Szállítási/átvételi információk

 Az Ön által kívánt átvételnek megfelelően, választhat házhoz szállítást vagy személyes átvételt.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeinket szerződéses partnerünk, az Express One Hungary Kft. szállítja házhoz Önnek a megadott szállítási címre.

A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük Ön felé. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az Ön e-mail címére az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheti, mikor és hol tart a csomagja.

Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát keressék a +36 (1) 8 777 400-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén mindenki számára egyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetnek. Ha problémába ütköznek, akkor természetesen keressen minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyenek át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérje a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

Fuvardíj összege: Magyarország egész területén 1.490 Ft

Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

Telefonálnak, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keressük a vásárlót telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelése állapotával kapcsolatban.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhat, hogy mikor tartózkodik a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár alapesetben nem hívja fel Önt, így kérjük a legpontosabb meghatározással adja meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéri, hogy a futár hívja fel érkezés előtt, írja meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheti a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják az üzletnek. Ilyen esetekben kérheti újra a kiszállítást, azonban ekkora ismételt szállítási díjat számítunk pluszban fel.

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kapott értesítést arról, hogy csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívja az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

Express One Hungary Kft. elérhetősége:
Telefon +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
Honlap: www.expressone.hu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fog a csomagban találni.

Személyes átvétel üzleteinkben

Amennyiben Ön a személyes átvételt választja, úgy két átvételi pontunk közül választhat jelenleg:

1117 Budapest, Bölcső u. 11.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00 és Szombat 10:00-16:00

1133 Budapest, Pannónia u. 72-74.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00

A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fogja Önt az átvétellel kapcsolatban 1 munkanapon belül mindenképp, hogy mikor tudja átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyeljen a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudja Önt érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várja meg, hogy megkeressük Ön az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagja biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem keresték Önt az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelése. (Ilyenkor ellenőrizze, hogy kapott-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem volt elérhető.

Ilyen esetekben keress ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelését és tájékoztatják arról, a másik üzletben mikor tudja átvenni csomagját.

Mivel tudok fizetni?

Mindkét üzletünkben lehetőség van a készpénzes fizetésen kívül, VISA, MasterCard, Maestro, PayPal bankkártyával történő fizetésre. (Mostanában banki oldalon sajnos elég gyakran előfordul, hogy nem engedi a terminál a kártyás fizetést. Ezt jeleztük már a bankunk felé, dolgoznak a probléma elhárításán. Addig is, arra kérjük ügyfeleinket, hogy biztonság kedvéért készüljenek készpénzzel is.)

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít Önnek a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheti el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszését, rendelését minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó Önnek az egyeztetett nap, kérjük szóljon ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezik az átvételről mi próbáljuk Önt elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelését.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.