A valaha tervezett legvékonyabb Samsung Galaxy Note 2 tok, finom bőrből.
- A legvékonyabb Sena Galaxy Note 2 tok
- Kellemes tapintású, finom felületű marhabőr
- Elérhető szín: fekete
- Puha bársony bélés a hatékony védelem érdekében
A valaha tervezett legvékonyabb Samsung Galaxy Note 2 tok, finom bőrből.
Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.
Termékeinket szerződéses partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.
A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.
A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.
Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az GLS ügyfélszolgálatát keresheted a (+36 29) 886 700-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.
Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.
Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.
Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.
Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?
Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.
Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?
Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).
A futár felhív, mielőtt jön?
A futár alapesetben nem hív fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.
Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?
Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.
Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?
Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetősége:
Telefon (+36 29) 886 700
Honlap: gls-group.eu
Nem volt a csomagban számla, miért?
A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.
1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt
A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.
Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.
Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?
Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:
Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.
Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?
Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.
Mivel tudok fizetni?
Üzletünkben készpénzzel tudsz csak fizetni. Bankkártyás, vagy átutalásos fizetési lehetőség kizárólag a webshopban történő megrendelés esetén lehetséges.
Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?
Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.
A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?
Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.
Meddig teszik félre a rendelésemet?
Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.
Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?
Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.
Csak én mehetek a rendelésemért?
Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.
30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.
A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.
Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.
Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.
Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.
Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.
Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni.
Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.
Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.
Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk.
Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő pontosabb információt adhat.
Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.
Az nem meglepő, hogy Kína rendelkezik a legnagyobb okostelefon-piaccal a világon. Ennek egyértelmű oka az ország óriási népessége. Korábban éveken át toronymagasan a Huawei vezette az okostelefon eladásokat Kínában, ennek azonban már csak az emlékei élnek a fejünkben.
ElolvasomEgy hosszú nap folyamán a telefon többször kerül a kezünkbe, mint bármi más. Ami nem csak azt jelenti, hogy remek társ és segítség a mindennapokban, hanem azt is, hogy kevés az annál szennyezettebb tárgy, amit magunknál hordunk. A telefonunk tisztán tartása nem csak esztétikai szempontból erősen javasolt, hanem egészségügyi okokból is. De hogy kell profin és olcsón telefont takarítani?
ElolvasomAhány márka, annyi rajongótábor, legyen szó autókról, focicsapatról vagy akár okostelefon márkákról. Mindenkinek megvan a saját kedvence, de vajon mennyire ragaszkodunk a telefonunk márkájához? Milyen okból vagyunk hajlandóak telefon márkát váltani?
ElolvasomVagy jelentkezz be a közösségi média azonosítóid egyikével.
Bejelentkezés Facebook fiókkal Bejelentkezés Google fiókkalLine of Least Resistance Kft.
2870 Kisbér, Kincsem u. 26.
Adószám: 14490222-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-014409
A megrendelés leadása a smartclinic.hu webáruházban, kizárólag elektronikus úton lehetséges a https://smartclinic.hu címen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
A smartclinic.hu oldalon való vásárlás alapfeltétele, hogy a vásárló minden tekintetben elfogadja a jelen üzleti szabályzatban foglalt feltételeket. E feltételek elfogadását jelenti a rendelések leadása a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva.
Az oldalon történő vásárlás megtételével vevő tudomásul veszi, hogy a smartclinic.hu webáruház vásárlója lesz és megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
A "Megrendelés elküldése" megerősítésével nyilatkozik, hogy cégünk által kiállított elektronikus számlát befogadja, melyet a rendelés teljesítésekor a megadott e-mail címre automatikusan kiküldünk.
A smartclinic.hu webáruház tartalmának böngészéséhez (termék információk, stb.) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van a regisztrációra, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért.
A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címére, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni.
A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre leadott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.
A megrendelés elküldését megelőzően kiválaszthatja a szállítás módját.
Előreutalás esetén a következő fizetési módok állnak rendelkezésére:
Az online bankkártyás fizetés az CIB eCommerce felületén történik. További információkért látogasson el weboldalukra ide kattintva.
A bankkártyás fizetési tájékoztató innen, míg a Gyakran Feltett Kérdések innen tölthető le.
Megrendelését követő teljesítéskor a regisztrált e-mail címére, az üzemeltető által kiállított elektronikus számla érkezik.
A smartclinic.hu webshopban szereplő árak bruttó árak, melyek az ÁFA-t tartalmazzák.
Személyes átvétel esetén a megrendelését követően e-mailben, vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessünk az átvétel idejével kapcsolatban.
Utánvétes szállítás esetén a futárnak készpénzben kell átadni a megrendelt termék(ek) szállítási költséggel növelt ellenértékét.
A smartclinic.hu webáruház a megrendelt termékeket szerződéses futárszolgálat igénybevételével küldi ki a megadott szállítási címre. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Olyan címet adjon meg szállítási címnek, melyen át tudja venni a csomagot és az utánvét értékét ki tudja fizetni. A futár garanciát vállal a termék sértetlen kiszállítására.
Szállítási költségek:
Egyszeri díj: 2.490,- Ft
Kiegészítő szolgáltatások:
Telefonos értesítés: +100,- Ft
A szállítási költséget a kosár végösszege is tartalmazza. A leadott rendelés szállítása a rendelést követő 1-3 munkanapon belül történik, a szállítási címnek olyan címet adjon, ahol a futártól át tudja venni valaki a csomagot és utánvét esetén az ellenértékét ki tudja fizetni. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen senkit, aki átveszi az árut, másnap megkísérli újra a kiszállítást, ha akkor is eredménytelen, akkor a csomagot visszaszállítja szerződéses logisztikai partnerünk számára. A futár munkanapon 8 - 17 óra között várható.
Kiszállításkor csak sértetlen csomagot vegyen át. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméke(ke)t ne vegye át. A csomag átvétele után a hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető.
Az eladó a megvásárolt termékekre vonatkozóan visszafizetési vagy cseregaranciát csak abban az esetben vállal, ha az adott termék bizonyítottan hibás és a hiba bizonyítottan a termékek átvétele előtt keletkezett. Az átvett termékekkel kapcsolatban hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető, illetve ha az adott termék bizonyíthatóan gyári hibás. Az eladó tartalmi nemtetszés miatt semmiféle garanciát nem tud vállalni. Csere vagy visszavásárlás esetén csak az eredeti csomagolásban tudjuk átvenni a terméket.
Az eladó nem vállal semminemű felelősséget a smartclinic.hu webáruházhoz való csatlakozás során használt technikai (hardver, szoftver) és vagy kommunikációs (internet) infrastruktúra által okozott hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért függetlenül attól, hogy az a szerver vagy a kliens oldali üzemszerű vagy rendkívüli, nem üzemszerű működésből adódott.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül bármilyen információt bármikor megváltoztasson (beleértve a jelen üzletszabályzatot is), ami a smartclinic.hu webáruház oldalán található, így a termékeket, azok leírását, a termékek alap vagy akciós árát. A webáruházzal kapcsolatos mindennemű információ hozzáférhető, így mindebből adódóan a mindenkori információk nem ismeretéből származó hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért az eladó semmilyen felelősséget nem vállal.
A webáruházban látható termékképek csak illusztrációk, az iPhone, iPad termékek és egyéb készülékek csak személtetésre szolgálnak, nem képezik a vásárlás tárgyát. A vásárlás tárgyát mindenkor csak a kiegészítők (tokok, hátlapok, képernyővédők stb.) képezik, lsd. termékleírás.
A honlapunkon megjelenő adatokat és információkat törekszünk a lehető legnagyobb gondossággal, többszöri ellenőrzés mellett összeállítani, illetve közölni. Ennek ellenére nem zárható ki annak lehetősége, hogy egyes esetekben szerkesztési vagy más ok folytán téves vagy hiányos adatok kerülnek honlapunkra. Tekintettel arra, hogy a honlapunkon elérhető információk csak tájékoztatásul szolgálnak, a smartclinic.hu nem vállal felelősséget a honlapon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, grafikonok és grafikák teljes pontosságáért és azért, hogy azok az Ön által szándékozott célra történő felhasználásra alkalmasak, így az ezzel kapcsolatos kockázat teljes mértékben Önt terheli.
Ennek megfelelően a smartclinic.hu nem vállal felelősséget semmilyen, az ezek felhasználása kapcsán esetlegesen Önnél keletkező bármilyen jellegű közvetett vagy közvetlen kárért, kiadásért illetve költségért, beleértve természetesen az adatvesztéssel kapcsolatos károkat és az elmaradt hasznot is.
Sajnos minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy egy termék ára esetleg téves, ebben az esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) egyeztetünk Önnel.
Jelen szabályzat célja, hogy rögzítse a smartclinic.hu (Szolgáltató) által a smartclinic.hu webáruház működtetése során alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a smartclinic.hu adatvédelmi és adatkezelési politikáját, amelyet a smartclinic.hu magára nézve kötelező erővel ismer el.
Személyes adat: a meghatározott természetes személlyel kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, a természetes személyre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg a kapcsolata az érintettel helyreállítható.
Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül a személyes adatok gyűjtése, felvétele és tárolása, feldolgozása, hasznosítása (ideértve a továbbítást és a nyilvánosságra hozatalt) és törlése. Adatkezelésnek számít az adatok megváltoztatása és további felhasználásuk megakadályozása is.
Adatkezelő: Line of Least Resistance Kft. (2870 Kisbér, Kincsem u. 26.)
Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletek, technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszerektől és eszközöktől, valamint az alkalmazás helyétől.
Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelő megbízásából személyes adatok feldolgozását végzi.
Adattovábbítás: ha az adatot meghatározott harmadik személy számára hozzáférhetővé teszik.
Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk nem lehetséges.
Ügyfél: a smartclinic.hu weboldalon regisztrált vagy a smartclinic.hu szolgáltatásait igénybevevő bármely személy.
Az Ügyfél regisztrációja, illetve a Smart Clinic szolgáltatásainak igénybevétele során az alábbi adatokat adja meg: név, e-mail cím, szállítási címek, számlázási címek és telefonszám, illetve szerviz szolgáltatás igénybevétele esetén a készülék sorozatszáma vagy IMEI száma. Telefonhívás esetén a hívások minden esetben rögzítésre kerülnek minőségbiztosítási és konverziómérési okokból kifolyólag.
A Szolgáltató szerverei automatikusan eltárolják regisztráció során az Ügyfél IP-címét, az általuk használt operációs rendszer és böngészőprogram típusát, valamint néhány más információt, amelyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak. Ezeket az információkat a Szolgáltató kizárólag összesített és feldolgozott (aggregált) formában hasznosítja, szolgáltatásai minőségének javítása és esetleges hibák elhárítása érdekében, valamint statisztikai célokra. Ezen adatokat az Ügyfelek által megadott egyéb adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - semmilyen formában nem kapcsolja össze. Az adatok csak a szerveren tárolódnak. Az Ügyfél adatokba kizárólag a Szolgáltató erre jogosított munkatársai és a felhasználók tekinthetnek bele.
Az adatkezelés jogalapja a smartclinic.hu oldalon történő regisztráció során a megfelelő tájékoztatáson alapuló, önkéntesen kitöltött űrlap. Az adatkezelés célja a smartclinic.hu webcímen elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő, Ügyfél azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és címet.
A Szolgáltató a megadott személyes adatokat a szolgáltatás igénybevételétől eltérő célokra nem használja fel.
A Szolgáltató a regisztrációkor, illetve a szolgáltatások igénybevételekor megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Ügyfél e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást.
Az adatokat csak tisztességesen és törvényesen szabad megszerezni és feldolgozni. Az adatokat csak meghatározott és törvényes célra szabad tárolni, és ettől eltérő módon nem szabad felhasználni.
A Szolgáltató megteszi a megfelelő biztonsági intézkedéseket az automatizált adatállományokban tárolt személyes adatok védelme érdekében a véletlen vagy jogtalan megsemmisítés, véletlen elvesztés, valamint jogtalan hozzáférés, megváltoztatás vagy terjesztés megakadályozására.
A smartclinic.hu szolgáltatásainak igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges személyes adatokat a Szolgáltató az érintettek hozzájárulása alapján, kizárólag a szolgáltatások igénybevételéhez kötötten használja fel.
A Szolgáltató vállalja, hogy a birtokába jutott adatokat az adatvédelmi törvények és jelen szabályzatban rögzített elveknek megfelelően kezeli és harmadik félnek nem adja át. Kivételt képez ez alól az adatok statisztikailag összesített formában történő felhasználása, mely az érintett Ügyfél azonosítására alkalmas semmilyen adatot nem tartalmaz.
Minden olyan esetben, ha a Szolgáltató a tárolt személyes adatokat a szolgáltatás igénybevételének biztosításától eltérő célra kívánja felhasználni, az Ügyfelet az eltérő adatkezelési célról tájékoztatja és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását kéri, illetve lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást bármikor megtagadja. Az e rendelkezés alapján kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik.
A Szolgáltató, mint adatkezelő biztosítja, hogy az Ügyfelek adataihoz a jelen szabályzatban meghatározottakon kívül más nem fér hozzá, kivéve, ha jogszabály másként nem rendelkezik. Szolgáltató ugyanakkor fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben Ügyféllel szemben a szolgáltatással való visszaélés vagy egyéb bűncselekmény gyanúja merül fel, annak személyes adatait az illetékes hatóságok számára átadja. A megrendelések teljesítéséhez szükséges, alvállalkozók részére történő adatszolgáltatást leszámítva a Szolgáltató az általa kezelt adatokat harmadik félnek nem adja át. Az alvállalkozók (Pl. Futárszolgálat) a smartclinic.hu által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve harmadik személyeknek átadni.
A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos őrzésére, de nem vállal felelősséget az adatok megrongálódásáért, megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe kerüléséért műszaki hiba, természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.
Az adatkezelés kezdő időpontja a regisztrációs űrlap kitöltésének, a szolgáltatások igénybevételének megkezdésekor rögzített adatok bekérése és egyben jelen szabályzat elfogadásának időpontja. A regisztrációt követően az Ügyfél adatait jelen szabályzatban foglaltaknak megfelelően adatbázisunkban tároljuk.
Az oldalon történő regisztráció és a szolgáltatások igénybevétele során megadott Ügyfél adatokat a regisztráció érvényességéig tároljuk. Amint megszűnik a felhasználó hozzáférése az oldalhoz, adatait töröljük. A törlés időpontja az Ügyfél leiratkozásának (törlési igényének) beérkezésétől számított 10 munkanap. Törlés után az Ügyfél minden személyes adata törlésre kerül, kivéve a törvény által kötelezően tárolandó adatokat (pl. számlán megjelenő adatok). Továbbá bűncselekmény gyanúja vagy polgári jogi felelősség gyanúja esetén a Szolgáltató jogosult az adatokat a lefolytatandó eljárás időtartamára megőrizni.
A rendszer működése során automatikusan, technikailag rögzítésre kerülő egyéb adatok a keletkezésüktől számítva a rendszer működésének biztosítása szempontjából indokolt időtartamig kerülnek tárolásra a szerveren. A Szolgáltató biztosítja, hogy ezen adatok semmilyen formában nem kapcsolhatóak össze egyéb személyes felhasználói adatokkal.
Ügyfelei számára a Szolgáltató lehetőséget biztosít, hogy a róluk tárolt személyes adatokat bármikor megtekinthessék, szükség esetén módosíthassák, vagy regisztrációjukat törölhessék.
Az egyes személyes adatokban bekövetkezett változást az Ügyfelek a rendszerbe való belépés után személyes profil oldalukon tehetik meg.
Regisztrálásuk törlését a felhasználók a smartclinic.hu kapcsolat menüpontjában a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül jelezhetik. Személyes adatok törlésére vagy módosítására irányuló igény teljesítését követően a korábbi, törölt adatok nem állíthatók helyre.
A smartclinic.hu adatfeldolgozóinak (rögzített együttműködő partnernek) nyilvános adatai, és a továbbított adatok felsorolása itt megtekinthető.
A Szolgáltató, mint adatkezelő jogosult és köteles minden olyan rendelkezésre álló és általa szabályszerűen tárolt személyes adatot az illetékes hatóságoknak továbbítani, amely adat továbbítására őt jogszabály vagy jogerős hatósági kötelezés kötelezi. Ilyen adat továbbítása, valamint az ebből származó következmények miatt a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A smartclinic.hu oldal üzemeltetőjeként a Line of Least Resistance Kft. fenntartja a jogot, hogy jelen szabályzatot - előzetes értesítés mellett - egyoldalúan módosítsa. Minden Ügyfél tudomásul veszi, hogy az értesítést követő használattal automatikusan elfogadja a módosított adatkezelési szabályzatot.
Adatkezeléssel, adatvédelemmel kapcsolatos kérdésekre az adatkezelő a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül köteles válaszolni. E-mail esetében a kézhezvétel időpontjának az elküldést követő első munkanapot kell tekinteni. Személyes adataik kezeléséről az Ügyfeleka Szolgáltatótól, mint adatkezelőtől bármikor, írásban kérhetnek tájékoztatást.