Kedves Ügyfeleink! Szervizünk 2024.12.20. és 2025.01.02. között zárva tart! Nyitás: 2025.01.03-án. (X)
Értelemszerűen nincs két egyforma ember, ahogyan két egyforma iPhone tulajdonos sem létezik. Ennek ellenére mégis megkíséreltük a lehetetlent, miszerint hét alapvető típusba soroljuk az Apple használókat, és főbb személyiségi jegyeik alapján meghatározzuk, pontosan mi alapján választják ki kedvenc budapesti iPhone szervizeiket, valamint iPhone kiegészítőiket.
A rajongó
Ez a típus az a fajta iPhone használó, aki a készülék bizonyos tulajdonságai mellett az Apple-lel kapcsolatos összes hírt és pletykát ismeri. Neki nehezen lehet újat mondani a márkáról - nekünk is vérverejtékes munkánk van abban, hogy olykor-olykor mégis sikerül meglepnünk egy-egy Apple fanatikust.
A rajongók általában igyekeznek minden évben megszerezni a legújabb készüléket, s emellett szívesen vásárolnak egyéb Apple termékeket, akár ruházati cikkeket, bögréket és egyéb ajándéktárgyakat is. A rajongók számára az Apple letisztult eleganciája és kézenfekvő zsenialitása az élet alfája és ómegája. Alma logós pulcsiját a lehető legritkábban és szigorúan kifordítva mossa ki, nehogy lekopjon a féltve őrzött márkajel.
Az Apple fanatikusok ennek megfelelően nagy becsben tartják a tulajdonukban álló készülékeket, melyeket kizárólag minőségi, eredeti Apple kiegészítőkkel, engedékenyebb pillanataikban pedig az Apple által hivatalosan elismert utángyártott iPhone kiegészítőkkel turbózzák fel.
Számukra az iPhone szerviz Budapesten fellelhető halmazán belül a prémium minőségű, munkájára garanciát vállaló, igényes szakszerviz az egyetlen elfogadható megoldás egy esetleges iPhone meghibásodás esetén. Ezt a típust nem lehet meggyőzni vagy elcsábítani időszakos akciókkal, illetve rendkívül olcsón - ellenőrizetlen forrásból - beszerzett iPhone alkatrészekkel, hiszen a minőség egyértelműen megelőzi a mennyiséget és az árat az Apple rajongó preferencia-listáján.
A túlhasználó
Ezek a felhasználók általában a nap 24 óráját minimum 32-re bővítenék és még az is kevésnek bizonyulna ahhoz, hogy telefonjuk nyomkodásán kívül egyéb tevékenységek is lekössék figyelmüket. Általában úgy tudunk a legkönnyebben beszélgetést kezdeményezni velük, ha a Facebook Messenger, iMessage, WhatsApp vagy egyéb csevegő iPhone alkalmazás felületén próbálkozunk - attól függetlenül, hogy az illető éppen mellettünk ül-e vagy sem. Ez a típus nagy eséllyel öltözik Angry Birds karakternek a közelgő Halloween alkalmából.
Az ilyen mértékű fanatizmust tanúsító felhasználók kicsit más jellemzők alapján választják ki a számukra legszimpatikusabb budapesti iPhone szervizt. Mivel általában ritkán veszik le a szemüket telefonjuk kijelzőjéről, a Térkép alkalmazást viszont sűrűn futtatják, könnyedén megtalálnak bármilyen lokalizációt.
A túlhasználó számára fontos, hogy az adott iPhone szerviz, Budapest bármely kerületében helyezkedjen is el, szakszerű tájékoztatást tudjon adni a különböző applikációkkal és egyéb infótechnológiai vívmányokkal kapcsolatos területeken is.
Az óvatlan
Ez a típus általában azért vásárol iPhone-t, mert trendi. Az óvatlan készüléktulajdonosok gyakran nincsenek is tisztában azzal, micsoda kincs van a kezükben, ők megelégszenek azzal, hogy egy divatos termék, egy kvázi státusz szimbólum került a birtokukba. A legnépszerűbb, mindenki által használt és hype-olt appokon kívül mást nem ismernek és nem is veszik a fáradtságot, hogy böngésszenek utánuk az AppStore-ban.
Az óvatlanok másik tipikus vonása az, hogy nem vásárolnak sem kijelzővédő fóliát sem védőtokot készülékeikre, pedig nemtörődömségük eredményeképpen viszonylag sűrűn ejtik le vagy dobják kulcscsomó mellé telefonjukat. Ők általában nem foglalkoznak azzal, hogy megkeressék a lehető legnívósabb és legprecízebb iPhone szervizt Budapesten. Számukra éppen elegendő, ha egy költséghatékony megoldást kapnak kézhez a lakóhelyükhöz legközelebb található szervizben, legyen az akár egy ismerős jó barátja vagy egy kétes gazdasági háttérrel rendelkező GSM üzlet.
Természetesen az óvatlan telefontulajdonosok között is számos eltérő személyiségtípussal találkozhatunk, így akadnak olyan egyébként a kategóriába sorolható felhasználók, akik ennél több figyelmet fordítanak készülékükre és megfontolják, hogy mely budapesti iPhone szervizt válasszák egy esetlegesen felmerülő probléma esetén.
Az irodista
Az irodistáknak két típusát különböztethetjük meg. Az egyik típus általában két - vagy több - készülékkel rendelkezik, melyek közül az egyik a céges készüléke, a másik pedig a konditermekben, illetve szabadidős tevékenységek során használt iPhone. Az irodisták ezen típusa általában a céges készülékét használja telefonhívásokra, a privát telefonján pedig élvezi a kütyü által nyújtott, szinte végeláthatatlan lehetőségeket.
A másik típus csupán abban különbözik az elsőtől, hogy vagy nem rendelkezik több készülékkel vagy elkülöníti céges- és magánjellegű telefonhívásait, így az iPhone-t éppúgy használja különböző telefonbeszélgetések lebonyolításához, mint a munkája során használt telefont. Ennek ellenére munkahelyén kiemelt helyen, egy impozáns asztali iPhone dokkolóra csatlakoztatva ékeskedik a csodás készülék.
Az irodista iPhone használó általában üzleti- és gazdasági területeken hasznos applikációkat tölt le készülékére és az elegáns bőr iPhone tokok a gyengéi. Ha pedig valamilyen baleset áldozatául esik a készüléke, keres egy olyan megbízható iPhone szervizt Budapesten, ahol az elegancia, a lekövethető és kielégítő céges háttér, valamint a szakértelem mind egy helyen található meg. Számára nem jelent akadályt az esetlegesen párezer forinttal magasabb szervizdíj, hiszen tudja, hogy cserébe minőségi szolgáltatást, szakértelmet és - nem elhanyagolandó, - garanciát kap az újonnan javított telefonra.
A családanya és családapa
Az iPhone család jellemzése egy sokkalta tágabb szociálpszichológiai kérdés, minthogy egy ilyen rövid lélegzetvételű írásban ismertetni tudjuk. Ezért csupán egy általános jellemzést adhatunk arról, mi alapján választ magának - és a családnak - Apu vagy Anyu iPhone szervizt Budapesten. Lássuk!
Egészen valószínű, hogy azok az anyukák és apukák rendelkeznek Apple termékekkel, akik megengedhetik maguknak, hogy akár gyermekeiknek is az almás gyártó csodakészülékeit vásárolják meg. Arra a nevelés-lélektani kérdésre most nem szándékozunk kitérni, hogy ez milyen hatással lehet a fejlődő kamasz jellemére, hiszen a feladat egyrészt túlnő rajtunk, másrészt pedig egy iPhone tulajdonos gyerekkel is meg lehet értetni, hogy a pénzt nem a fáról szedjük - ez pedig a későbbiekben nem kis hasznára lehet a csemetének.
Abban biztosak lehetünk, hogy az "iPhone-os családok" sem a sarki GSM-ek groteszk LED fényeire figyelnek majd fel elsősorban. Számukra sokkal fontosabb egy barátságos, igényes és tiszta munkakörnyezet, ahol a szervizpultban álló kiszolgáló személyzet kellőképpen udvarias és jó kedélyű. Egy családanya vagy családapa számára továbbá rendkívül fontos, hogy egy barátságos és csendes környezet fogadja őket, amikor megérkeznek a keresett budapesti iPhone szervizhez.
A hacker
Ezen típus képviselőinek készülékei általában jailbreak-elt iOS szoftverrel futnak a telefon megvásárlásának napjától fogva. A hackerek képesek telefonjukkal kikapcsolni a család gépjárműveinek riasztóját, illetve azzal bosszantani a szomszédot, hogy az iPhone segítségével kapcsolgatják annak televízióját - és akkor még csak a legártatlanabb csíntevésekről beszéltünk. Ez a típus általában Wifi hálózatokra kapcsolódva bonyolítja telefonbeszélgetéseit, illetve üzenet váltásait, ezzel is kvázi Robin Hood-ként megrövidítve a gonosz szolgáltató pénztárcáját.
A hackerek olyan tekintetben kilógnak a sorból, hogy egy esetleges meghibásodás esetén sem viszik szervizbe készülékeiket. Az ilyen típusú felhasználó általában maga is képes megszerelni a kütyüt, de legrosszabb esetben is elviszi egy barátjához, ismerőséhez, aki néhány óra alatt elvégzi a szükséges iPhone javítást - a kérdés csupán az, hogy mindezt sikerül-e úgy abszolválnia az illetőnek, hogy közben nem okoz nagyobb kárt a telefon egyéb alkatrészeiben, mely rosszabb esetben akár az iPhone alaplap cseréjéhez is vezethet.
Azok, akik nem engedhetik meg, mégis iPhone-t vesznek
Az ilyen jellegű magatartás általában a kamaszok és a fiatal felnőttek körében jellemző, de találkozhatunk ilyen hackerrel, fanatikussal, túlhasználóval és irodistával egyaránt. Miután pedig megvan a hőn áhított készülék, következnek az izgalmakkal teli mindennapok, melyek a telefon sérülésének és meghibásodásának elkerüléséről szól.
Ez a típus általában nem vásárol tokot telefonjához, illetve ha mégis, rendszerint különböző olcsó, utángyártott iPhone kiegészítőket árusító forrásokból szerzik be azt. Számukra a budapesti iPhone szervizek közül nem a precíz, több éves szakmai tapasztalattal és megrendíthetetlen törzsvásárlói körrel rendelkező szakszervizek, sokkal inkább az egymás alá licitáló GSM üzletek kínálják az elérhető szolgáltatást.