Galaxy S6 kijelző csere

A törött kijelző csúnya és frusztráló. Ráadásul további meghibásodáshoz – pl.fürdőszobai beázáshoz – vezethet. Minél előbb javítjuk, annál több időt, pénzt és bosszúságot spórolunk neked.

Mutasd a részleteket »

  • Az ár egy várható javítási költséget jelöl. Részletes és pontos árajánlatot a javítás teljes költségéről bevizsgálást követően tudunk adni.
  • A feltüntetett javítási időt kizárólag időpontfoglalás esetén tudjuk vállalni. Egyéb esetekben a javítási idő függ a szerviz kapacitásától és a javítás megkezdését érkezési sorrend alapján tudjuk csak vállalni.
  • Összetett probléma esetén (pl.: több alkatrész meghibásodása) javasoljuk árajánlatkérő űrlapunk kitöltését, ahol a listaáraktól eltérő egyedi árajánlatot tudunk adni.

Galaxy S6 kijelző meghibásodás jelei

ha a felsoroltak közül bármelyiket is tapasztalod, keresd fel szervizünket
  • Ha teljesen elsötétül a kijelző, de például kicseng a készülék, akkor is nagy valószínűséggel a(z) Galaxy S6 kijelző ment tönkre. Esetleg érdemes még azelőtt egy hard resetet végezni rajta.
  • Ha csíkok jelennek meg a készülék képernyőjén, akkor kis százalékban előfordulhat, hogy csak a szalagkábel mozdult el egy nagyobb ütés következtében a helyéről. Ha ennek újracsatlakoztatása nem oldja meg a problémát, akkor nem marad más hátra, mint a(z) Galaxy S6 kijelző cseréje.
  • A(z) Galaxy S6 kijelzőjét üveg réteg fedi, aminek a leggyakoribb meghibásodása, hogy nagyon könnyen elreped, vagy akár pókhálósra is törhet.
  • Ha akadozik az érintés, nem követi közvetlenül a mozdulatainkat, akkor is lehet gyanakodni kijelző meghibásodásra. Ha új Galaxy S6 kijelzővel is produkálja ezt a hibát, akkor Touch IC problémával állhatunk szembe, ami egy bonyolultabb javítási folyamat lesz.
  • Ha csak az üveg sérül, de alatta ad képet a kijelző, akkor is erősen ajánlott a teljes Galaxy S6 kijelző kicserélése. Üveg csere esetén nagy eséllyel 1-2 hónap után tönkre fog menni az érintése. Mi épp emiatt csak komplett kijelzőket (érintőüveg+kijelző) cserélünk garanciával.
  • Akkor is Galaxy S6 kijelző cserére lesz szükség nagy valószínűséggel, ha egy sötét fekete folt jelenik meg a képernyőn. Ez leggyakrabban annak a következménye, hogy a kijelző alatt az LCD vagy AMOLED kapott olyan ütést, amitől megfolyik.

Részletes információ a(z) Galaxy S6 kijelző csere menetéről

Összefoglaljuk azokat a termék tulajdonságokat, amelyek valódi előnyt jelentek a számodra

A Samsung Galaxy S6 kijelzője - a többi Samsung készülékhez hasonlóan - leejtés, ütés ritkább esetekben nagy nyomás hatására megrongálódhat. Az esetek többségében az érintőlap repedezik meg (pókhálós lesz), míg az LCD sértetlen marad. Sajnos ilyen esetekben is a kijelző teljes cseréje szükséges.

A Samsung Galaxy S6 kialakítása valamelyest eltér az előző modellekéitől, aminek hatására a telefon csúszósabbá és sérülékenyebbé vált. Az 5,1 hüvelykes QHD, azaz 1440 x 2560 pixel felbontású, 557 PPI képpontsűrűségű kijelző foglalja el a telefon legnagyobb részét, mely helykihasználás szempontjából remek megoldás, azonban így a készülék kijelzője nagyobb eséllyel sérülhet.

A cserélendő Samsung Galaxy S6 kijelző

A Samsung Galaxy S6 megjelenése előtt már lehetett tudni, hogy a gyártó hatalmas hangsúlyt fektet a kijelző méretére és pontosságára egyaránt. Sajnos a Samsung Galaxy S6 kijelzője viszonylag könnyen törik leejtések vagy ütődések hatására, amit leginkább a kijelző mérete és a készülék ultravékony kialakítása eredményez.

Előfordul, hogy a készülék érintőüvege betörik, az LCD azonban sértetlen marad - és ugyanez megtörténhet fordítva, bár ez ritkább eset, - az alkatrészeket minden esetben együtt cseréljük, külön-külön javításra nincs lehetőség. A Samsung Galaxy S6 kijelzőjének cseréje nagyjából 30 percet vesz igénybe, a folyamat szervizünkben megvárható és megtekinthető.

A készülék melegítése és a kijelzőjének eltávolítása során a telefont borító festékréteg lepereghet.

A szerelés menete

Ahhoz, hogy hozzáférjünk az alkatrészhez és cserélni tudjuk a rongálódott Samsung Galaxy S6 kijelzőt, egy tapasztalatlan szervizes számára bonyolult lépések vezetnek. Első ízben a készülék hátlapját szükséges eltávolítanunk, majd ezt követően a középső keret lecsavarozása történik. Ezek után az oldalsó gombokat futtató paneleket távolítjuk el, majd a vezeték nélküli töltő chipet és az alaplapot.

Ezt követően óvatosan kivesszük a Samsung Galaxy S6 akkumulátorát és szétcsatlakoztatjuk a kamera szalagkábeleit, majd eltávolítjuk a töltő csatlakozó portját is. A home gomb panel eltávolítása után cserélhetjük a meghibásodott Samsung Galaxy S6 kijelzőt.

Pro tipp

  • Több helyen olvashatjuk, illetve a legtöbb értékesítőhelyen elmondják, hogy bizonyos tokok és védőfóliák megóvhatják készülékünk kijelzőjét az esetleges sérülésektől.
  • A "gyári kijelző"-ként hirdetett alkatrészekkel kapcsolatban legyünk óvatosak és ne dőljünk be ezeknek a trükköknek!
  • Szerviznehézségi szint: 7/10

Miért a Smart Clinic?

  • Magyarország legnagyobb alkatrész készletével rendelkezünk (több, mint 30 millió Ft értékben), épp azért, hogy a szervizfolyamatok idejét minimalizálni tudjuk. Ez fontos az ügyfél és a mi szempontunkból is.
  • Alkatrészek beszerzésével külön kollégánk foglalkozik, emiatt kiemelt figyelemmel és rekordgyorsasággal be tudunk szerezni bármilyen egyedi igényt.
  • Munkánkra a feltétel nélküli precizitás a jellemző. Kollégáink elhivatottak a szakmájuk iránt, emiatt is minden tudásukat beleadják a javításokba.
  • Több hazai szerviz hozza hozzánk a bonyolultabb javításokat, amiket ők nem tudnak elvégezni ügyfeleiknek. Így nagy esélye van annak, hogy a te készüléked is nálunk javult meg.
  • A javításainkra Magyarországon egyedüliként élettartam garanciát vállalunk. (Kivétel ez alól az akkumulátor csere, illetve az alaplapi javítások.)
  • A javításra leadott készüléket javítás előtt és javítás után is tesztelik szervizeseink, hogy tökéletes állapotban kerüljön vissza hozzád.

Akiknek már segítettünk

Ügyfeleink véleménye
  • Deutsch Anita - színésznő

    "Tudom, nem én vagyok az első és valószínűleg nem is én leszek az utolsó, aki magasztalja a Smart Clinic okostelefon és tablet szerviz gyors és megbízható szolgáltatásait. Mivel gyakorlatilag minden fontos adatot, névjegyet, naptárbejegyzést az iPhone-omban tárolok, kifejezetten fontos, hogy a készülék javítása a szemem láttára történjen. Az pedig, hogy az általuk végzett szerviz folyamatokra garanciát is vállalnak, már csak hab a tortán. A lányom is a Smart Clinicet ajánlja, a gyermeki őszinteségnek pedig érdemes hinni!"

    Deutsch Anita - színésznő
  • Rippel Ferenc - artista, Guinness-rekorder

    "Ha pozitív az életfelfogás, akkor a probléma keletkezésekor a megoldás is bekopogtat. Így történt ez velem a közelmúltban, amikor is az iPhone 6-osom egy 'pici' esést követően elég komoly javításra szorult. Hihetetlen, de azonnal ráleltem a legjobb iPhone szerviz oldalára, ahonnan egyenes út vezetett a gyors és 'fájdalommentes' megoldáshoz. Köszönöm ügyfélközpontú hozzáállást és a pozitív együttműködést. Csak ajánlani tudom mindenkinek."

    Rippel Ferenc - artista, Guinness-rekorder
  • Istenes Bence - Televíziós műsorvezető

    Mivel gyakorlatilag az életem van az iPhone-omban, mind a munkámban, mind a privát életemben nélkülözhetetlen. Így ha probléma merül fel fontos számomra, hogy gyors és szakszerű segítséget kapjak. A Smart Clinic-nél a srácok nagyon profik voltak és ami a legfontosabb, minden a szemem előtt zajlott, így biztonságban tudhattam az adataimat. Vidám, segítőkész a csapat, jó érzés bemenni a boltba. Mindenre van megoldásuk és kedvesen kezelnek. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Köszönöm!

    Istenes Bence - Televíziós műsorvezető
  • Wolf Gábor - Online marketing guru

    Volt lépcsőn legurulás, szétázás a nyári özönvízben (táskában!), a fülhallgató drótjába akadt kilincs miatti falhoz csapódás, és dőlt rá spárgakonzerv főzés közben a kijelzőre. Ilyenkor összenézünk, “Smart Clinic!”, és 30 perc múlva olyan az iPhone mint újkorában. A Smart Clinic európai színvonal - magyar árakon. Nem tudom, hogy csinálják: a személyzet mosolyog, a szerelők keze gyorsan jár, az üzlet szép és letisztult, a javításokra garanciát adnak. Vevőként az első választásom, vállalkozóként csodálom őket. Bár több ilyen cég lenne!

    Wolf Gábor - Online marketing guru
  • Sebestyén Balázs - televíziós és rádiós műsorvezető

    Ahogy mindenki számára, nekem is fontos tényező egy olyan privát dolgokat tartalmazó eszköznél, mint az iPhone-om, hogy a szemem előtt történjen a javítása. Csak így tudhatom teljes biztonságban a magánjellegű dolgaimat, amik a készüléken vannak. A szerelők a Smart Clinic-nél teljes mértékben megbízhatóak és profik voltak. Már két alkalommal is segítettek olyan problémánál, amit a szolgáltatónál még teljes cserére ítéltek volna. A szervizben minden nagyon igényes, szép, és ami fontos, hogy tiszta is. Minden elvárásomat felülmúlva, kiváló szolgáltatást kaptam, ráadásul gyorsan, így nyugodt szívvel ajánlom bárki számára! Köszönöm Smart Clinic!

    Sebestyén Balázs - televíziós és rádiós műsorvezető
  • Gömbös László (5x Kick-Box Európa bajnok, 6x Kick-box világbajnok, 2013 World Combat Games (küzdősportok olimpiája) 1.hely)

    "A Smart Clinic csapata végig nagyon profi volt, a helyszínen egy üdítő társaságában meg is várhattam a javítást. A teljesen halottnak nyilvánított iPhone-omról szoftveres javítással előcsalogattak olyan adatokat, évekkel korábbi, fontos fotókat, amikre nem is számítottam. Teljesen meg voltam elégedve mindennel, mindenkinek ajánlom is a fiúkat, kitűnő, gyors és szakszerű segítséget kaptam tőlük. Ezután is idejárok majd!"

    Gömbös László (5x Kick-Box Európa bajnok, 6x Kick-box világbajnok, 2013 World Combat Games (küzdősportok olimpiája) 1.hely)

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Gyári alkatrészt szereltek be a rossz helyett? Megnézem »

Több fajta alkatrésszel is dolgozunk. Van lehetőség gyári és utángyártott alkatrészekkel történő javításra is. Javaslatot teszünk minden javításnál egyénileg, hogy ár/érték arány szempontjából melyik lehet a jobb választás. Az alkatrészek minősége az árlistáknál is fel van tüntetve. Rákattintva pedig részletesen leírjuk, hogy mit jelent.

Az alkatrészek minőségét az alábbi oldalon összegyűjtöttük számodra.

+ Mennyi idő alatt javítjátok meg a készülékem? Megnézem »

A javítások 80-90%-a általában 1 órán belül elvégezhető, ami azt jelenti, hogy akár a helyszínen is meg tudod várni, és nem kell napokig nélkülözni a készüléket. A szervizelési idő függ a hiba jellegétől, a szerviz terheltségétől, a raktárkészlettől. Egy egyszerűbb periféria (kijelző, akkumulátor, hangszórók, kamerák, töltőcsatlakozók... stb) kicserélése nagyjából 0,5-1 óra. Ha a készülék nem csavarozott, hanem ragasztott konstrukciójú, akkor ehhez még hozzá kell számolni a ragasztás száradási idejét, ami 2-3 óra pluszban. Beázott készülékek javítása minimum 1 napot vesz igénybe, de inkább 2-3 nap, mire végig tudunk tesztelni minden funkciót rajta. A mindenkori javítási időt személyesen a szervizeinkben kollégáink pontosan meg tudják határozni.

Ajánljuk figyelmedbe az időpontfoglalás lehetőségét. Ha visszaigazolt időpontra érkezel, akkor tudjuk vállalni a weboldalunkon megtalálható javítási időket.

+ Vidéken élek, hogy tudom eljuttatni a készülékem hozzátok? Megnézem »

Nagyon sok vidéki ügyfelünk van, akiknek kényelmes megoldás a szervizfutár szolgáltatásunk. Akár 3 nap alatt, de többnyire 5-6 nap leforgása alatt visszakerülhet hozzád a megjavított készüléked. Ehhez csak ki kell tölteni az itt található űrlapot, és már küldjük is hozzád a futárunkat. Részletes leírást erről a kényelmi szolgáltatásunkról itt találsz.

+ Miért kell a bevizsgálásért fizetni? Megnézem »

A készülék bevizsgálása alapvetően ingyenes abban az esetben, ha kéred a javítást a kiajánlott ár alapján. Bevizsgálás akkor díjköteles, ha nem kéred a javítást, vagy nem velünk végezteted el. A bevizsgálás során szerviztechnikusaink ugyanúgy elvégzik a szervizelést, teszt alkatrészek segítségével megállapítják, mely perifériák szorulnak esetleges cserére. Az egyszerűbbtől a bonyolultabb bevizsgálásokig eltelhet legalább 0,5-3 óra is, mire megállapítható a hiba forrása. Ennek a munkadíjnak a töredékét szoktuk bevizsgálás gyanánt kiszámlázni, ha mégsem kéred a javítást.

Szintén bevizsgálási díjat kérünk olyan esetekben is, ha a készülékről megállapítjuk, hogy nem javítható, vagy gazdaságilag nem éri meg a javítás. Erre azért van szükség, mert mire egy készülékről ezt ki merjük jelenteni, sokszor napokig dolgoznak rajta kollégáink, minden lehetőséget megvizsgálva. Hisz elsődlegesen az a célunk, hogy megoldást találjunk rá, de ez tőlünk függetlenül nem mindig sikerül sajnos.

+ Az alaplapi javítás miért tart tovább? Megnézem »

Az egyszerűbb javítások közé soroljuk a perifériák cseréjét, mint például kijelző, akkumulátor, kamerák, szalagkábelek... stb. Ezek a perifériák 0,5-1 óra alatt cserélhetőek, aránylag egyszerűen. A rosszabb és bonyolultabb eset az, ha a periféria cseréje nem oldja meg a problémát. Ilyenkor az alaplapon kell tovább keresni a hiba okát. Egy alaplap sokkal összetettebb, sokkal bonyolultabb felépítésű, mint maga a készülék. Illetve az alaplapra szerelt alkatrészek is csak mikroszkóp alatt mozdíthatóak. Egy alaplapi meghibásodás nagyon összetett tud lenni, mivel minden alkatrész mindegyikkel összefüggésben van szinte, ezért nagyon sok a variációs lehetőségek száma, ami tönkremehet. Ezeknek a hibalehetőségeknek a feltérképezése több órát, és sokkal nagyobb szakértelmet igényel. Az alaplapi alkatrészek, mint például IC-k, ellenállások, kondenzátorok meghibásodása sem mindig egyértelmű, aminek a feltárása szintén több órás művelet. Az alaplapi javítások utáni tesztek (mint például merülés, töltés) szintén időigényesek, mire azt merjük mondani, hogy rendben van a készülék. Összességében egy körültekintően elvégzett alaplapi javítás több napot is igénybe vehet.

+ Az ázott készülékre miért nincs garancia? Megnézem »

Ázott készülék alatt értjük az összes olyan készüléket, ami nedvességet kaphatott, legyen az vízcsepp, eső, medencébe merülés, ráfolyt a kávé, beleesett a wc-be, lecsapódott benne a fürdőszoba pára, ... stb. Az összes ilyen eset azt eredményezi, hogy a készülék belsejében korróziós folyamatok indulnak meg. A folyadékok vezető képességgel rendelkeznek. Az elektromosság mindig a legkisebb ellenállás felé közlekedik. Így ha nedvesség éri a készüléket, akkor az elektromos áram olyan alkatrészek között hoz létre kapcsolatot, ami nem egy tervezett eset. Ilyenkor az alkatrészek túlműködnek és tönkreteszik a készüléket. A folyadékkáros készülékek tulajdonosainak kezét a gyártók és mobilszolgáltatók is elengedik. A termék garanciája nem terjed ki ilyen meghibásodásokra, csak ha kötöttek rá ilyen jellegű biztosítást korábban. Amit mi tudunk tenni, hogy ezt az oxidációs folyamatot megpróbáljuk lelassítani. A folyadékkáros alkatrészeket áttakarítjuk, illetve indokolt esetben cseréljük. Az alaplapot ultrahangos mosóval szintén megtisztítjuk az oxidrétegek döntő részétől. A javítás hatékonysága függ az ázás mértékétől és az ázás óta eltelt időtől. Épp emiatt nincs előre kalkulált ár, mivel minden helyzet más, sok befolyásoló tényező van sajnos. Arra sincs biztosíték, hogy később ne jöjjön elő a készüléken további meghibásodás. Ennek oka, hogy az egyszer beindult oxidációs folyamatokat csak lassítani tudjuk, megállítani nem. Ennek ellenére a javítások több mint 60%-a sikeres, a többi esetben később is fellépő meghibásodások jelenhetnek meg. Azt szoktuk javasolni, ha esetlegesen sikerül is feltámasztani a készüléket, akkor járnak a legjobban, ha el is adják addig, amíg működik.

+ Miért ilyen sok idő a készülék száradása? Megnézem »

Néhány gyártó (például Samsung, Sony, Huawei) ragasztott konstrukciójú készülékeket dob a piacra. Ezekről azt érdemes tudni, hogy a kijelző és a hátlap is egy vékony ragasztó réteggel (2-3 mm) van rögzítve a készülék házához. Bármilyen javítás a kijelző, vagy a hátlap eltávolításával kezdődik. Ilyenkor melegítő padon felolvasztjuk a ragasztót, hogy utána finom eszközökkel el tudjuk távolítani a kijelzőt (vagy hátlapot), hogy hozzáférjünk a cserélendő alkatrészhez. Ez a művelet nagyfokú precizitást és sok gyakorlatot igényel egy szerviztechnikustól. A hibás alkatrész cseréje után a kijelzőt vagy a hátlapot vissza kell ragasztani a készülékbe. Ehhez többnyire egy speciális felületkezelőt, gyári ragasztócsíkokat és prést használunk. A ragasztásnak a prés alatt van 2-3 óra száradási ideje, amikor minden gond nélkül ki tudjuk adni a készüléket. Ha ezt az időt nem várjuk meg, nagy valószínűséggel el fog válni a ragasztás, ami további károkat okozhat. Ezen nem érdemes spórolni.

+ Hol talállak meg titeket helyileg? Megnézem »

Szervizeink elérhetőségét ide kattintva nézheted meg. Ha távol laksz tőlünk, akkor sincs gond, vedd igénybe nyugodtan szerviz futár szolgáltatásunkat ide kattintva.

+ Nyitvatartási időn belül bármikor mehetek? Megnézem »

Szervizeink nyitvatartási idejét itt tudod megtekinteni. Ebben az időszakban bármikor bejöhetsz hozzánk, pár percen belül biztosan sorra kerülsz, nem kell sokat várni a kiszolgálásra. A legjobb az lenne, ha időpontot foglalnál, mert akkor garantáltan veled fognak kollégáink foglalkozni. Próbálj minden esetben úgy időzíteni, hogy ne zárás előtt 10 perccel érkezz, mert akkor valószínűleg már csak következő nap fogunk tudni nekiállni a készülék javításának. Ha zárás előtt legkésőbb 1 órával megérkezel, akkor nagy esély van rá, hogy még zárásig be tudjuk vállalni a készüléket úgy, hogy még akkor el is tudod vinni. Természetesen a javítási időt mindig a helyszínen tudjuk pontosan megállapítani. A javítási idő minden esetben függ a meghibásodás jellegétől és a szerviz terheltségétől.

+ Holnapra miért nem tudok időpontot foglalni? Megnézem »

Minden időpontfoglalás beérkezésekor ellenőrizzük az aktuális raktárkészletet, hogy ne fordulhasson elő olyan eset, hogy feleslegesen jön be szervizünkbe az ügyfél. Több szervizponton is dolgozunk, és napi szinten hozunk-viszünk alkatrészeket a szervizpontok között. Az időpontfoglalást csak akkor igazoljuk vissza, ha a javításhoz szükséges alkatrészt a foglalás helyén és idejében 100%-ra biztosítani tudjuk. Ehhez szükségünk van általában 1 munkanapra. Ez az oka annak, hogy 24 órán belül nem fogadunk el időpontfoglalást. Ettől függetlenül, ha korábban szeretnél jönni, akkor hívj fel minket telefonon (+36 30 630-22-77), vagy írj nekünk, mert nem kizárt, hogy előbb is tuduk fogadni.

+ Miért csak a beszerelt alkatrészekre van garancia? Megnézem »

Garanciát értelemszerűen csak arra az alkatrészre tudunk vállalni, amit cserélünk. Ha például kicserélünk az ügyfél kérésére egy akkumulátort, és pár hónap múlva tönkremegy például a beszédhangszóró, akkor azt külön díj ellenében tudjuk cserélni, mert garanciát csak az akkumulátorra tudunk vállalni. A két alkatrésznek semmi köze nincs egymáshoz. Olyan helyzetekben, amikor például akkumulátort cserélünk (tegyük fel, hogy 10.000 Ft-ért), azért mert gyorsan merül, és kiderül, hogy még ezután is fennáll ugyanaz a probléma, akkor megvizsgáljuk a készüléket, és ha ezt követően azt állapítjuk meg, hogy például töltésvezérlő IC hibája (tegyük fel, hogy 25.000 Ft az ára) van, akkor az akkumulátor csere árát jóvá szoktuk írni a töltésvezérlő IC csere árából. Tehát 25.000-10.000=15.000 Ft, amit fizetni kell. Ebben az esetben az akkumulátor csere költségét átvállaljuk tőled.

+ Garanciális szervizként működtök? Megnézem »

Nem. A Smart Clinic független minden szolgáltatótól és minden gyártótól. Nem állunk szerződéses kapcsolatban senkivel, kizárólag garancián túli javításokat végzünk ügyfeleink részére. Épp ezért az az érdekünk, hogy a javítást legjobb tudásunk szerint elvégezzük, és nem azon dolgozunk, hogy bújjunk ki a garanciális feltételek alól. Ugyanakkor azt javasoljuk, ha garanciális még a készüléked (és nem ázott, nincs összetörve, mert ezek kizáró okok lesznek), akkor érdemes inkább egy garanciális szervizt felkeresni a problémáddal. Ha ott nem sikerül megoldást kínálni számodra, akkor nyugodtan keress meg minket, és megpróbálunk segíteni.

+ Hétvégén nyitva vagytok? Megnézem »

A mindenkori nyitvatartási időnket itt meg tudod nézni.

+ Az oldalon nem látom a készülékem típusát, azt is tudjátok javítani? Megnézem »

Döntő többségben azokat a készülékeket találod meg honlapunkon, amiknek a javításához rendelkezésünkre áll alkatrész. Ettől függetlenül, ha nem találnád, az nem jelenti azt, hogy nem tudjuk javítani. Nagy külföldi beszállítókkal dolgozunk, sok alkatrészt be tudunk szerezni, így lehet a te készülékedhez valót is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, írj nekünk üzenetet ide kattintva, és kollégáink válaszolni fognak rövid időn belül.

+ Hozott alkatrészből is elvégzitek a javítást? Megnézem »

Nem szívesen. Nagy raktárkészlettel, bevizsgált alkatrészekkel dolgozunk. Az árlistánkban található árak nagy részben a munkadíjból tevődnek össze. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobb minőségű alkatrésszel rendelkezünk és sokkal olcsóbban is jutunk hozzá, mint amennyiért megrendeled pl. az eBay-ről. Ha ragaszkodsz hozzá, akkor elvállaljuk hozott alkatrész beépítését, de ezt csak úgy tudjuk megtenni, hogy az árból levonjuk a mi általunk beszerzett alkatrész árát, és azt számlázzuk ki. Így biztosan rosszabbul jársz anyagilag. Elég gyakran előfordul, hogy a hozott alkatrész nem is működik megfelelően, ilyenkor sajáttal pótoljuk. Ha esetlegesen működne, akkor viszont hozott alkatrészre garanciát nem tudunk vállalni. Mi inkább azt javasoljuk, hogy ne rendelj máshonnan drágábban rosszabb minőségű alkatrészt, mint ami nálunk van raktáron. Nem lesz olcsóbb sem, és ha gond lenne vele, akkor nincs kihez fordulni garancia miatt.

+ Megmarad-e a gyári garancia miután szereltétek a készüléket? Megnézem »

Nem. Illetve arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy egy általunk javított készüléket nem javítanak vagy cserélnek később garanciában. Nagyon sok garanciás telefont javítottunk, amiben senki nem veszi észre, hogy belenyúltunk. Nem is emiatt nem akarunk ezért felelősséget vállalni. Ismerjük a garanciális szervizek hozzáállását, és emiatt mi nem szeretnénk koloncot venni a nyakunkba. Ha egy kedves ügyfél kéri, hogy segítsünk, természetesen megtesszük, de mi nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy egy garanciális szerviz miért utasít el egy készüléket.

+ Miért kell egyes készülékekre egy napot várni, amíg van ami néhány órán belül kész van? Megnézem »

Mert vannak olyan jellegű meghibásodások, ahol a hibakeresés és annak javítása egy sokkal összetettebb folyamat annál, mint például egy akkumulátor cseréje. Ilyen lehet például a ragasztott készülékek javítása, ahol csak a szétszedés, majd összeragasztás és száradás csak 2-3 óra pluszt jelent. De ilyen lehet pl egy szoftveres meghibásodás is, amikor több GB-nyi adatot kell mentenünk akár órákig, majd a javítás után visszatölteni mindent. Egy ázott készülék javítási ideje, mire minden hibát kizárunk, rossz esetben akár egy hetet is igénybe vehet. Vagy egy készülék, ami nem tölt például. Ilyenkor akkumulátort cserélünk, vagy egy töltőcsatlakozót, majd ezután közvetlenül merülés és töltés teszteket hajtunk végre. Csak ezek a tesztek 1-2 napot vesznek igénybe. Ha továbbra sem tölt, vagy gyorsan merül, akkor nézzük alaplapi szinten tovább. Töltésvezérlő IC, PM IC esetleg. Ezek cseréje csak önmagában 2-3 óra munka mikroszkóp alatt. Majd következik ismét a merülés és töltés teszt. Újabb 1-2 nap. Sok készüléknél azzal kell kezdenünk, hogy visszaállítjuk gyárilag a szoftvert, ami miatt szükség van egy biztonsági mentésre, majd a javítás végén annak visszatöltésére. Napjainkban egy akár 50-60 GB is lehet, vagy még több, ami szintén órákban mérhető. De olyan is előfordulhat, hogy nincs raktáron az adott alkatrész, amire várnunk kell. Egyedi beszerzések esetén lehet ez akár 1 hónap is, de általában 1-2 hét alatt megoldjuk. Ha ezek az esetek összeadódnak, akkor tud igazán elhúzódni a javítás ideje. Összegezve, mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél rövidebb legyen az idő, hisz mi is akkor járunk a legjobban, ez közös érdekünk. Feleslegesen mi sem ülünk készülékeken, mert magától nem fog meggyógyulni.

+ Vízálló marad a készülék a javítás után is? Megnézem »

Nem. Mindenesetre érdemes megnézni, hogy milyen szabvány szerinti vízállóságot hirdet a gyártó. Többnyire IP67 minősítést kapnak a készülékek, aminél a az első szám, a 6-os azt jelenti, hogy "Teljes mértékben védett por ellen", a második szám, a 7-es pedig "Vízbe merülés ellen védett korlátozott ideig (0,15–1 m között 30 percig)". Azt érdemes ehhez hozzátenni, hogy laboratóriumi körülmények között érvényesek ezek a megállapítások. Az életben viszont előfordul, hogy az IP67-es szabvány szerint kialakított készülék épp úgy be tud ázni. Ilyenkor a folyadékjelző indikátorok elszíneződnek, a készülékbe foyladék kerül, a garancia pedig nem lesz érvényes. Az IP68-as minősítésnél a 8-as szám jelentése "Víz alatt folyamatosan használható (a gyártó által meghatározott, 1 és 3 méter közötti mélységben)". Valójában ez az IP68 jelenti a teljes vízállóságot, amire az átlag felhasználó gondol. Ezt a szabványt azonban nem lehet használni, mert akkor például hogy szólna egy beszédhangszóró? Sehogy. Épp úgy lehetne használni, mint a víz alatti telefonálásnál. Ezeket a szabványokat laboratóriumi körülmények között mérik, ezért szervizelés után ez az IP minősítés nem állhat fent a továbbiakban. Persze legyen inkább egy nem IP67-es jó telefonunk, mint egy rossz IP67-es.

+ Alaplapi javításoknál kevesebb a garancia? Megnézem »

Igen. Ilyen javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. Ennek oka, hogy ez egy olyan mértékű beavatkozás a készülékbe, ami a későbbiekben okozhat további problémát is. Alapvetően alaplapi javítást például egy garanciális szerviz nem is vállal (nem is tud). Ennek ellenére nagyon sok esetben javíthatóak ezek a problémák, de az idő előrehaladtával, minél idősebb egy készülék, és minél többször van javítva, annál nagyobb az esély rá, hogy újra elromlik. Akár csak egy öreg személyautónál.

+ Nem várnám meg a száradási időt, inkább elvinném korábban. Gond-e? Megnézem »

Annyiban gond, hogy 90% bizonyossággal mondhatjuk, hogy el fog válni a ragasztás. És újra vissza kell jönni újraragasztani. Amivel nem hogy időt nem fogsz tudni spórolni, de ismét fizetned kell majd munkadíjat, mert ilyen esetben garanciát sem tudunk rá vállalni. Nem beszélve arról, hogy az elváló kijelző vagy hátlap mellett keletkező résen szennyeződés kerülhet a készülékbe, ami zárlatot okozhat, vagy foltos lesz a kijelző háttérfénye, ami csak kijelző cserével orvosolható. Ezek mind plusz költségek és újabb idő a szervizben. Ezért is nem ajánljuk azt, hogy idő előtt elvidd a készüléket. De saját felelősségre természetesen kiadjuk.

+ Mit jelent az alkatrészeknél az a jelölés, hogy A++, A+, A, B? Megnézem »

Ezek a jelölések az alkatrész minőségére utalnak. Részletes információkért kattints ide.

Smart Blog

Az első hajlítható kijelzős Honor telefon is megérkezett
2022. január 24. 10:10:00 U Laci

Az első hajlítható kijelzős Honor telefon is megérkezett

A hajlítható kijelzős okostelefonok napjaink csúcsmodelljeinek tekinthetők. Egyre több gyártó rukkol elő a saját hajlítható mobiljával, és most a Honor is bemutatta saját készülékét, a Honor Magic V-t.

Elolvasom
Ebből az iPhone-ból van a legtöbb a kezeink között
2018. szeptember 12. 16:25:02 U Niki

Ebből az iPhone-ból van a legtöbb a kezeink között

Az órákon belül debütáló új készülékek apropóján egy piackutató cég közelebbi betekintést nyújtott nekünk azzal kapcsolatban, hogy jelenleg melyik iPhone modell a „legnépszerűbb” – vagyis a leginkább használt ebben a pillanatban. Az első helyen minimális meglepetésként az iPhone 7 áll, de rögtön utána egyéb érdekességek is vannak…

Elolvasom
Mennyire szennyezi a környezetet az okostelefon-piac?
2021. április 21. 21:32:08 U Laci

Mennyire szennyezi a környezetet az okostelefon-piac?

Belegondoltál már abba, hogy tulajdonképpen mit tartasz a kezedben, amikor az okostelefonodon vagy a tableteden olvasod ezt a cikket? Valójában a Földet. Pontosabban a földkéreg egy igen értékes darabját, melynek összetevőit a bolygó bányáiból nyerik ki. Ha azt gondoltad eddig, hogy az okostelefonok-piac nem szerepel a Földet legnagyobb mértékben szennyező iparágak közé, akkor csalódást kell okoznom neked.

Elolvasom

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.