Csatlakozz a Smart Clinic csapatához!
Kiket keresünk jelenleg?
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Feladataid:
- Technikai segítségnyújtás az ügyfeleink számára
- Beérkező telefonhívások és üzenetek kezelése, megválaszolása
- Javítási árajánlat adása/értékesítése ügyfelek számára
- Adminisztrációs feladatok (szerviz munkalap rögzítés, számlázás)
- Szervizelésre leadott készülékek átvétele és kiadása
- Kiegészítő szolgáltatások/termékek ajánlása (upselling)
- Ügyfél-koordinátor kollégád időszakos helyettesítése
Elvárásaink:
- Min. középfokú végzettség
- Értékesítési véna
- Ápolt megjelenés, barátságos és vevőorientált fellépés
- Választékos, határozott kommunikáció
- Kiemelt műszaki érdeklődés
- Haladó szintű informatikai ismeretek (iOS, macOS, Android)
- Megbízható, precíz munkavégzés, pontos adminisztráció
- Jó problémamegoldó készség
- Angol nyelvtudás (társalgási szint)
- Rugalmas munkaidő-beosztás vállalása (hétvégén, esti órákban)
- Segítőkészség és csapatszellem
- Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani
Előny:
- CRM rendszerek kezelésében szerzett tapasztalat
- Elektrotechnikai szakképesítés, műszaki tanulmányok
- Villamosmérnöki vagy gépészmérnöki hallgató vagy friss diplomás
Emberi tulajdonságaid:
- Nyugodt természetű vagy, megtalálod mindenkivel a közös hangot
- Precíz munkavégzésre való igényed magas
- Szereted a tisztaságot magad körül
- Odafigyelsz a részletekre
- Rugalmasan gondolkodsz
- Van elképzelt jövőképed, szeretnél valahová eljutni, fejlődni
- Tudsz nevetni
- Önállóan tudsz munkát végezni, de az sem okoz problémát, ha az okosabbtól kell segítséget kérned
Amit kínálunk:
- Alapbér + Teljesítményarányos bónusz kifizetés
- Túlóra kifizetése
- Változatos feladatkör
- Jól szabályozott folyamatok
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, lendületes csapat
Munkaidő: Napi 4 vagy 6 vagy 8 óra.
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Feladataid:
- Beérkező ügyfelek a cég policy alapján történő fogadása
- Technikai segítségnyújtás az ügyfeleink számára
- Szervizelésre leadott készülékek átvétele és kiadása
- Kiegészítő szolgáltatások/termékek ajánlása (upselling)
- Adminisztrációs feladatok (szerviz munkalap rögzítés, számlázás)
Elvárásaink:
- Min. középfokú végzettség
- Ápolt megjelenés, barátságos és vevőorientált fellépés
- Választékos, határozott kommunikáció
- Kiemelt műszaki érdeklődés
- Haladó szintű informatikai ismeretek (iOS, macOS, Android)
- Megbízható, precíz munkavégzés, pontos adminisztráció
- Jó problémamegoldó készség
- Angol nyelvtudás (társalgási szint)
- Rugalmas munkaidő-beosztás vállalása (szombaton is)
- Segítőkészség és csapatszellem
- Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani
Előny:
- CRM rendszerek kezelésében szerzett tapasztalat
- Elektrotechnikai szakképesítés, műszaki tanulmányok
- Villamosmérnöki vagy gépészmérnöki hallgató vagy friss diplomás
Emberi tulajdonságaid:
- Nyugodt természetű vagy, megtalálod mindenkivel a közös hangot
- Precíz munkavégzésre való igényed magas
- Szereted a tisztaságot magad körül
- Odafigyelsz a részletekre
- Rugalmasan gondolkodsz
- Van elképzelt jövőképed, szeretnél valahová eljutni, fejlődni
- Tudsz nevetni
- Önállóan tudsz munkát végezni, de az sem okoz problémát, ha az okosabbtól kell segítséget kérned
Amit kínálunk:
- Alapbér + Teljesítményarányos bónusz kifizetés
- Túlóra kifizetése
- Változatos, jól definiált feladatkörök
- Jól szabályozott folyamatok
- Belső oktatói rendszer
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, célorientálts csapat
Munkaidő: Napi 4 vagy 6 vagy 8 óra
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Feladatok:
- Apple, Samsung, Huawei, Sony, Xiaomi okostelefonok szervizelése, szoftveres és hardveres javítása (alaplapi javítások)
- iPad-ek, MacBook-ok, iMac-ek szoftveres és hardveres javítása
- Adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
- Elektronika szakirányú végzettség
- Forrasztás és méréstechnikai alapok
- Mobiltelefonok (vagy hasonlóan nagy precizitást igénylő műszaki eszközök) szervizelésében szerzett tapasztalat (iPhone, Samsung, Huawei, Sony)
- Önálló munkavégzés
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyök:
- BGA javításban/cserében szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Piaci átlagnál magasabb alapbér
- Túlóra kifizetése
- Bónuszok kifizetése
- Külső képzéseken való részvétel támogatása
- Változatos feladatkör
- Jól szabályozott folyamatok
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, lendületes csapat
Munkaidő: Napi 4 vagy 6 vagy 8 óra.
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Feladatok:
- Apple, Samsung, Huawei, Sony, Xiaomi okostelefonok szervizelése, szoftveres és hardveres javítása
- iPad-ek, MacBook-ok, iMac-ek szoftveres és hardveres javítása
- Adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
- Mobiltelefonok (vagy hasonlóan nagy precizitást igénylő műszaki eszközök) szervizelésében szerzett tapasztalat (iPhone, Samsung, Huawei, Xiaomi)
- Önálló munkavégzés
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyök:
- Elektronika szakirányú végzettség
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Alapbér + bónuszok
- Túlóra kifizetése
- Külső képzéseken való részvétel támogatása
- Változatos feladatkör
- Jól szabályozott folyamatok
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, lendületes csapat
Munkaidő: Napi 4 vagy 6 vagy 8 óra
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Feladatok:
- Apple, Samsung, Huawei, Sony, Xiaomi okostelefonok szervizelése, szoftveres és hardveres javítása
- iPad-ek, MacBook-ok, iMac-ek szoftveres és hardveres javítása
- Adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
- Mobiltelefonok (vagy hasonlóan nagy precizitást igénylő műszaki eszközök) szervizelésében szerzett tapasztalat (iPhone, Samsung, Huawei, Xiaomi)
- Önálló munkavégzés próbaidő 2. hónapjától
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyök:
- Elektronika szakirányú végzettség
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Alapbér + bónuszok
- Túlóra kifizetése
- Külső képzéseken való részvétel támogatása
- Változatos feladatkör
- Jól szabályozott folyamatok
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, lendületes csapat
Munkaidő: Napi 4 vagy 6 vagy 8 óra
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: azonnal
Főbb feladataid:
- Teljes körű irodavezetői feladatok ellátása
- Az iroda működésével, irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyek intézése
- Hivatali ügyintézések
- A vezető napi munkájának támogatása
- Kapcsolattartás partnercégekkel
- Napi adminisztrációs feladatok ellátása, levelezés
- Személyügyi nyilvántartások vezetése, bérszámfejtés előkészítése
- Szerződések, egyéb dokumentumok nyilvántartása, iktatása
- Kimenő- és bejövő számlák nyilvántartásba vétele
- Kapcsolattartás a könyvelőirodával
Elvárásaink:
- Megbízható, precíz munkavégzés, pontos adminisztráció
- Ápolt megjelenés, barátságos fellépés
- Jó problémamegoldó készség, önálló, proaktív munkavégzés
- Legalább középfokú végzettség
- Legalább 2 év releváns szakmai tapasztalat
- Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete
- Segítőkészség és csapatszellem
Előny:
- Felsőfokú végzettség
- Angol nyelvtudás
Emberi tulajdonságaid:
- Nyugodt természetű vagy, megtalálod mindenkivel a közös hangot
- Precíz munkavégzésre való igényed magas
- Szereted a tisztaságot magad körül
- Odafigyelsz a részletekre
- Rugalmasan gondolkodsz
- Van elképzelt jövőképed, szeretnél valahová eljutni, fejlődni
- Tudsz nevetni
Amit kínálunk:
- Alkalmazotti jogviszony
- Változatos, kihívásokkal teli, felelős szakmai munkakör
- Jól szabályozott folyamatok
- Kellemes és modern munkakörnyezet
- Fiatalos, lendületes csapat
- Céges telefon és laptop
Munkaidő: 8 órás munkarend (hétfő-péntek 9:00-17:30) vagy részmunkaidős foglalkoztatás
Jelentkezés menete: Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel.
Jelentkezés:
Ha alkalmasnak érzed magad a pozícióra, várjuk magyar fényképes önéletrajzodat, fizetési igény megjelöléssel.
A Smart Clinic és ami mögötte van
Kívülről úgy tűnhet, hogy okostelefonokat, tableteket és Mac számítógépeket javítunk. Pedig ennél többről van szó. Az emberek közti digitális hidak építésében és fenntartásában segítünk, nap mint nap.
A különféle okoseszközök mindannyiunk életét meghatározzák. Segítenek a kikapcsolódásban, számíthatunk rájuk a munkában és a mindennapi teendőkben, és velünk a kapcsolattartásban.
Ezt adjuk vissza az ügyfeleinknek, amikor hozzánk fordulnak, hogy a lehető leggyorsabban javítsuk meg a készülékeiket. Miközben úgy bánunk azokkal, mintha a sajátjaink lennének:
- nemcsak azt javítjuk meg, amit kér az ügyfél, vagy amit észrevesz, hanem kérés nélkül is a teljes körű átvizsgálás után javaslatot teszünk arra, hogyan lehetne teljesen hibátlan a működése;
- a legtöbb javítást (85%) azonnal, raktárkészletről végezzük - Magyarországon a legnagyobb árukészlettel mi rendelkezünk, emiatt tudjuk azonnal elvégezni a javítást;
- azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak személyesen jönni, szervizfutárt biztosítunk, hogy a legkényelmesebben használhassák a szolgáltatásainkat.
Sőt, igyekszünk még ennél is többet adni.
Hasznos tanácsokkal, tippekkel, hiánypótló kiegészítőkkel látjuk el ügyfeleinket, hogy a készülékük ne olyan legyen, mint új korában, hanem jobb – köszönhetően a plusz lehetőségeknek és funkcióknak.
És leendő munkatársunkként ebben vehetsz részt te is.
Mivel foglalkozunk?
Amellett, hogy okostelefonokat, tableteket, Mac számítógépeket javítunk, ügyfeleinknek segítünk ezekből kihozni a maximumot. Ezért a gyári és gyárival megegyező minőségű alkatrészek azonnali beszerelése mellett praktikus kiegészítőket adunk nekik, és hasznos tanácsokat, amikkel még jobban kihasználhatják készülékeik adottságait – és növelhetik annak élettartamát.
Ilyen a munka nálunk
Minden munkatársunk pontosan tudja a dolgát, mert részletes és körültekintő feladatleírások és elvárási rendszerek mentén dolgozunk. Ez elsőre talán ijesztően hangzik, de valójában sokkal kényelmesebb egy olyan munkahelyen dolgozni, ahol pontosan tudod, mit várnak el tőled és miért.
Munka, szórakozás, kapcsolattartás. Az akadályok gyors legyűrése az, amiben én hiszek. A Smart Clinicet azért hoztuk létre, hogy ebben segítsünk, és ez így működik már 7 éve.
- Szabó Gábor a Smart Clinic társalapítója
Nem akarok hazudni neked, lesznek jó és rossz napok is. Emberek vagyunk és főként emberekkel dolgozunk. De amennyire megterhelő tud lenni egy pörgős nap, legalább akkora sikerélmény is látni az elégedett ügyfelek arcát.
- Mészáros Márk a Smart Clinic társalapítója
És most hosszasan ecsetelhetnénk, pontosan hogy néz ki egy munkanap. De beszéljenek inkább a képsorok. Így néz ki egy átlagos napunk dióhéjban.
A dolgos napok képekben
Ha pedig épp nincs időd - vagy a körülmények nem engedik -, hogy megnézd a videót, íme néhány fotó. Mit gondolsz, a következő fotón már te is rajta lennél? Akkor jelentkezz és dolgozz velünk!
Szeretnék veletek dolgozni