akár a helyszínen is meg tudod várni, és nem kell napokig nélkülözni a készüléket. A szervizelési idő függ a hiba jellegétől, a szerviz terheltségétől, a raktárkészlettől. Egy egyszerűbb periféria (kijelző, akkumulátor, hangszórók, kamerák, töltőcsatlakozók... stb) kicserélése nagyjából 0,5-1 óra. Ha a készülék nem csavarozott, hanem ragasztott konstrukciójú, akkor ehhez még hozzá kell számolni a ragasztás száradási idejét, ami 2-3 óra pluszban. Beázott készülékek javítása minimum 1 napot vesz igénybe, de inkább 2-3 nap, mire végig tudunk tesztelni minden funkciót rajta. A mindenkori javítási időt személyesen a szervizeinkben kollégáink pontosan meg tudják határozni.
Ajánljuk figyelmedbe az időpontfoglalás lehetőségét. Ha visszaigazolt időpontra érkezel, akkor tudjuk vállalni a weboldalunkon megtalálható javítási időket.
Nagyon sok vidéki ügyfelünk van, akiknek kényelmes megoldás a szervizfutár szolgáltatásunk. Akár 3 nap alatt, de többnyire 5-6 nap leforgása alatt visszakerülhet hozzád a megjavított készüléked. Ehhez csak ki kell tölteni az itt található űrlapot, és már küldjük is hozzád a futárunkat. Részletes leírást erről a kényelmi szolgáltatásunkról itt találsz.
A készülék bevizsgálása alapvetően ingyenes abban az esetben, ha kéred a javítást a kiajánlott ár alapján. Bevizsgálás akkor díjköteles, ha nem kéred a javítást, vagy nem velünk végezteted el. A bevizsgálás során szerviztechnikusaink ugyanúgy elvégzik a szervizelést, teszt alkatrészek segítségével megállapítják, mely perifériák szorulnak esetleges cserére. Az egyszerűbbtől a bonyolultabb bevizsgálásokig eltelhet legalább 0,5-3 óra is, mire megállapítható a hiba forrása. Ennek a munkadíjnak a töredékét szoktuk bevizsgálás gyanánt kiszámlázni, ha mégsem kéred a javítást.
Szintén bevizsgálási díjat kérünk olyan esetekben is, ha a készülékről megállapítjuk, hogy nem javítható, vagy gazdaságilag nem éri meg a javítás. Erre azért van szükség, mert mire egy készülékről ezt ki merjük jelenteni, sokszor napokig dolgoznak rajta kollégáink, minden lehetőséget megvizsgálva. Hisz elsődlegesen az a célunk, hogy megoldást találjunk rá, de ez tőlünk függetlenül nem mindig sikerül sajnos.
Az egyszerűbb javítások közé soroljuk a perifériák cseréjét, mint például kijelző, akkumulátor, kamerák, szalagkábelek... stb. Ezek a perifériák 0,5-1 óra alatt cserélhetőek, aránylag egyszerűen. A rosszabb és bonyolultabb eset az, ha a periféria cseréje nem oldja meg a problémát. Ilyenkor az alaplapon kell tovább keresni a hiba okát. Egy alaplap sokkal összetettebb, sokkal bonyolultabb felépítésű, mint maga a készülék. Illetve az alaplapra szerelt alkatrészek is csak mikroszkóp alatt mozdíthatóak. Egy alaplapi meghibásodás nagyon összetett tud lenni, mivel minden alkatrész mindegyikkel összefüggésben van szinte, ezért nagyon sok a variációs lehetőségek száma, ami tönkremehet. Ezeknek a hibalehetőségeknek a feltérképezése több órát, és sokkal nagyobb szakértelmet igényel. Az alaplapi alkatrészek, mint például IC-k, ellenállások, kondenzátorok meghibásodása sem mindig egyértelmű, aminek a feltárása szintén több órás művelet. Az alaplapi javítások utáni tesztek (mint például merülés, töltés) szintén időigényesek, mire azt merjük mondani, hogy rendben van a készülék. Összességében egy körültekintően elvégzett alaplapi javítás több napot is igénybe vehet.
Ázott készülék alatt értjük az összes olyan készüléket, ami nedvességet kaphatott, legyen az vízcsepp, eső, medencébe merülés, ráfolyt a kávé, beleesett a wc-be, lecsapódott benne a fürdőszoba pára, ... stb. Az összes ilyen eset azt eredményezi, hogy a készülék belsejében korróziós folyamatok indulnak meg. A folyadékok vezető képességgel rendelkeznek. Az elektromosság mindig a legkisebb ellenállás felé közlekedik. Így ha nedvesség éri a készüléket, akkor az elektromos áram olyan alkatrészek között hoz létre kapcsolatot, ami nem egy tervezett eset. Ilyenkor az alkatrészek túlműködnek és tönkreteszik a készüléket. A folyadékkáros készülékek tulajdonosainak kezét a gyártók és mobilszolgáltatók is elengedik. A termék garanciája nem terjed ki ilyen meghibásodásokra, csak ha kötöttek rá ilyen jellegű biztosítást korábban. Amit mi tudunk tenni, hogy ezt az oxidációs folyamatot megpróbáljuk lelassítani. A folyadékkáros alkatrészeket áttakarítjuk, illetve indokolt esetben cseréljük. Az alaplapot ultrahangos mosóval szintén megtisztítjuk az oxidrétegek döntő részétől. A javítás hatékonysága függ az ázás mértékétől és az ázás óta eltelt időtől. Épp emiatt nincs előre kalkulált ár, mivel minden helyzet más, sok befolyásoló tényező van sajnos. Arra sincs biztosíték, hogy később ne jöjjön elő a készüléken további meghibásodás. Ennek oka, hogy az egyszer beindult oxidációs folyamatokat csak lassítani tudjuk, megállítani nem. Ennek ellenére a javítások több mint 60%-a sikeres, a többi esetben később is fellépő meghibásodások jelenhetnek meg. Azt szoktuk javasolni, ha esetlegesen sikerül is feltámasztani a készüléket, akkor járnak a legjobban, ha el is adják addig, amíg működik.
Néhány gyártó (például Samsung, Sony, Huawei) ragasztott konstrukciójú készülékeket dob a piacra. Ezekről azt érdemes tudni, hogy a kijelző és a hátlap is egy vékony ragasztó réteggel (2-3 mm) van rögzítve a készülék házához. Bármilyen javítás a kijelző, vagy a hátlap eltávolításával kezdődik. Ilyenkor melegítő padon felolvasztjuk a ragasztót, hogy utána finom eszközökkel el tudjuk távolítani a kijelzőt (vagy hátlapot), hogy hozzáférjünk a cserélendő alkatrészhez. Ez a művelet nagyfokú precizitást és sok gyakorlatot igényel egy szerviztechnikustól. A hibás alkatrész cseréje után a kijelzőt vagy a hátlapot vissza kell ragasztani a készülékbe. Ehhez többnyire egy speciális felületkezelőt, gyári ragasztócsíkokat és prést használunk. A ragasztásnak a prés alatt van 2-3 óra száradási ideje, amikor minden gond nélkül ki tudjuk adni a készüléket. Ha ezt az időt nem várjuk meg, nagy valószínűséggel el fog válni a ragasztás, ami további károkat okozhat. Ezen nem érdemes spórolni.
Szervizeink elérhetőségét ide kattintva nézheted meg. Ha távol laksz tőlünk, akkor sincs gond, vedd igénybe nyugodtan szerviz futár szolgáltatásunkat ide kattintva.
Szervizeink nyitvatartási idejét itt tudod megtekinteni. Ebben az időszakban bármikor bejöhetsz hozzánk, pár percen belül biztosan sorra kerülsz, nem kell sokat várni a kiszolgálásra. A legjobb az lenne, ha időpontot foglalnál, mert akkor garantáltan veled fognak kollégáink foglalkozni. Próbálj minden esetben úgy időzíteni, hogy ne zárás előtt 10 perccel érkezz, mert akkor valószínűleg már csak következő nap fogunk tudni nekiállni a készülék javításának. Ha zárás előtt legkésőbb 1 órával megérkezel, akkor nagy esély van rá, hogy még zárásig be tudjuk vállalni a készüléket úgy, hogy még akkor el is tudod vinni. Természetesen a javítási időt mindig a helyszínen tudjuk pontosan megállapítani. A javítási idő minden esetben függ a meghibásodás jellegétől és a szerviz terheltségétől.
Minden időpontfoglalás beérkezésekor ellenőrizzük az aktuális raktárkészletet, hogy ne fordulhasson elő olyan eset, hogy feleslegesen jön be szervizünkbe az ügyfél. Több szervizponton is dolgozunk, és napi szinten hozunk-viszünk alkatrészeket a szervizpontok között. Az időpontfoglalást csak akkor igazoljuk vissza, ha a javításhoz szükséges alkatrészt a foglalás helyén és idejében 100%-ra biztosítani tudjuk. Ehhez szükségünk van általában 1 munkanapra. Ez az oka annak, hogy 24 órán belül nem fogadunk el időpontfoglalást. Ettől függetlenül, ha korábban szeretnél jönni, akkor hívj fel minket telefonon (+36 30 630-22-77), vagy írj nekünk, mert nem kizárt, hogy előbb is tuduk fogadni.
Garanciát értelemszerűen csak arra az alkatrészre tudunk vállalni, amit cserélünk. Ha például kicserélünk az ügyfél kérésére egy akkumulátort, és pár hónap múlva tönkremegy például a beszédhangszóró, akkor azt külön díj ellenében tudjuk cserélni, mert garanciát csak az akkumulátorra tudunk vállalni. A két alkatrésznek semmi köze nincs egymáshoz. Olyan helyzetekben, amikor például akkumulátort cserélünk (tegyük fel, hogy 10.000 Ft-ért), azért mert gyorsan merül, és kiderül, hogy még ezután is fennáll ugyanaz a probléma, akkor megvizsgáljuk a készüléket, és ha ezt követően azt állapítjuk meg, hogy például töltésvezérlő IC hibája (tegyük fel, hogy 25.000 Ft az ára) van, akkor az akkumulátor csere árát jóvá szoktuk írni a töltésvezérlő IC csere árából. Tehát 25.000-10.000=15.000 Ft, amit fizetni kell. Ebben az esetben az akkumulátor csere költségét átvállaljuk tőled.
Nem. A Smart Clinic független minden szolgáltatótól és minden gyártótól. Nem állunk szerződéses kapcsolatban senkivel, kizárólag garancián túli javításokat végzünk ügyfeleink részére. Épp ezért az az érdekünk, hogy a javítást legjobb tudásunk szerint elvégezzük, és nem azon dolgozunk, hogy bújjunk ki a garanciális feltételek alól. Ugyanakkor azt javasoljuk, ha garanciális még a készüléked (és nem ázott, nincs összetörve, mert ezek kizáró okok lesznek), akkor érdemes inkább egy garanciális szervizt felkeresni a problémáddal. Ha ott nem sikerül megoldást kínálni számodra, akkor nyugodtan keress meg minket, és megpróbálunk segíteni.
A mindenkori nyitvatartási időnket itt meg tudod nézni.
Döntő többségben azokat a készülékeket találod meg honlapunkon, amiknek a javításához rendelkezésünkre áll alkatrész. Ettől függetlenül, ha nem találnád, az nem jelenti azt, hogy nem tudjuk javítani. Nagy külföldi beszállítókkal dolgozunk, sok alkatrészt be tudunk szerezni, így lehet a te készülékedhez valót is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, írj nekünk üzenetet ide kattintva, és kollégáink válaszolni fognak rövid időn belül.
Nem szívesen. Nagy raktárkészlettel, bevizsgált alkatrészekkel dolgozunk. Az árlistánkban található árak nagy részben a munkadíjból tevődnek össze. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobb minőségű alkatrésszel rendelkezünk és sokkal olcsóbban is jutunk hozzá, mint amennyiért megrendeled pl. az eBay-ről. Ha ragaszkodsz hozzá, akkor elvállaljuk hozott alkatrész beépítését, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy az árból levonjuk a mi általunk beszerzett alkatrész árát, és azt számlázzuk ki. Így biztosan rosszabbul jársz anyagilag. Elég gyakran előfordul, hogy a hozott alkatrész nem is működik megfelelően, ilyenkor sajáttal pótoljuk. Ha esetlegesen működne, akkor viszont hozott alkatrészre garanciát nem tudunk vállalni. Mi inkább azt javasoljuk, hogy ne rendelj máshonnan drágábban rosszabb minőségű alkatrészt, mint ami nálunk van raktáron. Nem lesz olcsóbb sem, és ha gond lenne vele, akkor nincs kihez fordulni garancia miatt.
Nem. Illetve arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy általunk javított készüléket nem javítanak vagy cserélnek később garanciában. Nagyon sok garanciás telefont javítottunk, amiben senki nem veszi észre, hogy belenyúltunk. Nem is emiatt nem akarunk ezért felelősséget vállalni. Ismerjük a garanciális szervizek hozzáállását, és emiatt mi nem szeretnénk koloncot venni a nyakunkba. Ha egy kedves ügyfél kéri, hogy segítsünk, természetesen megtesszük, de mi nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy egy garanciális szerviz miért utasít el egy készüléket.
Mert vannak olyan jellegű meghibásodások, ahol a hibakeresés és annak javítása egy sokkal összetettebb folyamat annál, mint például egy akkumulátor cseréje. Ilyen lehet például a ragasztott készülékek javítása, ahol csak a szétszedés, majd összeragasztás és száradás csak 2-3 óra pluszt jelent. De ilyen lehet pl egy szoftveres meghibásodás is, amikor több GB-nyi adatot kell mentenünk akár órákig, majd a javítás után visszatölteni mindent. Egy ázott készülék javítási ideje, mire minden hibát kizárunk, rossz esetben akár egy hetet is igénybe vehet. Vagy egy készülék, ami nem tölt például. Ilyenkor akkumulátort cserélünk, vagy egy töltőcsatlakozót, majd ezután közvetlenül merülés és töltés teszteket hajtunk végre. Csak ezek a tesztek 1-2 napot vesznek igénybe. Ha továbbra sem tölt, vagy gyorsan merül, akkor nézzük alaplapi szinten tovább. Töltésvezérlő IC, PM IC esetleg. Ezek cseréje csak önmagában 2-3 óra munka mikroszkóp alatt. Majd következik ismét a merülés és töltés teszt. Újabb 1-2 nap. Sok készüléknél azzal kell kezdenünk, hogy visszaállítjuk gyárilag a szoftvert, ami miatt szükség van egy biztonsági mentésre, majd a javítás végén annak visszatöltésére. Napjainkban egy akár 50-60 GB is lehet, vagy még több, ami szintén órákban mérhető. De olyan is előfordulhat, hogy nincs raktáron az adott alkatrész, amire várnunk kell. Egyedi beszerzések esetén lehet ez akár 1 hónap is, de általában 1-2 hét alatt megoldjuk. Ha ezek az esetek összeadódnak, akkor tud igazán elhúzódni a javítás ideje. Összegezve, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél rövidebb legyen az idő, hisz mi is akkor járunk a legjobban, ez közös érdekünk. Feleslegesen mi sem ülünk készülékeken, mert magától nem fog meggyógyulni.
Nem. Mindenesetre érdemes megnézni, hogy milyen szabvány szerinti vízállóságot hirdet a gyártó. Többnyire IP67 minősítést kapnak a készülékek, aminél a az első szám, a 6-os azt jelenti, hogy "Teljes mértékben védett por ellen", a második szám, a 7-es pedig "Vízbe merülés ellen védett korlátozott ideig (0,15–1 m között 30 percig)". Azt érdemes ehhez hozzátenni, hogy laboratóriumi körülmények között érvényesek ezek a megállapítások. Az életben viszont előfordul, hogy az IP67-es szabvány szerint kialakított készülék épp úgy be tud ázni. Ilyenkor a folyadékjelző indikátorok elszíneződnek, a készülékbe foyladék kerül, a garancia pedig nem lesz érvényes. Az IP68-as minősítésnél a 8-as szám jelentése "Víz alatt folyamatosan használható (a gyártó által meghatározott, 1 és 3 méter közötti mélységben)". Valójában ez az IP68 jelenti a teljes vízállóságot, amire az átlag felhasználó gondol. Ezt a szabványt azonban nem lehet használni, mert akkor például hogy szólna egy beszédhangszóró? Sehogy. Épp úgy lehetne használni, mint a víz alatti telefonálásnál. Ezeket a szabványokat laboratóriumi körülmények között mérik, ezért szervizelés után ez az IP minősítés nem állhat fent a továbbiakban. Persze legyen inkább egy nem IP67-es jó telefonunk, mint egy rossz IP67-es.
Igen. Ilyen javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. Ennek oka, hogy ez egy olyan mértékű beavatkozás a készülékbe, ami a későbbiekben okozhat további problémát is. Alapvetően alaplapi javítást például egy garanciális szerviz nem is vállal (nem is tud). Ennek ellenére nagyon sok esetben javíthatóak ezek a problémák, de az idő előrehaladtával, minél idősebb egy készülék, és minél többször van javítva, annál nagyobb az esély rá, hogy újra elromlik. Akár csak egy öreg személyautónál.
Annyiban gond, hogy 90% bizonyossággal mondhatjuk, hogy el fog válni a ragasztás. És újra vissza kell jönni újraragasztani. Amivel nem hogy időt nem fogsz tudni spórolni, de ismét fizetned kell majd munkadíjat, mert ilyen esetben garanciát sem tudunk rá vállalni. Nem beszélve arról, hogy az elváló kijelző vagy hátlap mellett keletkező résen szennyeződés kerülhet a készülékbe, ami zárlatot okozhat, vagy foltos lesz a kijelző háttérfénye, ami csak kijelző cserével orvosolható. Ezek mind plusz költségek és újabb idő a szervizben. Ezért is nem ajánljuk azt, hogy idő előtt elvidd a készüléket. De saját felelősségre természetesen kiadjuk.
Ezek a jelölések az alkatrész minőségére utalnak. Részletes információkért kattints ide.
Smart Blog
A Samsung törhetetlen kijelzője még a kalapácsnak is ellenáll [Videó]
Múlt héten a Gorilla Glass 6 bejelentése után a Samsung is előállt a legújabb, saját fejlesztésű OLED kijelzőjével, amit a „törhetetlen” jelzővel kiegészülve ismerhettünk meg. Ezt a gyártó olyannyira komolyan gondolja, hogy egy videóban mutatta meg, a kijelző még a kalapács ütéseit is képes kibírni egyetlen karcolás nélkül.
ElolvasomMindent a kijelzővédő üvegfóliákról!
Szögezzük le. A kijelzővédő üvegfólia a legfontosabb kiegészítő, amelyet a készüléked mellé vásárolhatsz. Láthatatlan, szinte alig érezhető, a mindennapi használatot egyáltalán nem befolyásolja. Mégis, mindennél fontosabb a jelenléte.
ElolvasomEzek a legjobb akkumulátorú telefonok 2020-ban
Te meg tudod mondani, milyen akkumulátor van a telefonodban? Mennyi ideig bírja a terhelést? Előfordult már veled, hogy napközben lemerült a mobilod, és nem volt lehetőséged feltölteni? Kerültél már kellemetlen vagy akár veszélyes helyzetbe úgy, hogy nem tudtad bekapcsolni a telefonodat?
Elolvasom