Szállítási/átvételi információk

1. Termék megrendelés

Rendelés leadása után bizonyosodjon meg, hogy érkezett Önnek visszaigazoló levél a rendelésben megadott e-mail címre. Ebben az esetben aktív a rendelése és  rendszerünkben mi is látjuk élő vásárlását.

Mi lehet a gond, ha nem kapott e-mailt?

Ellenőrizze vissza, hogy nem lett-e elírva az e-mail cím, melyet a regisztrációjában is javítson. Ha rossz e-mail cím lett regisztrálva és nem tud belépni, keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy a már aktivált e-mail címet módosítani tudjuk.

A rendelési folyamat 5. pontjánál (Véglegesítés) nem zárta le a rendelést. Ezt a „Rendelés elküldése“ gombra kattintva megteheti.

2. Átvételi mód kiválasztása

Az Ön által kívánt átvételnek megfelelően, választhat házhoz szállítást vagy személyes átvételt.

A) Házhoz szállítás futárszolgálattal

Futárszolgálat:

Csomagjainkat minden esetben a Trans-o-flex Hungary szállítja házhoz Önnek, a megadott szállítási címben szereplő információk alapján.

Kézbesítés:

A kiszállítás általában 1 munkanapot vesz igénybe. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

Amennyiben olyan terméket választ, mely a központi raktárunkban a kiszállítás napján éppen nem elérhető, akkor ettől eltérően 2 munkanapra módosulhat a szállítás.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az Ön e-mail címére az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheti, mikor hol tart a csomagja és probléma esetén fel tudja venni velük a kapcsolatot.

Átvétel:

A futár érkezésekor kérjük, bizonyosodjon meg a termék sértetlenségéről és épségéről, ellenkező esetben kérje a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés:

A futárnak készpénzben kell fizetni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Futárdíj összege: Magyarország egész területén 1.190 Ft

Csak bontatlan, sérülésmentes csomagot vegyen át és minden esetben ellenőrizze a fizetendő összeget!

Telefonálnak, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keressük a vásárlót telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőkocsival jár, nincs lehetőség pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhat, hogy mikor tartózkodik a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár nem hívja a vásárlót, így kérjük a legpontosabb meghatározással adja meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheti a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják az üzletnek. 

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kapott értesítést arról, hogy csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívja a TOF ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

Trans-o-flex elérhetősége:

Telefon +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

E-mail: ugyfelszolgalat@tof.hu

Honlap: tof.hu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf. formátumban. Így papír alapú számlát nem fog a csomagban találni.

B) Személyes átvétel üzleteinkben

Amennyiben Ön a személyes átvételt választja, úgy két átvételi pontunk közül választhat:

1117 Budapest, Bölcső u. 11. Nyitva tartás: H-P 9-19 óra között

1024 Budapest, Lövőház u. 2-4. Mammut I. em. Nyitva tartás: H-SZ: 10-21 óra között

A rendelés leadást követően munkatársunk telefonon fogja keresni Önt az átvétellel kapcsolatban 1 munkanapon belül mindenképp. Amennyiben ott nem éri el, e-mailben küldünk értesítést, hogy mikor tudja legelőbb átvenni a megrendelt termék(ek)et.

A regisztrációkor fokozottan figyeljen a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudja Önt érni gond nélkül.

Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várja meg, hogy megkeressük Ön az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagja biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem keresték Önt az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelése. (Ilyenkor ellenőrizze, hogy kapott-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon sem e-mailben nem volt elérhető.

Ilyen esetekben keress ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelését és tájékoztatják arról, a másik üzletben mikor tudja átvenni csomagját.

Mivel tudok fizetni?

Mindkét üzletünkben lehetőség van a készpénzes fizetésen kívül, VISA, MasterCard, Maestro, PayPal bankkártyával történő fizetésre.

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít Önnek a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheti el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszését, rendelését minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 2-3 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó Önnek az egyeztetett nap, kérjük szóljon ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját.

Ha elfeledkezik az átvételről mi próbáljuk Önt elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelését.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra illetve a megrendelő nevére van szükség.