Az én Note 7-emet is visszahívják?

2022.06.30 0 hozzászólás 1092 olvasás
Az én Note 7-emet is visszahívják?

Általában, ha egy terméket visszahívnak, kizárólag a hibásnak vélt darabokkal teszik, nem az összes készülékkel. Nos, a Galaxy Note 7 visszahívást illetően, a Samsung minden eladott példányt visszahív, ezáltal egyértelműsítve, hogy a probléma a teljes szériára vonatkozik.

A Samsung teljes kiadott közleménye:

"A korábban jelentett problémás Galaxy Note 7-esekre reagálva elindított nyomozásunk során arra jutottunk, hogy a probléma egy Note 7 akkumulátor cella hiba. A szeptember 1-ig bezárólag eladott készülékek között 35 problémás esetről érkezett jelentés felénk világszerte, és ezért folyamatosan folytatjuk a nyomozást a beszállítóinkkal, partnereinkkel és gyártóinkkal karöltve, hogy kiderítsük, mely szériák lehetnek leginkább problémásak.

Emellett szeretnénk bejelenteni, hogy mivel a vásárlóink biztonságát elsődleges prioritásként kezeljük cégünknél, ezért már le is állítottuk a Galaxy Note 7 eladásait. Azoknak a vásárlóknak, akik már vásároltak a készülékből a megjelenés óta, természetesen kicseréljük a meglévő Note 7-esüket egy új darabra a következő hetekben, amennyiben jelentkeznek vele a helyi Samsung boltokban.

Természetesen a szolgáltató partnereinkkel is egyeztetünk a részletekről, hogy miként tudjuk a csereprogramot a lehető legegyszerűbb módon végrehajtani. Tudjuk, hogy ez egy kényelmetlenség mindenki számára, de mindenképpen szerettük volna jelezni a vásárlóink és a piac felé is, hogy a minőségből nem engedünk, és biztosítani szeretnénk a lehető legmagasabb minőségű termékeket a felhasználóink számára, így nem tehettünk mást. Azon dolgozunk, hogy a lehető legkisebb kellemetlenség mellett le tudjuk cserélni a hibásnak vélt darabokat."

A részletek tehát még nem egyértelműek azzal kapcsolatban, hogy mi a módja a Galaxy Note 7 cserének, de most már legalább mindenki tisztában van azzal, hogy ha szeptember 1-je előtt Note 7-et vásárolt, akkor azt mindenképpen kicserélik. Az egyetlen szürke zóna egyelőre az, hogy úgy tűnik, Kínában továbbra is lehet kapni a Galaxy Note 7-et…

A különböző jelentések alapján arra következtethetünk, hogy a Samsung a Galaxy Note 7 akkumulátorokat több cég gyártja, így azokban az országokban, ahol nem a hibás akkumulátorok kerültek forgalomba, nem kell leállítani az eladásokat, és nem lesz visszahívási program sem.

A különböző országok szolgáltatói és kiskereskedői elkezdték kiadni a saját közleményeiket arról, hogy miként is lehet visszavinni a hibás Note 7 készülékeket, illetve, hogy hogyan juthatsz egy új, hibátlan darabhoz. A legtöbb esetben ez egészen egyszerű: vidd be a saját készülékedet, amiért vagy cserekészüléket kapsz, vagy visszafizetik a vételárat neked. Lássuk, hogy a nagyobb országokban mi a jelenlegi álláspont, ami alapján következtethetünk az itthoni helyzetre is:

galaxy-note-7-49
( forrás: http://androidcentral.com )

USA

A T-Mobile bármelyik üzletébe elég bevinni a készüléket, ahol a teljes vételárat megtérítik, sőt, még az esetleges vásárolt kiegészítők árát is visszakapja az, aki visszaviszi a Note 7-es készülékét. Ezt követően van lehetőség egy másik készülék vásárlására, de természetesen a vásárlók kivárhatják a javított verziójú, új Note 7-eseket is.

A Sprint-nél más a helyzet, ugyanis vissza lehet vinni a Note 7-et, amiért cserébe ideiglenesen egy hasonló tudású okostelefont biztosítanak addig, amíg a cserekészülékek meg nem érkeznek.

A Verizon leállította a Galaxy Note 7 eladásait, és a korábbi vásárlók számára visszafizeti a vételárat, amennyiben igénylik.

Az AT&T azt mondja, hogy dolgoznak a cserefolyamat kivételezésén a Samsung-gal karöltve. Emellett a Note 7-et kicserélik egy másik telefonra, amennyiben szeretné a vásárló. Emellett a náluk vásárolt Galaxy Note 7 kiegészítők árát is megtérítik.

A U.S. Cellular még nem tett semmilyen bejelentést, de hasonló dolgokra lehet számítani tőlük is.

Kanada

A TELUS esetében önkéntesen visszavihetők a Galaxy Note 7-esek: “Az üzletszabályzatunknak megfelelően természetesen a vásárlókat mindig első helyen kezeljük, az ő megelégedésük az elsőrendű célunk a TELUS vállalatnál, a kiskereskedéseinkben, és online felületeinken is. Éppen ezért nagyon keményen dolgozunk a Samsung-gal azért, hogy a lehető legkisebb kellemetlenséget okozva biztosíthassuk a csereprogramot vásárlóink számára.”

A Rogers-nél azt mondták, már leállították a Note 7 eladásokat, és lehetőséget biztosítanak arra, hogy a vásárlóik becseréljék, visszaadják a készülékeket, amíg az új Note 7 széria meg nem érkezik. “Miután értesültünk a Samsungtól a problémáról, beszüntettük a Galaxy Note 7 értékesítését, sőt, ki sem szállítottuk a megrendelt termékeket. A Samsung dolgozik a csereprogram kialakításán, ezért mi is együtt fogunk velük működni annak érdekében, hogy a lehető legzökkenőmentesebben biztosíthassuk az új, javított készülékeket a vásárlóink számára. Addig is, vásárlóink számára nyitott a lehetőség, hogy befáradjanak az egyik boltunkba és ott kicseréltessék a Note 7-es telefonjukat egy másikra, vagy kérjenek egy ideiglenes kölcsönkészüléket amíg szükséges.”

A Bell-nél szintén szüneteltetik az értékesítést és segítenek a vásárlóknak a megfelelő lépések megtételében, amilyen gyorsan csak lehet. “A Bell leállította a Samsung Galaxy Note 7 értékesítését, illetve a napokban kapcsolatba fog lépni azokkal a vásárlókkal, akik már korábban megvették a hibásnak vélt termékeket. Együtt dolgozunk a Samsung-gal azon, hogy a lehető legkisebb kellemetlenséget okozva oldjuk meg ezt a problémát, amilyen gyorsan csak lehet.”

Egyesült Királyság

Az Egyesült Királyságban a Samsung maga akadályozta meg a problémát, mivel a megjelenés csak szeptember 2-án volt esedékes. Néhány szolgáltató azonban olyan előrendelési opciót adott a vásárlóknak, aminek köszönhetően néhány nappal a megjelenés előtt megkaphatták az eszközt.

Magyarország

Ha már Te is megvetted a Galaxy Note 7-et, két lehetőség van:

  • szeptember 19-től, a vásárlás helyén vagy a samsung.com-on díjmentesen újra cserélheted a korábban vásárolt Galaxy Note 7-et.
  • a Note 7-edet azonnal Galaxy S7-re vagy S7 Edge-re cserélheted, a Samsung pedig visszatéríti az árkülönbésget.

Ha bármilyen egyéb információtok lenne a témában, megoszthatjátok velünk komment formájában!

 

( forrás: http://androidcentral.com )

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.