HTC telefon szerviz

A telefonod segítség, élmény, precizitás. Ezek kerülnek veszélybe, ha az eszköz elromlik. Mi pedig – a készülék mellett – ezeket adjuk vissza neked, miután megjavítottuk.

Irány a készüléklista »

A szolgáltatásról

Mert az élet veled kezdődik

Te mire használod a telefonod? Nem kell válaszolnod, pontosan tudjuk: mindenre. Reggel ez ébreszt és ezen nézed meg a híreket. Ezzel navigálsz el a legtöbb találkozó helyszínére és ezzel készítesz irigylésre méltó fotókat az élményeidről – amik aztán mennek a Facebookra, Instagramra vagy a családi albumba.

A telefonodról válaszolod meg a legtöbb munkahelyi kérdést. Azon számolod össze a vásárlás összegét, és a kedvenc sorozataid, könyveidet és zenéidet is ezen fogyasztod, mikor úton vagy.

A telefonod olyan, mintha egy 0-24-ben dolgozó személyi asszisztensed lenne, aki sosem fárad el, és sosem felejt el semmit. Kivéve, ha valamilyen okból tönkremegy.

A HTC okostelefonok leggyakoribb hibajelei:

  • kijelző- és hátlaptörés, -repedés
  • gyorsan merülő vagy nem tölthető akkumulátor
  • beázás okozta folyadékkár
  • halk, recsegő hangszóró
  • nem működő mikrofon
  • hibás kamera
  • szoftverhibák

Ezekkel a hibajelekkel érdemes mielőbb szakértő segítségét kérned, hogy az élet ne álljon meg azért, mert a telefonként használt zsebasszisztensed épp nem üzemel. Az élet ugyanis egy pillanatra sem állhat meg – hacsak te nem akarsz egy kis szünetet. De erről ne a hibajelek döntsenek, hanem te.

Smart Clinic kapcsolat

Keresd fel a lakóhelyedhez legközelebbi szervizünket

Miért a Smart Clinic?

  • Kollégáink nem csak a kért javítást végzik el, hanem minden esetben javaslatot tesznek az esetleges felmerülő további problémák megjavítására is, amennyiben ez indokolt lenne. Így nem kell attól félni, hogy egy váratlan helyzetben beadja az unalmast készüléke.
  • Magyarország legnagyobb alkatrész készletével rendelkezünk (több, mint 30 millió Ft értékben), épp azért, hogy a szervizfolyamatok idejét minimalizálni tudjuk. Ez fontos az ügyfél és a mi szempontunkból is.
  • Piacvezető garancián túli szervizként az elsők között voltunk, akik elkezdték szolgáltatásukat, és azóta is töretlenül fejlődünk.
  • Minősített beszállítókkal együttműködve a garanciális javításaink aránya 6,72%. Minden 100 megjavított készülékből kevesebb, mint 7 db-ot kell újra javítanunk. Magyarországon az átlagos arány közel 20%.
  • A javítások 85%-a szervizeinkben akár meg is várható. Ez köszönhető a kimagasló alkatrész készletünknek, és kollégáink teljesítményének.
  • Ügyfél visszajelzések alapján az ügyfeleink 96,1%-a ajánlaná szervizünket ismerősének.

Akiknek már segítettünk

Ügyfeleink véleménye
  • Istenes Bence - Televíziós műsorvezető

    Mivel gyakorlatilag az életem van az iPhone-omban, mind a munkámban, mind a privát életemben nélkülözhetetlen. Így ha probléma merül fel fontos számomra, hogy gyors és szakszerű segítséget kapjak. A Smart Clinic-nél a srácok nagyon profik voltak és ami a legfontosabb, minden a szemem előtt zajlott, így biztonságban tudhattam az adataimat. Vidám, segítőkész a csapat, jó érzés bemenni a boltba. Mindenre van megoldásuk és kedvesen kezelnek. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Köszönöm!

    Istenes Bence - Televíziós műsorvezető
  • Wolf Gábor - Online marketing guru

    Volt lépcsőn legurulás, szétázás a nyári özönvízben (táskában!), a fülhallgató drótjába akadt kilincs miatti falhoz csapódás, és dőlt rá spárgakonzerv főzés közben a kijelzőre. Ilyenkor összenézünk, “Smart Clinic!”, és 30 perc múlva olyan az iPhone mint újkorában. A Smart Clinic európai színvonal - magyar árakon. Nem tudom, hogy csinálják: a személyzet mosolyog, a szerelők keze gyorsan jár, az üzlet szép és letisztult, a javításokra garanciát adnak. Vevőként az első választásom, vállalkozóként csodálom őket. Bár több ilyen cég lenne!

    Wolf Gábor - Online marketing guru
  • Fördős Zé - Gasztroblogger, televíziós műsorvezető, szerző

    Néhány napja egy videó forgatása közben elejtettem a telefonom és betört a képernyője. Mivel létszükséglet, hogy tudjam használni, fontos volt, hogy NAGYON gyorsan megjavítsa valaki. Felhívtam a Smart Clinicet, hogy most meg tudják-e csinálni, 15 perccel később fogadtak és 30 perc múlva már újra hibátlan volt a telefon.

    Fördős Zé - Gasztroblogger, televíziós műsorvezető, szerző
  • Michelisz Norbert - Európa-kupa és többszörös túraautó-világbajnoki futamgyőztes magyar autóversenyző

    Ahogy a versenypályán, úgy a mindennapjaim során is rendkívül fontos számomra az idő, a sebesség és a precizitás. Ha ezek közül bármelyikkel probléma adódik, akár több havi munka és felkészülés is kárba veszhet. A Smart Clinic csapata hihetetlen sebességgel és precizitással karosszériázta újra az iPhone 5s-em, ezért a srácok nálam a legjobb eredménnyel nyerték meg a kvalifikációs futamot. Ezentúl tehát minden esetlegesen felmerülő okoskütyüs problémámmal őket keresem majd fel.

    Michelisz Norbert - Európa-kupa és többszörös túraautó-világbajnoki futamgyőztes magyar autóversenyző
  • Tankcsapda, magyar rockegyüttes

    "Ahogy a zenénk, úgy az életünk is elég pörgős, és emiatt sajnos gyakran az iPhone húzza a rövidebbet. Most már tudjuk, hogy ilyenkor kizárólag a Smart Clinic-nél dolgozó srácokhoz érdemes jönni, mert ők bármit megoldanak! Ráadásul a mindössze 10 perces iPhone kijelző cserét a helyszínen meg is tudtuk várni, tehát teljesen meg voltunk elégedve. Az itt dolgozó szervizesek vagányok és igazán jó fejek, mi több bárki másnál jobban ismerik az Apple termékeit. Ja, és persze a rockot is szeretik. Hát kell ennél több?" – itt voltak a Tankok.

    Tankcsapda, magyar rockegyüttes
  • Kálmán Olga - Műsorvezető

    "Türelmetlen és maximalista vagyok minden informatikai eszközzel. Ahogy az emberi munkában, úgy az informatikában sem tűröm el a „lazsálást”. A számítógép dolgozzon, ne fagyjon le, a net legyen gyors, a telefonom legyen, pontos, könnyen kezelhető és okos. A telefonom tokja pedig védje a készüléket, ne akadályozza az eszköz használatát, és legyen szolidan elegáns is. Ezért választottam a more Para Blaze X iPhone 5s/5 tokot."

    Kálmán Olga - Műsorvezető

A cégek, akiknek mi vagyunk a boxutcája

Üzleti B2B ügyfeleink

Ahhoz, hogy egy cég a maximumot hozza ki magából, tapasztalt, profi szakemberekre van szüksége – házon belül és kívül is. Valamint kifogástalanul működő munkaeszközökre. Ebben tudunk segíteni. Leszünk a céged boxutcája, hogy a munka és a kommunikáció ne álljon meg.

Legyetek a cégünk boxutcája »
  • AGCO Hungary Kft.
  • Aldi
  • Bayer Hungária Kft.
  • FHB Bank
  • MOL Zrt.
  • Hell Energy Magyarország Kft.
  • Karcher
  • MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
  • Nestlé Hungária Kft.
  • OMW Hungária
  • Pannónia Ethanol Zrt.
  • Procam Kft.
  • Schindler Hungária Kft.
  • SSI Schafer
  • Würth Szereléstechnika Kft.
  • NMHH
  • Essity Hungary Kft.
  • Praktiker Kft.
  • Rufusz Computer Informatika Zrt.
  • Wienerberger Zrt.
  • Ekol Logistics Kft.

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.