Sunshine Hydrogel fólia

  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia
  • Sunshine Hydrogel fólia

Termékjellemzők

Örömmel mutatjuk be a legújabb generációs Sunshine Hydrogel fóliákat, amelyekkel forradalmi módon védheted és díszítheted elektronikai eszközeidet. Ezek a kiváló minőségű fóliák extra védelmet nyújtanak készülékeid kijelzőjének és segítenek megőrizni azok ragyogását és élességét hosszú távon!

Az összes Sunshine Hydrogel fóliára érvényes előnyők:

  1. Tökéletes illeszkedés: A fóliák precízen vannak tervezve és vágva, hogy tökéletesen illeszkedjenek az adott készülék kijelzőjére. Ezzel biztosítják a teljes kijelzővédelmet, minimális buborékképződéssel.
  2. Kiváló védelem: A Hydrogel fóliák speciális tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyek hatékonyan védik a kijelzőt a karcolásoktól, ütődésektől és ujjlenyomatoktól. Ezzel megóvják berendezéseit a mindennapi károktól és meghosszabbítják élettartamukat.
  3. Kivételes érintési érzékenység: A fóliák ultra vékonyak és magas áteresztőképességűek, így nem csökkentik az érintésérzékenységet. Érezheti a kijelző érintését és érintse meg a kívánt helyeket pontosan és könnyedén.
  4. Optikai tisztaság: A Sunshine Hydrogel fóliák kristálytiszta látványt biztosítanak. A kijelző fényereje és színhűsége változatlan marad, így élvezheti a készüléke eredeti képminőségét anélkül, hogy a fólia elmosná vagy torzítaná azt.
  5. Hidrofób tulajdonság: A fóliák víztaszító réteggel vannak ellátva, így elhárítják a vízcseppeket és más folyadékokat. Ez megkönnyíti a tisztítást és megvédi a kijelzőt a vízcseppektől.

A Sunshine Hydrogel fóliák precíz méretrevágását is elvégezzük itt a helyszínen. Szervizünkben kifejezetten erre a célra szolgáló speciális gépekkel dolgozunk, hogy a lehető legjobb illeszkedést és védelmet nyújtsuk készülékének. Csak hozd be a készüléked, és mi gondoskodunk a többitől!

Válaszd a Sunshine Hydrogel fóliákat, hogy készülékeid mindig újszerűek és védettek legyenek. Ez a befektetés hosszú távon megőrzi elektronikai eszközeid értékét és megkönnyíti mindennapi használatukat.

Ne hagyd, hogy kijelződ sérüljön vagy koszos legyen! Válaszd a Sunshine Hydrogel fóliákat, és élvezd az extra védelmet és ragyogást, amit nyújtanak.

Foglalj most, és szerezd meg a tökéletes illeszkedésű, magas minőségű Sunshine Hydrogel fóliát a készülékedhez!

Öngyógyító (TPU) fólia jellemzői:
Ez a modell egy közepes vastagságú, fokozottan ütésálló TPU hidrogél védőfólia, amelynek jellemzői közé tartozik a nagy átlátszóság, az erős tapadás és a karcállóság. A fóliát könnyen fel lehet helyezni, és 24 órán belül automatikusan javítja az apróbb karcolásokat. A védőfólia alkalmas a telefon, az óra, az AirPods és a kamera előlapjának védelmére. A fólia 99% -ban átlátszó és ellenáll a zsírnak és az ujjlenyomatoknak.

Flexibilis fólia jellemzői:

  1. Univerzális, teljes képernyőt védő fólia. Alkalmazható mobiltelefonok kijelzőjére és hátlapjára, valamint kamerák, okosórák, és egyéb eszközök védelmére
  2. HD teljes átlátszóság, érzékeny érintés, automatikus öngyógyító anyag, működő ujjlenyomat érzékelő.
  3. Adszorpciós anyag, kopásálló és zsírtaszító felülettel.
  4. Kellemes tapintás, fém textúra, vékony 0,1 mm vastagság
  5. Nagy felbontású, veszteségmentes színek, Bloom technológia.
  6. Teljesen kifuttatható a képernyő széléig rések, és buborékok nélkül.
  7. Buborékok nélkül könnyen felrakható, vízálló, és ellenáll az ujjlenyomatoknak
  8. Elektrosztatikusan nem töltődik fel sem felrakás előtt, sem utána, sem a védőréteg lehúzásakor.

Betekintésgátlós fólia jellemzői:
Tökéletes illeszkedés, betekintés-gátló technológiával rendelkezik. 3 funkciós fólia, mely antisztatikus, adatvédelmi szűrővel, és ujjlenyomatmentes matt felülettel rendelkezik. Érzékeny érintés, erős tapadás, kopásálló, megakadályozza az ujjlenyomatok letapadását. Szemből világos, oldalról a kép szinte egyáltalán nem látható. Érintésérzékeny, teljes képernyőt lefedi, kellemes tapintású, fém textúrával, extra vékony kialakítással. Pókháló szerkezet / robbanásvédelem javítása, erős ujjlenyomat ellenállás, víztaszító. Nagyon tartós az erős ragasztó miatt. Automatikus önjavítás, a mikrokarcok és benyomódások teljes öngyógyítása 2-3 órán belül megtörténik.

Uv-s fólia jellemzői:
Az SS-075U egy speciális UV hidro-üvegfólia, mely keményedés után törés biztos, és karcálló. Ez alapvetően egy lágy fólia, mely vágás és felrakás után UV lámpa alá helyezve 1 perc alatt megkeményedik, így valódi üvegfólia élményt érünk el.
Paraméterek:

  1. Nagy keménységű bevonat, valóban törésálló és tartós.
  2. Ujjlenyomatmentes, matt felület, mely ellenáll a szennyeződéseknek.
  3. A nagyobb rugalmassággal rendelkező fóliák jobban ellenállnak a szilánkoknak.
  4. UV technológia, magas kopásállóság
  5. Törésállósága magasabb, mint a hagyományos üvegfóliáknak

Átvételi lehetőségek

Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeinket szerződéses partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.

A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.

Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az GLS ügyfélszolgálatát keresheted a (+36 29) 886 700-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.

Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár alapesetben nem hív fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetősége:
Telefon (+36 29) 886 700
Honlap: gls-group.eu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.

Személyes átvétel üzletünkben

1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt

A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelésed. (Ilyenkor ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem voltál elérhető.

Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.

Mivel tudok fizetni?

Üzletünkben készpénzzel tudsz csak fizetni. Bankkártyás, vagy átutalásos fizetési lehetőség kizárólag a webshopban történő megrendelés esetén lehetséges.

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.

Vásárlói vélemények

4.8 átlag ( 17 értékelés alapján)

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Mennyi ideig tudom visszaküldeni a terméket, ha nem tetszik? Megnézem »

30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.

A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.

+ Melyik címükre küldhetem vissza a terméket? Megnézem »

Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

+ Telefonon keresztül meg tudom rendelni a kiegészítőt? Megnézem »

A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.

+ Mikor vehetem át a terméket az üzletben? Megnézem »

Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.

Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.

+ Ki lehet próbálni a terméket vásárlás előtt az üzletben? Megnézem »

Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni. 

+ Ha az ütésálló tokban összetörik a készülék, akkor garanciában javítjátok? Megnézem »

Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.

+ Fel is rakjátok az üvegfóliát, ha megveszem? Megnézem »

Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.

Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk. 

+ Lehet kérni konkrét órára történő kézbesítést? Megnézem »

Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő  pontosabb információt adhat.

+ Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elkülditek külön a raktáron lévő termékeket? Megnézem »

Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.

Utoljára megtekintett termékek

    Smart Blog

    Karácsonyi ajándék ötletek gyűjteménye
    2017. december 20. 14:31:07 U Patrik

    Karácsonyi ajándék ötletek gyűjteménye

    Alig két hete indult útnak a karácsonyi ötletcunami sorozatunk, aminek sikere minket is meglepett. Most összegyűjtöttük az összes eddigi megjelent blogot. FIGYELEM, UTOLSÓ UTÁNI PILLANATOK KÖVETKEZNEK.

    Elolvasom
    Mit kell tenned, ha iPhone készüléked Touch ID-ja nem ismeri fel ujjlenyomatodat?
    2017. március 09. 14:47:22 U Patrik

    Mit kell tenned, ha iPhone készüléked Touch ID-ja nem ismeri fel ujjlenyomatodat?

    A Touch ID, mely a nemrég kiadott iPhone, iPad és MacBook Pro készülékekbe került, sok időt spórol neked és készüléked védelmét is garantálja, így használata több, mint kifizetődő. Persze előfordulhat, hogy rendellenességet veszel észre működésében. A cikkben megmutatjuk neked, hogyan ellenőrizheted készüléked Touch ID állapotát.

    Elolvasom
    Ezek lesznek a Galaxy S10 nagy újdonságai?
    2018. április 20. 14:16:13 U Patrik

    Ezek lesznek a Galaxy S10 nagy újdonságai?

    Az okostelefonokkal kapcsolatos találgatások kicsit olyanok mint a viccek. A fele mindig igaz. Felsorolunk most 8 várható újdonságot a Samsung legújabb készülékével kapcsolatban, az előző állításból kiindulva, szinte garantálni tudjuk, hogy ebből 4 meg is valósul majd.

    Elolvasom

    Süti beállítások

    A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
    A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
    A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
    Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.