Garanciális feltételek - szerviz szolgáltatással kapcsolatban

 Az alábbi táblázat tartalmazza, melyik javításra mennyi garanciát vállalunk:

Kijelző és alkatrész csereélettartam garancia
Akkumulátor csere 6 hónap
Alaplapi javítások (Level 3)1 hónap
Szoftveres javítás, Folyadékkáros készülék javítása   nincs garancia

Mi a Smart Clinic-nél a különböző típusú garanciákat nyújtunk, attól függően, hogy milyen javításra vagy milyen alkatrészre van épp szükség. A Smart Clinic garancián túli szervizként nincs kapcsolatban egyik gyártóval sem, ennek megfelelően szolgáltatásunk érvénytelenítheti a gyártói garanciát. Ha ezt el szeretné kerülni, vigye el a készülékét közvetlenül a gyártóhoz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártó garanciája nem terjed ki az eszközön okozott véletlen károkra, beleértve a folyadékkárosodást, illetve törést is.

Mire vállalunk garanciát?

A Smart Clinic garancia egy adott készülékhez és egy bizonyos ügyfélhez kapcsolódik, amelyet egyedi IMEI vagy sorozatszámmal és az ügyfél személyes adataival azonosítja rendszerünk.

A garancia az eredeti hibára és az általunk kicserélt / javított alkatrész ismételt meghibásodására vonatkozik garancia időn belül, azonban ha további hibák merülnek fel, a garancia nem vonatkozik rá. Továbbá, a garancia nem terjed ki a véletlen károkra, és a tulajdonoscsere nem hosszabbítja meg a garancia idejét.

Ha egy korábban megjavított eszközével kapcsolatos jótállási problémát észlel, minden tudásunk szerint megpróbáljuk megjavítani a problémát díjmentesen. Garanciális javítás esetén a készüléket pár napra bent tartjuk szervizünkben, hogy kizárhassuk az esetleges más jellegű hibát, ami feltétele a díjmentes garanciális javítás elvégzésének.

Abban az esetben, ha egy alkatrész megrendelésére van szükség a készülék garanciális javítása érdekében, a Smart Clinic vállalja, hogy legkésőbb 60 napon belül beszerzi azt, ellenkező esetben visszatérítjük az eredeti javítás teljes vételárát.

Mire nem vállalunk garanciát?

Nem vállalunk felelősséget a folyadék által okozott károsodásért. A készülék kinyitása további károkat okozhat, amelyek egyes esetekben nagyon súlyosak és helyrehozhatatlanok lehetnek.

Nem vállalunk felelősséget olyan rejtett hibákért sem, amelyek az első ellenőrzés során nem voltak láthatóak/beazonosíthatóak. Ilyen esetekben, ha a bevizsgálás során bármilyen probléma merül fel, azonnal kapcsolatba lépünk Önnel telefonon / e-mailben a további javításokkal kapcsolatos egyeztetés miatt.

A Smart Clinic javítása után a harmadik fél vagy bármely más fél által elvégzett javítások kizárják a Smart Clinic garanciát. Javítások során a készülékben saját etikett matricákat helyezünk el, amelynek megsértése bizonyítja az illetéktelen beavatkozást.

Javítások után a további vízzáró vagy ellenálló tulajdonsága a készüléknek nem garantálható.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez része a garanciális feltételeknek, de nem feltétlenül tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek teljes listáját itt megtalálja.

Szervizünk statisztikái kimagasló a hazai szervizek között:

  • A javítási arány 98%-os, miszerint az ügyfelek majdnem minden szervizelési problémára azonnali - vagy elfogadható időn belül történő -, érdemi megoldással tudunk szolgálni.
  • A javítás utáni meg(nem)hibásodási arány kiemelkedően magas (97-98%), melynek alapján ügyfeleink a legmegbízhatóbb hazai okostelefon szervizek közé sorolnak minket.
  • Szervizünk szakmai felkészültségének és állandó alkatrész készletünknek köszönhetően a javítások nagy része (90%-a) a helyszínen megvárható.

A Smart Clinic kiemelkedő módon felszerelt a professzionális eszközök és szerszámok tekintetében, illetve szervizeseink napra készen és a legmodernebb eljárások alapján dolgoznak. Ezek meglétét nélkülözhetetlennek tartjuk a gyors és precíz munkavégzéshez.

Szervizünk kiemelkedően nagy figyelmet fordít a beszerzett alkatrészek minőségére is, amivel időt, energiát és pénzt spórolunk ügyfeleink és saját magunk részére egyaránt.