Smart Clinic Franchise

Fektesd a pénzed a 21. századba

A mobil készülékek 93%-os piaci penetrációja

A világ lakossága napjainkban már meghaladta a 7 milliárd főt, és van 6,5 milliárd mobiltelefon. Ez 93%-os piaci penetrációt jelent! Csak az Egyesült Államokban 185 millió okostelefon és 147 millió tablet felhasználó van egy 2017-es felmérés szerint. Egy átlagos személy 2,9 mobileszközt birtokol, melynek 85%-a okostelefon. A mobileszközök egyre nagyobb előfordulása miatt egyre több ember keresi a szerviz szolgáltatásokat is.

A mobileszközök szervizelése egy még mindig kihasználatlan, növekvő piac

Összekapcsolt társadalmunk egyre inkább függ a megbízható mobileszközöktől, okostelefonoktól, tabletektől, egyéb hordozható készülékektől. Ezek az eszközök már elég drágák ahhoz, hogy bármikor gond nélkül lecseréljék őket a felhasználók, így egyre inkább a gazdaságos javítási megoldásokat keresik. Ezért a mobil szerviz iparág az elmúlt öt évben kiemelkedő növekedést ért el:

  • 1,4 milliárd dolláros bevételt ért el
  • 4,9%-os éves növekedés
  • Becsült éves iparági bevétel 10,9%

A mobil szerviz piaca számokban

  • Az okostelefonok tulajdonosok 91%-a állandóan magánál tartja a készülékét
  • Az okostelefon tulajdonosok 30%-a az elmúlt évben már véletlenül megsértette eszközét
  • Az okostelefon tulajdonosok 17%-a többször is megsértette telefonját
  • A mobileszközök véletlen károsodása 10-szer nagyobb valószínűséggel jár, mint az elvesztés vagy a lopás
  • Az európaiak 74,6 eurót költöttek átlagosan a sérült telefonjuk javítására
  • A főiskolai hallgatók 50%-a kárt okozott az okostelefonján

Az okostelefonok jelenleg a mobiltelefon-eladások több mint kétharmadát képviselik és az összes mobiltelefon-felhasználó fele rendelkezik már okostelefonnal. Az okostelefonok kiemelkedően gyors piaci elfogadása szükségessé tette a mobiltelefon-javító üzletek szükségességét, hogy lépést tartson ezzel a növekvő piaccal.

- Az IBISWorld ipari elemzője, Nima Samadi

Hogyan indítsunk mobiltelefon szervizt?

Kezdd el a Smart Clinic Franchise 10 lépéses folyamatát

Egy franchise szolgáltatás elindítása óriási feladatnak tűnhet elsőre, de valójában csak végig kell menni pár lépésen. Mi itt vagyunk, hogy támogassuk az utad minden egyes lépésnél. Az átlagos nyitási idő 120 nap, ennyi idő alatt minden apró lépést közösen meg tudunk tenni. Tekintsük át az összes részletet, hogy mire van szükség ahhoz, hogy mindenben a megfelelő döntést tudjuk meghozni.

  1. lépés - lépj kapcsolatba velünk az oldal alján található űrlap kitöltésével, és 1-2 napon belül telefonon fel fogunk hívni, hogy leegyeztessük a következő lépések pontos menetrendjét
  2. lépés - telefonos konzultáció - Ebben a 30 percben megismerjük egymást. Megismerjük egymás céljait és szándékait, és ismertetjük a kiemelt részleteket arról, hogy mit jelent, ha egy Smart Clinic Franchise tulajdonosa vagy. Meg fogjuk ismerni a brand jellemzőit és előnyeit, valamint ennek az izgalmas iparágnak a fényes jövőjét.
  3. lépés - Smart Clinic Franchise tulajdonjog iránti kérelem online benyújtása - tanácsadónk elküld egy rövid online jelentkezési űrlapot.
  4. lépés - Tekintsd át a Franchise Információs Dokumentumot (FID) - A kérelem beérkezése után küldünk neked egy FID-t. Bármilyen kérdés esetén tanácsadóink elérhetők munkaidőben.
  5. lépés - Vegyél részt a bemutató napon - Budapesten a bemutató napon áttekintjük a Smart Clinic brand értékeit és küldetését. Írd össze kérdéseid, és válaszolunk személyesen mindenre. Találkozni fogsz a Smart Clinic vezetőségével, valamint a meglévő franchise tulajdonosokkal. Meg fogsz látogatni egy helyi üzletet, hogy megtekinthesd az elhelyezkedést, elrendezést, arculatot és tudsz beszélgetni munkatársainkkal, ügyfeleinkkel. Megtárgyaljuk a határidőket és elkezdjük a területi elemzéseket. Mivel a megfelelő helyszín kiválasztása a legfontosabb tényező, ezért tanácsadónk segítséget nyújt a megfelelő hely kiválasztásában.
  6. lépés - Részvétel egy utókövetési telefonbeszélgetésen - Ha további kérdésed vannak a bemutató napod után, örömmel válaszolunk egy utókövetési telefonbeszélgetés során.
  7. lépés - A franchise-szerződés aláírása - A franchise-szerződést, a partnerkapcsolatunk feltételeivel együtt elküldjük neked aláírásra. Gratulálunk! Hivatalosan is tagja lettél a Smart Clinic családnak!
  8. lépés - Elindul a kezdeti szakasz - A Smart Clinic csapata segít téged abban, hogy létrehozd a boltod és segítséget nyújt abban, hogy minden eszköz rendelkezésedre álljon és megkezdhesd sikeres működésed. Egyesek számára ez a kezdeti szakasz ijesztő lehet, de azért vagyunk itt, hogy a lehető legegyszerűbb legyen minden.
  9. lépés - Elindul az I. képzési szakasz (2 hét) - Az 1. képzési szakasz összhangban van a kezdeti szakasszal. Te és a szervizes szakembereid részt fognak venni tréningjeinken a budapesti központban. Megtanulják a mobileszközök javításának minden részletét, az üzlet működését, az adminisztrációs feladatokat, illetve az ügyfelekkel való kiemelkedő bánásmódot.
  10. lépés - Elindul a II. képzési szakasz (2 hét) - A 2. képzési szakasz az első nyitási napon kezdődik, amikor küldünk egy oktatót a boltba, hogy segítsen elindulni és kialakítani az együttműködést az első két héten. Célunk, hogy megmutassuk az ügyfelekkel való munkát, mivel az ügyfélszolgálat az egyik legfontosabb terület, amely a Smart Clinicet a többi versenytárstól megkülönbözteti.

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Mióta működik a Smart Clinic? Megnézem »

A Smart Clinic alapítói 2011-ben indították el vállalkozásukat ebben az ágazatban kiegészítők webes értékesítésével. 2013-ban az egyre növekvő ügyfélkörnek köszönhetően iPhone Szerviz Buda néven megnyílt első szervizük Budapesten. 2015-ben profilt bővítve már nem csak Apple, hanem a többi nagyobb gyártó (Samsung, Sony, LG, Huawei, HTC) készülékeinek javításával is foglalkoznak, ebben az évben változott az elnevezés Smart Clinic-re. Ugyanebben az évben kijelzők gyártásával is foglalkoznak, illetve megnyitották második szervizpontjukat is. 2017-es évben ügyfélvisszajelzések alapján az iparág egyik legismertebb brandje lett Magyarországon.

+ Kapok-e területi védettséget? Megnézem »

Minden franchise partnerünk számára biztosítjuk a területi védettséget. A védettség megállapítása terület specifikusan kapható meg. Nem engedünk egyszerre több franchise partnert működni például egy irányítószám alatt, vagy egy városban, illetőleg egy 3 km-es sugarú körben sem. Többnyire elmondható, hogy egy adott védett területre jellemző népesség körülbelül 50.000 és 100.000 között van.

+ Mit lehet tudni a képzésről? Megnézem »

Az I. képzési szakasz a Smart Clinic oktatóközpontjában (Budapesten) történik - ez egy kéthetes értékesítési és operatív képzést jelent, illetve egy ugyanilyen hosszúságú technikai képzést. Ezt követően a II. képzési szakaszban a saját helyszínen egy Smart Clinic trénerrel további bevezetési támogatást kapsz a boltban. A franchise átvevő felelős a személyes költségekért, amikor a Smart Clinic oktatóközpontba utaztok.

+ Milyen kompetenciával rendelkezhetek? Megnézem »

A Smart Clinic átfogó "mobileszköz-megoldások" üzleti modellje egyedülálló ebben a kategóriában. Számos "mobiltelefon-javító" vállalkozás található a piacon, amely kizárólag a fogyasztói piac úgynevezett "break/fix" lehetőségeire koncentrál. A Smart Clinic viszont átfogó szolgáltatáscsomagot biztosít a fogyasztóknak, az önkormányzatoknak és a vállalkozások tulajdonosainak egyaránt.

+ Marketing, hogyan lesznek ügyfeleim? Megnézem »

A Smart Clinic egy piacvezető brand az iparágban, nem csak Budapesten, hanem országszerte ismert márkanév. Központilag irányítottak a kampányok. Marketing osztályunk havonta több millió forintot költ bizonyos megjelenésekre. Külön díj ellenében lokalizált hirdetésekkel lehet növelni az ügyfélkört, melyben számíthatsz szakértelmünkre.

+ Szükségem van technikai ismeretekre? Megnézem »

Neked személy szerint nem lesz szükséged technikai készségekre ahhoz, hogy sikeres legyél ebben az üzletben. A sikerhez szükséges technikai háttérrel rendelkező magánszemélyek könnyen megtalálhatók a legtöbb piacon (pl. informatikai érdeklődésű érettségizők, számítógép-javító szakemberek, telefon- és TV-javító technikusok). A Smart Clinic képzési program célja, hogy átadja a szükséges készségeket és szakmai kihívásoknak megfelelő tudást.

+ Hogyan maradok fent ezen a folyamatosan fejlődő piacon? Megnézem »

A kirendelt mentor munkatársak segítsége mellett a Smart Clinic folyamatos technikai frissítéseket, webinárokat, privát fórumokhoz való hozzáférést, videó könyvtárakat és számos további támogatási formát kínál minden olyan új eszközhöz, ami megjelenik a piacon.

+ Mobiltelefonokon kívül mást is javít a Smart Clinic? Megnézem »

Igen. A Smart Clinic az okostelefonok javításain kívül foglalkozik még iPad, MacBook és iMac készülékek szervizelésével is.

+ Alkatrészeket hogy tudom beszerezni? Megnézem »

A Smart Clinic közvetlen hozzáférést biztosít központi árukészletéhez az összes franchise-partner számára. Nem kell beszállítókat keresni, nem kell a garanciális ügyintézéssel vesződni, nem kell erre külön embert alkalmaznod.

+ A Smart Clinic kínál termékeket és kiegészítőket? Megnézem »

Igen. A Smart Clinic minden olyan eszközhöz kínál kiegészítőket viszonteladás céljából, amelyeket a javítási portfólió tartalmaz. Telefon tokok, autós tartók, kábelek, töltők.. stb.

+ A Smart Clinic értékesít új mobileszközöket szolgáltatók bevonásával? Megnézem »

Nem. A Smart Clinic szándékosan állított semleges pozíciót a mobiltelefon piacon. Nem adunk el új telefont és nem is kötünk ilyen előfizetői szerződéseket sem. Ennek a pozícionálásnak köszönhetően a legtöbb mobil szolgáltató gyakran ajánlja ügyfelei számára a Smart Clinic szerviz szolgáltatásait.

+ Lehetséges egyszerre több franchise üzletet is nyitni? Megnézem »

A Smart Clinic abban érdekelt, hogy minél több helyen, minél színvonalasabb franchise üzlettel fedje le a piacot a növekvő igényeket kielégítve. Emiatt is nagyon fontos számunkra, hogy minél tőkeerősebb, minőségi partnereket vonjunk be az üzletbe, akik a Smart Clinic által képviselt színvonalas szolgáltatásokat népszerűsíteni tudják.

+ Léteznek együttműködési (B2B) lehetőségek is ezen üzleti koncepcióval? Megnézem »

Igen, a franchise partnereinknek lehetőséget biztosítunk szervizpartneri megállapodásokat kialakítani különböző típusú egységekkel, vállalatokkal. Ehhez együttműködési szerződés tervezetet tudunk biztosítani, illetve lehetőség van meghatározott keretek között kedvezményt biztosítani.

+ Mekkora legyen az üzlet területe? Megnézem »

Minimum 30 m2 és maximum 100 m2.

+ Mi a legjobb lokáció? Megnézem »

A legideálisabb elhelyezés, ahol mind tömegközlekedéssel, mind autóval könnyen megközelíthető. Közvetlenül az üzletnél lehessen parkolni. Előny, ha a közelben található mobilszolgáltató (Telekom, Vodafone, Telenor), akik ügyfeleik számára ajánlani tudják az üzletet.

+ Milyen egy ideális franchise tulajdonos profil? Megnézem »

A Smart Clinic olyan tőkeerős magánszemélyeket keres, akik ismerik az üzleti forgalom megteremtésének dinamikáját. Képesek a kommunikációs képességüket, értékesítési és marketing készségüket üzleti tevékenységük megteremtésére és bővítésére felhasználni, kiváló csapatépítő képességgel rendelkeznek. A műszaki ismeretek megléte, technológiai beállítottság hasznos, de nem szükséges.

+ Pénzügyi finanszírozást kínáltok? Megnézem »

A Smart Clinic jelenleg nem kínál finanszírozást, de a minősített jelölteket a finanszírozási stratégiákra szakosodott harmadik felekhez is fordíthatja.

+ Kötelező nyitva tartás? Megnézem »

Lokációtól függően a kötelező nyitvatartási időintervallum változhat. Általában heti 50 óra. Hétköznap napi 8-10 óra kötelező nyitvatartás ajánlott, hétvégén eseti nyitvatartással. Üzletházban lévő szerviz esetén a mindenkori nyitvatartási szabályzat szerint.

+ Mi az ajánlott személyzet? Megnézem »

2 fő ügyfélszolgálat, 2 fő szerviztechnikus (osztott műszakban, vagy részmunkaidőben), 1 fő értékesítés és marketing (általában a tulajdonos)

Csatlakozz a hálózatunkhoz

Mesélj nekünk magadról!



Ezt a weboldalt a reCAPTCHA védi, és a Google adatvédelmi irányelvei és Általános Szerződési Feltételei érvényesek rá.

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.