Galaxy S6 Edge beszédhangszóró csere

Kellemetlen, ha egyáltalán nem – vagy csak kihangosítva – hallod a partnered. Különösen irodában vagy utcán. Visszaadjuk a privát telefonálás élményét azzal, hogy megjavítjuk a beszédhangszórót.

Mutasd a részleteket »

  • Az ár egy várható javítási költséget jelöl. Részletes és pontos árajánlatot a javítás teljes költségéről bevizsgálást követően tudunk adni.
  • A feltüntetett javítási időt kizárólag időpontfoglalás esetén tudjuk vállalni. Egyéb esetekben a javítási idő függ a szerviz kapacitásától és a javítás megkezdését érkezési sorrend alapján tudjuk csak vállalni.
  • Összetett probléma esetén (pl.: több alkatrész meghibásodása) javasoljuk árajánlatkérő űrlapunk kitöltését, ahol a listaáraktól eltérő egyedi árajánlatot tudunk adni.

Galaxy S6 Edge beszédhangszóró meghibásodás jelei

ha a felsoroltak közül bármelyiket is tapasztalod, keresd fel szervizünket
  • A készülékben két hangszóró található, míg a csengő hangszóró elsősorban a médiafájlok lejátszását teszi lehetővé, addig a(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró leginkább a telefonhívások során a beszélgetőpartner hangját közvetíti.
  • Ha a telefonhívás kihangosítva is néma marad, nem a(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró hibásodhatott meg. Komolyabb, alaplapi probléma áll a háttérben, ami nagy eséllyel audio IC probléma lesz.
  • Ha a(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró a megszokottnál csendesebben, tompábban szól vagy recseg a hang hívások során, az a beszédhangszóró rács szennyeződése, porosodása miatt történhet. Ilyenkor nagy eséllyel elég a beszédhangszóró rácsot cserélni.
  • A(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró csere szükségét jelzi, ha a hívások hangja egyáltalán nem szólal meg, a telefont kihangosítva viszont minden szó tökéletesen érthető. Ugyanígy kiszűrhető a beszédhangszóró hibája, ha a(z) Galaxy S6 Edge-t fülhallgatóhoz csatlakoztatjuk és így próbálunk hívást folytatni.
  • A beszédhangszóró tisztításával nem érdemes várni, mivel az alkatrészbe jutott porszemek a különböző hangfrekvenciákra rezonálva átlyukaszthatják a(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró membránját, ami már cserét fog maga után vonni.
  • Sok esetben a szoftver gyári visszaállítása is megoldhatja a hibás Galaxy S6 Edge beszédhangszóró problémát.
  • Gyenge hálózati kapcsolat mellett is szakadozhat, recseghet a hívások hangja. Ezt javasolt ellenőrizni, mielőtt szervizhez fordulnánk.

Részletes információ a(z) Galaxy S6 Edge beszédhangszóró csere menetéről

Összefoglaljuk azokat a termék tulajdonságokat, amelyek valódi előnyt jelentek a számodra

Ha telefonálás közben nem halljuk megfelelően vagy egyáltalán nem halljuk a vonal másik végén lévő felet, az alsó hangszóró azonban kihangosítás során kifogástalanul működik, Samsung Galaxy S6 Edge készülékünk beszédhangszórójának meghibásodására gyanakodhatunk. Olykor megoldást jelenthet egy alapos tisztítás, de legtöbb esetben az alkatrész javításra/cserére szorul.

Miért a Smart Clinic?

  • Piacvezető garancián túli szervizként az elsők között voltunk, akik elkezdték szolgáltatásukat, és azóta is töretlenül fejlődünk.
  • Kollégáink nem csak a kért javítást végzik el, hanem minden esetben javaslatot tesznek az esetleges felmerülő további problémák megjavítására is, amennyiben ez indokolt lenne. Így nem kell attól félni, hogy egy váratlan helyzetben beadja az unalmast készüléke.
  • Ügyfél visszajelzések alapján az ügyfeleink 97,1%-a teljes mértékben elégedett volt ügyfélszolgálatunkkal.
  • Több hazai szerviz hozza hozzánk a bonyolultabb javításokat, amiket ők nem tudnak elvégezni ügyfeleiknek. Így nagy esélye van annak, hogy a te készüléked is nálunk javult meg.
  • Minősített beszállítókkal együttműködve a garanciális javításaink aránya 6,72%. Minden 100 megjavított készülékből kevesebb, mint 7 db-ot kell újra javítanunk. Magyarországon az átlagos arány közel 20%.
  • Referenciáink között több nagy multi cég megtalálható, csak úgy a kisebb vállalkozások is.

Akiknek már segítettünk

Ügyfeleink véleménye
  • Istenes Bence - Televíziós műsorvezető

    Mivel gyakorlatilag az életem van az iPhone-omban, mind a munkámban, mind a privát életemben nélkülözhetetlen. Így ha probléma merül fel fontos számomra, hogy gyors és szakszerű segítséget kapjak. A Smart Clinic-nél a srácok nagyon profik voltak és ami a legfontosabb, minden a szemem előtt zajlott, így biztonságban tudhattam az adataimat. Vidám, segítőkész a csapat, jó érzés bemenni a boltba. Mindenre van megoldásuk és kedvesen kezelnek. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Köszönöm!

    Istenes Bence - Televíziós műsorvezető
  • Szigeti Ferenc - zenész, Karthago rockegyüttes alapítója

    "Úgy látom, igencsak korelnök vagyok, az előttem szólókhoz képest. Mindössze azért bocsátom ezt előre, mert az életem jelentős korábbik felét, tulajdonképpen telefon nélkül éltem le. Szabadsághegyi lakásomban anno, közel 20 esztendőt vártam a vonalas telefon bevezetésére... A KARTHAGO zenekarom ’80-as évekbeli koncertjeit, koszos, hideg, utcai fülkékből intéztem, rettenetes küszködések árán. (250 koncertet éves átlagban!) Aki ezt nem élte meg, az nem is tudja értékelni a mai kor egyik legfantasztikusabb vívmányát, a mobil telefont. Mivel amúgy műszaki végzettségű (is) vagyok, ezért számomra borzasztóan értékes, izgalmas és óriási dolog egy okostelefon. Mivel pedig maximalista is vagyok, ezért abból is a legjobbat, az iPhone-t választottam, ahogyan az Apple telefonok megjelenése óta, mindig. Sajnos azonban leesés, és egyéb károsodás szinte elkerülhetetlen ennél a típusnál is, úgyhogy ez meg is történt... Így keveredtem azután, totál véletlenül, az újbudai SMART CLINIC szervizbe, miután a szolgáltatómnál könnyű, kéthetes javítási időt tudtak ajánlani…. A mai kor emberének ez egy tragédia! Ezzel szemben a SMART CLINIC-nél, a legnagyobb meglepetésemre fél órát(!!) ígértek a komplett kijelző cseréjére! El se hittem, hogy ilyen van! ….és ami a legfontosabb: itt nincs olyan, hogy valahová elküldik, ahol ismeretlenek kezén forog a telefon és nem tudható, ki, miért láthatja az ember privát és bizalmas dolgait…. A szervizben kedves, hozzáértő fiatalok fogadtak, elmagyarázták a javítás menetét, majd leültettek és fél óra múlva, valóban készen volt az iPhone! Köszönöm SMART CLINIC, ez európai működés, mondhatni férfimunka! Csak ajánlani tudom mindenkinek!"

    Szigeti Ferenc - zenész, Karthago rockegyüttes alapítója
  • Tankcsapda, magyar rockegyüttes

    "Ahogy a zenénk, úgy az életünk is elég pörgős, és emiatt sajnos gyakran az iPhone húzza a rövidebbet. Most már tudjuk, hogy ilyenkor kizárólag a Smart Clinic-nél dolgozó srácokhoz érdemes jönni, mert ők bármit megoldanak! Ráadásul a mindössze 10 perces iPhone kijelző cserét a helyszínen meg is tudtuk várni, tehát teljesen meg voltunk elégedve. Az itt dolgozó szervizesek vagányok és igazán jó fejek, mi több bárki másnál jobban ismerik az Apple termékeit. Ja, és persze a rockot is szeretik. Hát kell ennél több?" – itt voltak a Tankok.

    Tankcsapda, magyar rockegyüttes
  • Dobrády Ákos - EMeRTon-díjas magyar énekes, a TNT együttes egykori tagja

    Általában nincs erős kötődésem a használati tárgyakhoz. Ez különösen igaz egy mobiltelefonra. Nem figyelek rá eléggé. Legyen bármilyen szép, egyszerűen nem tud hozzám nőni, és ez szó szerint is igaz! Csúszik, repül, esik, törik, reped... A baj csak az, hogy nélküle megáll az élet. Még jó, hogy van a Smart Clinic! :) Villámgyorsak, rugalmasak, kedvesek, és nem utolsósorban megbízható, precíz munkát végeznek! Bátran ajánlom Mindenkinek!

    Dobrády Ákos - EMeRTon-díjas magyar énekes, a TNT együttes egykori tagja
  • Fördős Zé - Gasztroblogger, televíziós műsorvezető, szerző

    Néhány napja egy videó forgatása közben elejtettem a telefonom és betört a képernyője. Mivel létszükséglet, hogy tudjam használni, fontos volt, hogy NAGYON gyorsan megjavítsa valaki. Felhívtam a Smart Clinicet, hogy most meg tudják-e csinálni, 15 perccel később fogadtak és 30 perc múlva már újra hibátlan volt a telefon.

    Fördős Zé - Gasztroblogger, televíziós műsorvezető, szerző
  • Gömbös László (5x Kick-Box Európa bajnok, 6x Kick-box világbajnok, 2013 World Combat Games (küzdősportok olimpiája) 1.hely)

    "A Smart Clinic csapata végig nagyon profi volt, a helyszínen egy üdítő társaságában meg is várhattam a javítást. A teljesen halottnak nyilvánított iPhone-omról szoftveres javítással előcsalogattak olyan adatokat, évekkel korábbi, fontos fotókat, amikre nem is számítottam. Teljesen meg voltam elégedve mindennel, mindenkinek ajánlom is a fiúkat, kitűnő, gyors és szakszerű segítséget kaptam tőlük. Ezután is idejárok majd!"

    Gömbös László (5x Kick-Box Európa bajnok, 6x Kick-box világbajnok, 2013 World Combat Games (küzdősportok olimpiája) 1.hely)

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Gyári alkatrészt szereltek be a rossz helyett? Megnézem »

Több fajta alkatrésszel is dolgozunk. Van lehetőség gyári és utángyártott alkatrészekkel történő javításra is. Javaslatot teszünk minden javításnál egyénileg, hogy ár/érték arány szempontjából melyik lehet a jobb választás. Az alkatrészek minősége az árlistáknál is fel van tüntetve. Rákattintva pedig részletesen leírjuk, hogy mit jelent.

Az alkatrészek minőségét az alábbi oldalon összegyűjtöttük számodra.

+ Mennyi idő alatt javítjátok meg a készülékem? Megnézem »

A javítások 80-90%-a általában 1 órán belül elvégezhető, ami azt jelenti, hogy akár a helyszínen is meg tudod várni, és nem kell napokig nélkülözni a készüléket. A szervizelési idő függ a hiba jellegétől, a szerviz terheltségétől, a raktárkészlettől. Egy egyszerűbb periféria (kijelző, akkumulátor, hangszórók, kamerák, töltőcsatlakozók... stb) kicserélése nagyjából 0,5-1 óra. Ha a készülék nem csavarozott, hanem ragasztott konstrukciójú, akkor ehhez még hozzá kell számolni a ragasztás száradási idejét, ami 2-3 óra pluszban. Beázott készülékek javítása minimum 1 napot vesz igénybe, de inkább 2-3 nap, mire végig tudunk tesztelni minden funkciót rajta. A mindenkori javítási időt személyesen a szervizeinkben kollégáink pontosan meg tudják határozni.

Ajánljuk figyelmedbe az időpontfoglalás lehetőségét. Ha visszaigazolt időpontra érkezel, akkor tudjuk vállalni a weboldalunkon megtalálható javítási időket.

+ Vidéken élek, hogy tudom eljuttatni a készülékem hozzátok? Megnézem »

Nagyon sok vidéki ügyfelünk van, akiknek kényelmes megoldás a szervizfutár szolgáltatásunk. Akár 3 nap alatt, de többnyire 5-6 nap leforgása alatt visszakerülhet hozzád a megjavított készüléked. Ehhez csak ki kell tölteni az itt található űrlapot, és már küldjük is hozzád a futárunkat. Részletes leírást erről a kényelmi szolgáltatásunkról itt találsz.

+ Miért kell a bevizsgálásért fizetni? Megnézem »

A készülék bevizsgálása alapvetően ingyenes abban az esetben, ha kéred a javítást a kiajánlott ár alapján. Bevizsgálás akkor díjköteles, ha nem kéred a javítást, vagy nem velünk végezteted el. A bevizsgálás során szerviztechnikusaink ugyanúgy elvégzik a szervizelést, teszt alkatrészek segítségével megállapítják, mely perifériák szorulnak esetleges cserére. Az egyszerűbbtől a bonyolultabb bevizsgálásokig eltelhet legalább 0,5-3 óra is, mire megállapítható a hiba forrása. Ennek a munkadíjnak a töredékét szoktuk bevizsgálás gyanánt kiszámlázni, ha mégsem kéred a javítást.

Szintén bevizsgálási díjat kérünk olyan esetekben is, ha a készülékről megállapítjuk, hogy nem javítható, vagy gazdaságilag nem éri meg a javítás. Erre azért van szükség, mert mire egy készülékről ezt ki merjük jelenteni, sokszor napokig dolgoznak rajta kollégáink, minden lehetőséget megvizsgálva. Hisz elsődlegesen az a célunk, hogy megoldást találjunk rá, de ez tőlünk függetlenül nem mindig sikerül sajnos.

+ Az alaplapi javítás miért tart tovább? Megnézem »

Az egyszerűbb javítások közé soroljuk a perifériák cseréjét, mint például kijelző, akkumulátor, kamerák, szalagkábelek... stb. Ezek a perifériák 0,5-1 óra alatt cserélhetőek, aránylag egyszerűen. A rosszabb és bonyolultabb eset az, ha a periféria cseréje nem oldja meg a problémát. Ilyenkor az alaplapon kell tovább keresni a hiba okát. Egy alaplap sokkal összetettebb, sokkal bonyolultabb felépítésű, mint maga a készülék. Illetve az alaplapra szerelt alkatrészek is csak mikroszkóp alatt mozdíthatóak. Egy alaplapi meghibásodás nagyon összetett tud lenni, mivel minden alkatrész mindegyikkel összefüggésben van szinte, ezért nagyon sok a variációs lehetőségek száma, ami tönkremehet. Ezeknek a hibalehetőségeknek a feltérképezése több órát, és sokkal nagyobb szakértelmet igényel. Az alaplapi alkatrészek, mint például IC-k, ellenállások, kondenzátorok meghibásodása sem mindig egyértelmű, aminek a feltárása szintén több órás művelet. Az alaplapi javítások utáni tesztek (mint például merülés, töltés) szintén időigényesek, mire azt merjük mondani, hogy rendben van a készülék. Összességében egy körültekintően elvégzett alaplapi javítás több napot is igénybe vehet.

+ Az ázott készülékre miért nincs garancia? Megnézem »

Ázott készülék alatt értjük az összes olyan készüléket, ami nedvességet kaphatott, legyen az vízcsepp, eső, medencébe merülés, ráfolyt a kávé, beleesett a wc-be, lecsapódott benne a fürdőszoba pára, ... stb. Az összes ilyen eset azt eredményezi, hogy a készülék belsejében korróziós folyamatok indulnak meg. A folyadékok vezető képességgel rendelkeznek. Az elektromosság mindig a legkisebb ellenállás felé közlekedik. Így ha nedvesség éri a készüléket, akkor az elektromos áram olyan alkatrészek között hoz létre kapcsolatot, ami nem egy tervezett eset. Ilyenkor az alkatrészek túlműködnek és tönkreteszik a készüléket. A folyadékkáros készülékek tulajdonosainak kezét a gyártók és mobilszolgáltatók is elengedik. A termék garanciája nem terjed ki ilyen meghibásodásokra, csak ha kötöttek rá ilyen jellegű biztosítást korábban. Amit mi tudunk tenni, hogy ezt az oxidációs folyamatot megpróbáljuk lelassítani. A folyadékkáros alkatrészeket áttakarítjuk, illetve indokolt esetben cseréljük. Az alaplapot ultrahangos mosóval szintén megtisztítjuk az oxidrétegek döntő részétől. A javítás hatékonysága függ az ázás mértékétől és az ázás óta eltelt időtől. Épp emiatt nincs előre kalkulált ár, mivel minden helyzet más, sok befolyásoló tényező van sajnos. Arra sincs biztosíték, hogy később ne jöjjön elő a készüléken további meghibásodás. Ennek oka, hogy az egyszer beindult oxidációs folyamatokat csak lassítani tudjuk, megállítani nem. Ennek ellenére a javítások több mint 60%-a sikeres, a többi esetben később is fellépő meghibásodások jelenhetnek meg. Azt szoktuk javasolni, ha esetlegesen sikerül is feltámasztani a készüléket, akkor járnak a legjobban, ha el is adják addig, amíg működik.

+ Miért ilyen sok idő a készülék száradása? Megnézem »

Néhány gyártó (például Samsung, Sony, Huawei) ragasztott konstrukciójú készülékeket dob a piacra. Ezekről azt érdemes tudni, hogy a kijelző és a hátlap is egy vékony ragasztó réteggel (2-3 mm) van rögzítve a készülék házához. Bármilyen javítás a kijelző, vagy a hátlap eltávolításával kezdődik. Ilyenkor melegítő padon felolvasztjuk a ragasztót, hogy utána finom eszközökkel el tudjuk távolítani a kijelzőt (vagy hátlapot), hogy hozzáférjünk a cserélendő alkatrészhez. Ez a művelet nagyfokú precizitást és sok gyakorlatot igényel egy szerviztechnikustól. A hibás alkatrész cseréje után a kijelzőt vagy a hátlapot vissza kell ragasztani a készülékbe. Ehhez többnyire egy speciális felületkezelőt, gyári ragasztócsíkokat és prést használunk. A ragasztásnak a prés alatt van 2-3 óra száradási ideje, amikor minden gond nélkül ki tudjuk adni a készüléket. Ha ezt az időt nem várjuk meg, nagy valószínűséggel el fog válni a ragasztás, ami további károkat okozhat. Ezen nem érdemes spórolni.

+ Hol talállak meg titeket helyileg? Megnézem »

Szervizeink elérhetőségét ide kattintva nézheted meg. Ha távol laksz tőlünk, akkor sincs gond, vedd igénybe nyugodtan szerviz futár szolgáltatásunkat ide kattintva.

+ Nyitvatartási időn belül bármikor mehetek? Megnézem »

Szervizeink nyitvatartási idejét itt tudod megtekinteni. Ebben az időszakban bármikor bejöhetsz hozzánk, pár percen belül biztosan sorra kerülsz, nem kell sokat várni a kiszolgálásra. A legjobb az lenne, ha időpontot foglalnál, mert akkor garantáltan veled fognak kollégáink foglalkozni. Próbálj minden esetben úgy időzíteni, hogy ne zárás előtt 10 perccel érkezz, mert akkor valószínűleg már csak következő nap fogunk tudni nekiállni a készülék javításának. Ha zárás előtt legkésőbb 1 órával megérkezel, akkor nagy esély van rá, hogy még zárásig be tudjuk vállalni a készüléket úgy, hogy még akkor el is tudod vinni. Természetesen a javítási időt mindig a helyszínen tudjuk pontosan megállapítani. A javítási idő minden esetben függ a meghibásodás jellegétől és a szerviz terheltségétől.

+ Holnapra miért nem tudok időpontot foglalni? Megnézem »

Minden időpontfoglalás beérkezésekor ellenőrizzük az aktuális raktárkészletet, hogy ne fordulhasson elő olyan eset, hogy feleslegesen jön be szervizünkbe az ügyfél. Több szervizponton is dolgozunk, és napi szinten hozunk-viszünk alkatrészeket a szervizpontok között. Az időpontfoglalást csak akkor igazoljuk vissza, ha a javításhoz szükséges alkatrészt a foglalás helyén és idejében 100%-ra biztosítani tudjuk. Ehhez szükségünk van általában 1 munkanapra. Ez az oka annak, hogy 24 órán belül nem fogadunk el időpontfoglalást. Ettől függetlenül, ha korábban szeretnél jönni, akkor hívj fel minket telefonon (+36 30 630-22-77), vagy írj nekünk, mert nem kizárt, hogy előbb is tuduk fogadni.

+ Miért csak a beszerelt alkatrészekre van garancia? Megnézem »

Garanciát értelemszerűen csak arra az alkatrészre tudunk vállalni, amit cserélünk. Ha például kicserélünk az ügyfél kérésére egy akkumulátort, és pár hónap múlva tönkremegy például a beszédhangszóró, akkor azt külön díj ellenében tudjuk cserélni, mert garanciát csak az akkumulátorra tudunk vállalni. A két alkatrésznek semmi köze nincs egymáshoz. Olyan helyzetekben, amikor például akkumulátort cserélünk (tegyük fel, hogy 10.000 Ft-ért), azért mert gyorsan merül, és kiderül, hogy még ezután is fennáll ugyanaz a probléma, akkor megvizsgáljuk a készüléket, és ha ezt követően azt állapítjuk meg, hogy például töltésvezérlő IC hibája (tegyük fel, hogy 25.000 Ft az ára) van, akkor az akkumulátor csere árát jóvá szoktuk írni a töltésvezérlő IC csere árából. Tehát 25.000-10.000=15.000 Ft, amit fizetni kell. Ebben az esetben az akkumulátor csere költségét átvállaljuk tőled.

+ Garanciális szervizként működtök? Megnézem »

Nem. A Smart Clinic független minden szolgáltatótól és minden gyártótól. Nem állunk szerződéses kapcsolatban senkivel, kizárólag garancián túli javításokat végzünk ügyfeleink részére. Épp ezért az az érdekünk, hogy a javítást legjobb tudásunk szerint elvégezzük, és nem azon dolgozunk, hogy bújjunk ki a garanciális feltételek alól. Ugyanakkor azt javasoljuk, ha garanciális még a készüléked (és nem ázott, nincs összetörve, mert ezek kizáró okok lesznek), akkor érdemes inkább egy garanciális szervizt felkeresni a problémáddal. Ha ott nem sikerül megoldást kínálni számodra, akkor nyugodtan keress meg minket, és megpróbálunk segíteni.

+ Hétvégén nyitva vagytok? Megnézem »

A mindenkori nyitvatartási időnket itt meg tudod nézni.

+ Az oldalon nem látom a készülékem típusát, azt is tudjátok javítani? Megnézem »

Döntő többségben azokat a készülékeket találod meg honlapunkon, amiknek a javításához rendelkezésünkre áll alkatrész. Ettől függetlenül, ha nem találnád, az nem jelenti azt, hogy nem tudjuk javítani. Nagy külföldi beszállítókkal dolgozunk, sok alkatrészt be tudunk szerezni, így lehet a te készülékedhez valót is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, írj nekünk üzenetet ide kattintva, és kollégáink válaszolni fognak rövid időn belül.

+ Hozott alkatrészből is elvégzitek a javítást? Megnézem »

Nem szívesen. Nagy raktárkészlettel, bevizsgált alkatrészekkel dolgozunk. Az árlistánkban található árak nagy részben a munkadíjból tevődnek össze. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobb minőségű alkatrésszel rendelkezünk és sokkal olcsóbban is jutunk hozzá, mint amennyiért megrendeled pl. az eBay-ről. Ha ragaszkodsz hozzá, akkor elvállaljuk hozott alkatrész beépítését, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy az árból levonjuk a mi általunk beszerzett alkatrész árát, és azt számlázzuk ki. Így biztosan rosszabbul jársz anyagilag. Elég gyakran előfordul, hogy a hozott alkatrész nem is működik megfelelően, ilyenkor sajáttal pótoljuk. Ha esetlegesen működne, akkor viszont hozott alkatrészre garanciát nem tudunk vállalni. Mi inkább azt javasoljuk, hogy ne rendelj máshonnan drágábban rosszabb minőségű alkatrészt, mint ami nálunk van raktáron. Nem lesz olcsóbb sem, és ha gond lenne vele, akkor nincs kihez fordulni garancia miatt.

+ Megmarad-e a gyári garancia miután szereltétek a készüléket? Megnézem »

Nem. Illetve arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy általunk javított készüléket nem javítanak vagy cserélnek később garanciában. Nagyon sok garanciás telefont javítottunk, amiben senki nem veszi észre, hogy belenyúltunk. Nem is emiatt nem akarunk ezért felelősséget vállalni. Ismerjük a garanciális szervizek hozzáállását, és emiatt mi nem szeretnénk koloncot venni a nyakunkba. Ha egy kedves ügyfél kéri, hogy segítsünk, természetesen megtesszük, de mi nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy egy garanciális szerviz miért utasít el egy készüléket.

+ Miért kell egyes készülékekre egy napot várni, amíg van ami néhány órán belül kész van? Megnézem »

Mert vannak olyan jellegű meghibásodások, ahol a hibakeresés és annak javítása egy sokkal összetettebb folyamat annál, mint például egy akkumulátor cseréje. Ilyen lehet például a ragasztott készülékek javítása, ahol csak a szétszedés, majd összeragasztás és száradás csak 2-3 óra pluszt jelent. De ilyen lehet pl egy szoftveres meghibásodás is, amikor több GB-nyi adatot kell mentenünk akár órákig, majd a javítás után visszatölteni mindent. Egy ázott készülék javítási ideje, mire minden hibát kizárunk, rossz esetben akár egy hetet is igénybe vehet. Vagy egy készülék, ami nem tölt például. Ilyenkor akkumulátort cserélünk, vagy egy töltőcsatlakozót, majd ezután közvetlenül merülés és töltés teszteket hajtunk végre. Csak ezek a tesztek 1-2 napot vesznek igénybe. Ha továbbra sem tölt, vagy gyorsan merül, akkor nézzük alaplapi szinten tovább. Töltésvezérlő IC, PM IC esetleg. Ezek cseréje csak önmagában 2-3 óra munka mikroszkóp alatt. Majd következik ismét a merülés és töltés teszt. Újabb 1-2 nap. Sok készüléknél azzal kell kezdenünk, hogy visszaállítjuk gyárilag a szoftvert, ami miatt szükség van egy biztonsági mentésre, majd a javítás végén annak visszatöltésére. Napjainkban egy akár 50-60 GB is lehet, vagy még több, ami szintén órákban mérhető. De olyan is előfordulhat, hogy nincs raktáron az adott alkatrész, amire várnunk kell. Egyedi beszerzések esetén lehet ez akár 1 hónap is, de általában 1-2 hét alatt megoldjuk. Ha ezek az esetek összeadódnak, akkor tud igazán elhúzódni a javítás ideje. Összegezve, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél rövidebb legyen az idő, hisz mi is akkor járunk a legjobban, ez közös érdekünk. Feleslegesen mi sem ülünk készülékeken, mert magától nem fog meggyógyulni.

+ Vízálló marad a készülék a javítás után is? Megnézem »

Nem. Mindenesetre érdemes megnézni, hogy milyen szabvány szerinti vízállóságot hirdet a gyártó. Többnyire IP67 minősítést kapnak a készülékek, aminél a az első szám, a 6-os azt jelenti, hogy "Teljes mértékben védett por ellen", a második szám, a 7-es pedig "Vízbe merülés ellen védett korlátozott ideig (0,15–1 m között 30 percig)". Azt érdemes ehhez hozzátenni, hogy laboratóriumi körülmények között érvényesek ezek a megállapítások. Az életben viszont előfordul, hogy az IP67-es szabvány szerint kialakított készülék épp úgy be tud ázni. Ilyenkor a folyadékjelző indikátorok elszíneződnek, a készülékbe foyladék kerül, a garancia pedig nem lesz érvényes. Az IP68-as minősítésnél a 8-as szám jelentése "Víz alatt folyamatosan használható (a gyártó által meghatározott, 1 és 3 méter közötti mélységben)". Valójában ez az IP68 jelenti a teljes vízállóságot, amire az átlag felhasználó gondol. Ezt a szabványt azonban nem lehet használni, mert akkor például hogy szólna egy beszédhangszóró? Sehogy. Épp úgy lehetne használni, mint a víz alatti telefonálásnál. Ezeket a szabványokat laboratóriumi körülmények között mérik, ezért szervizelés után ez az IP minősítés nem állhat fent a továbbiakban. Persze legyen inkább egy nem IP67-es jó telefonunk, mint egy rossz IP67-es.

+ Alaplapi javításoknál kevesebb a garancia? Megnézem »

Igen. Ilyen javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. Ennek oka, hogy ez egy olyan mértékű beavatkozás a készülékbe, ami a későbbiekben okozhat további problémát is. Alapvetően alaplapi javítást például egy garanciális szerviz nem is vállal (nem is tud). Ennek ellenére nagyon sok esetben javíthatóak ezek a problémák, de az idő előrehaladtával, minél idősebb egy készülék, és minél többször van javítva, annál nagyobb az esély rá, hogy újra elromlik. Akár csak egy öreg személyautónál.

+ Nem várnám meg a száradási időt, inkább elvinném korábban. Gond-e? Megnézem »

Annyiban gond, hogy 90% bizonyossággal mondhatjuk, hogy el fog válni a ragasztás. És újra vissza kell jönni újraragasztani. Amivel nem hogy időt nem fogsz tudni spórolni, de ismét fizetned kell majd munkadíjat, mert ilyen esetben garanciát sem tudunk rá vállalni. Nem beszélve arról, hogy az elváló kijelző vagy hátlap mellett keletkező résen szennyeződés kerülhet a készülékbe, ami zárlatot okozhat, vagy foltos lesz a kijelző háttérfénye, ami csak kijelző cserével orvosolható. Ezek mind plusz költségek és újabb idő a szervizben. Ezért is nem ajánljuk azt, hogy idő előtt elvidd a készüléket. De saját felelősségre természetesen kiadjuk.

+ Mit jelent az alkatrészeknél az a jelölés, hogy A++, A+, A, B? Megnézem »

Ezek a jelölések az alkatrész minőségére utalnak. Részletes információkért kattints ide.

Smart Blog

Mit adott az LG a mobilpiacnak?
2021. június 01. 15:28:55 U Laci

Mit adott az LG a mobilpiacnak?

Az LG otthagyja a mobilpiacot. A döntésnek gazdasági okai vannak, melyekről részletesen írunk a cikkben. De mik lesznek a következményei ennek? Bukásnak tekinthető ez vagy csak egy ésszerű döntésnek?

Elolvasom
Miért óriási rizikó, hogy nem használsz kijelzővédőt?
2017. január 31. 14:51:05 U Szabi

Miért óriási rizikó, hogy nem használsz kijelzővédőt?

Ma már majdnem mindenkinek van okostelefonja, lévén egy olyan eszközről beszélünk, mely jelentősen megkönnyíti a hétköznapi teendőket. Sokan azonban még ma sincsenek tisztában azzal, mennyire fontos a kijelző hatékony védelme - ha másért nem is, azért, mert komoly összegeket lehet így spórolni. A Zagg készített egy remek kutatást az okostelefonok töréséről, melyet most mi is bemutatunk neked. Érdemes elolvasnod!

Elolvasom
Ki mondta, hogy a tanulás unalmas? - Egy szelet tudomány Apple és Android eszközökre.
2016. február 18. 10:31:00 U Szabi

Ki mondta, hogy a tanulás unalmas? - Egy szelet tudomány Apple és Android eszközökre.

Mára már mindnyájan hozzászoktunk ahhoz, hogy az okostelefonjainkat kvázi bármire fel tudjuk használni. Ha úgy akarjuk egy szempillantás alatt változik át mondjuk zseblámpából videokamerává és fordítva. Pontosan emiatt olyan könnyű megfeledkezni arról, hogy mennyire bámulatos maga a technológia, ami megvalósítja ezt a kényelmet számunkra.

Elolvasom

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.