Garanciális feltételek - szerviz szolgáltatással kapcsolatban

Az alábbi táblázat tartalmazza, melyik javításra mennyi garanciát vállalunk:

Kijelző* és alkatrész csere akár élettartam garancia
Akkumulátor csere  6 hónap
Alaplapi javítások (Level 3) 1 hónap
Szoftveres javítás, Folyadékkáros készülék javítása    nincs garancia

* Kijelzők esetén az alábbi táblázat tartalmazza, hogy melyik minőségű kijelzőre mennyi garanciát vállalunk:

  Kijelző
(A++)
Kijelző
(A+)
Kijelző
(A)
Kijelző
(B)
Alaplap
(A++)
Apple 3 hónap élettartam élettartam élettartam 3 hónap
Samsung 3 hónap 3 hónap élettartam élettartam 3 hónap
Xiaomi 3 hónap 3 hónap élettartam élettartam 3 hónap
Huawei 3 hónap élettartam élettartam élettartam 3 hónap
Google 3 hónap 3 hónap élettartam élettartam 3 hónap
Sony 3 hónap 3 hónap élettartam élettartam 3 hónap
Honor 3 hónap 3 hónap élettartam élettartam 3 hónap

Mi a Smart Clinic-nél különböző típusú garanciákat nyújtunk, attól függően, hogy milyen javításra vagy milyen alkatrészre van épp szükség. A Smart Clinic garancián túli szervizként nincs alárendelt kapcsolatban egyik gyártóval sem, ennek megfelelően némely szolgáltatásunk érvénytelenítheti a gyártói garanciát. Ha ezt el szeretnéd kerülni, vidd el a készüléked közvetlenül a gyártóhoz. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a gyártó garanciája nem terjed ki az eszközön okozott véletlen károkra, beleértve a folyadékkárosodást, illetve törést is.

Mit jelent az élettartam garancia?

A fenti táblázatban megjelölt alkatrészekre az országban egyedülálló módon élettartam garanciát vállalunk. Nem 1 hónap, nem 6 hónap, nem is egy év, amit a jelenleg hatályos magyarországi törvényekben előírnak. Egészen addig biztosítjuk a garanciális alkatrész pótlásának lehetőségét, amíg az a beszállítóktól megrendelhető. Tapasztalataink szerint egy készülék alkatrész támogatottsága lehet akár 5-6 év. Tehát, ha egy fél éves telefonon kijelzőt kell például cserélni, akkor onnantól nagyjából 5 évig él az általunk biztosított élettartam garancia. És a legjobb az egészben, hogy ez nálunk nem egy extra szolgáltatás, hanem az alapár tartalmazza.

Szerviztámogatottság lejárata, mit jelent?

Minden készülék piaci megjelenésétől számított bizonyos időszakig a gyártó vagy harmadik fél biztosítja számunka a javításhoz szükséges alkatrész ellátottságot. Gyártónként ez a szerviztámogatottsági idő eltérő. Néhány készülék esetén 4 év, de előfordul a 8 év szerviztámogatottság. A javítandó készülék átvételekor szervizünkben kollégáink minden esetben tájékoztatnak erről az időpontról, illetve az átvételi elismervény c. emailben ezt az információt ki is küldjük.

A szerviztámogatottság lejárta az a dátum, amíg garantáltan biztosítani tudjuk az alkatrészt beszállítóink által. Az élettartam garancia eddig az időpontig érvényes. 

Példa 1: Ha egy készülék szerviztámogatottsága 2028.04.07, és 2022.04.07-én javítottuk meg, akkor bizonyos alkatrészre 6 év garanciát vállalunk, hogy nem hibásodik meg, ellenkező esetben díjmentesen cseréljük.

Példa 2: Ha egy készülék szerviztámogatottsága 2022.04.07, és 2022.03.07-én javítottuk meg, akkor bizonyos alkatrészre 1 hónap garanciát vállalunk, hogy nem hibásodik meg, ellenkező esetben díjmentesen cseréljük.

Példa 3: Ha egy készüléknél lejárt már a szerviztámogatottság, viszont van még hozzá raktáron alkatrészünk, akkor saját kérésre be tudjuk még építeni, viszont ekkor már garanciát nem tudunk rá vállalni.

Mire vállalunk garanciát?

A Smart Clinic garancia egy adott készülékhez és egy bizonyos ügyfélhez kapcsolódik, amelyet egyedi IMEI vagy sorozatszámmal és az ügyfél személyes adataival azonosítja rendszerünk.

A garancia az eredeti hibára és az általunk kicserélt / javított alkatrész ismételt meghibásodására vonatkozik garancia időn belül, azonban ha további hibák merülnek fel, a garancia nem vonatkozik rá. Továbbá a garancia nem terjed ki a véletlen károkra, és a tulajdonoscsere nem hosszabbítja meg a garancia idejét.

Ha egy korábban általunk megjavított eszközöddel kapcsolatos jótállási problémát észlelsz, minden tudásunk szerint megpróbáljuk megjavítani a problémát díjmentesen. Garanciális javítás esetén a készüléket pár napra bent tartjuk szervizünkben, hogy kizárhassuk az esetleges más jellegű hibát, ami feltétele a díjmentes garanciális javítás elvégzésének.

Abban az esetben, ha egy alkatrész megrendelésére van szükség a készülék garanciális javítása érdekében (és még aktív a készülék szerviztámogatottsága), a Smart Clinic vállalja, hogy legkésőbb 60 napon belül beszerzi azt, ellenkező esetben visszatérítjük az eredeti javítás teljes vételárát.

Mire nem vállalunk garanciát?

Nem vállalunk felelősséget a folyadék által okozott károsodásért. A készülék kinyitása további károkat okozhat, amelyek egyes esetekben nagyon súlyosak és helyrehozhatatlanok lehetnek.

Nem vállalunk garanciát fizikai behatásból eredő meghibásodásokra. Például: törés, repedés, szakadás

Nem vállalunk felelősséget olyan rejtett hibákért sem, amelyek az első ellenőrzés során nem voltak láthatóak/beazonosíthatóak. Ilyen esetekben, ha a bevizsgálás során bármilyen probléma merül fel, azonnal kapcsolatba lépünk veled telefonon / e-mailben a további javításokkal kapcsolatos egyeztetés miatt.

A Smart Clinic javítása után a harmadik fél vagy bármely más fél által elvégzett javítások kizárják a Smart Clinic garanciát. Javítások során a készülékben saját etikett matricákat helyezünk el, amelynek megsértése bizonyítja az illetéktelen beavatkozást.

Javítások után a további vízzáró vagy ellenálló tulajdonsága a készüléknek nem garantálható.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy ez része a garanciális feltételeknek, de nem feltétlenül tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket. Általános Szerződési Feltételek teljes listáját itt megtalálja

Szervizünk statisztikái kimagasló a hazai szervizek között:

  • A javítási arány 98%-os, miszerint az ügyfelek majdnem minden szervizelési problémára azonnali - vagy elfogadható időn belül történő -, érdemi megoldással tudunk szolgálni.
  • A javítás utáni meg(nem)hibásodási arány kiemelkedően magas (95-96%), melynek alapján ügyfeleink a legmegbízhatóbb hazai okostelefon szervizek közé sorolnak minket.
  • Szervizünk szakmai felkészültségének és állandó alkatrész készletünknek köszönhetően a javítások nagy része (90%-a) a helyszínen megvárható.

A Smart Clinic kiemelkedő módon felszerelt a professzionális eszközök és szerszámok tekintetében, illetve szervizeseink napra készen és a legmodernebb eljárások alapján dolgoznak. Ezek meglétét nélkülözhetetlennek tartjuk a gyors és precíz munkavégzéshez.

Szervizünk kiemelkedően nagy figyelmet fordít a beszerzett alkatrészek minőségére is, amivel időt, energiát és pénzt spórolunk ügyfeleink és saját magunk részére egyaránt.

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.