Az UAG által szabadalmaztatott ütésálló héj és rugalmas, puha belső garantálja a készülék biztonságát bármilyen környezetben. A gyártó a masszív iPhone 5s tok kialakítása során ügyelt ara, hogy a kivágások lehetővé tegyék a készülék gombjainak és portjainak könnyed, akadálymentes elérését, illetve a kamera szabadon hagyását. Az UAG strapabíró iPhone 5s tokok nem csupán teljesítmény, de megjelenés tekintetében is egyedülállóak, a szóban forgó vizuális elemek ráadásul mind azt a célt szolgálják, hogy a védőtok hatékonyabban nyelje el az esetleges leejtések és ütődések során keletkező rezgéshullámokat.
UAG Composite iPhone SE/5s/5 tok
Termékjellemzők
Átvételi lehetőségek
Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.
Házhoz szállítás futárszolgálattal
Termékeinket szerződéses partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.
A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.
A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.
Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az GLS ügyfélszolgálatát keresheted a (+36 29) 886 700-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.
Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.
Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.
Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.
Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén
Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?
Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.
Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?
Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).
A futár felhív, mielőtt jön?
A futár alapesetben nem hív fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.
Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?
Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.
Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?
Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetősége:
Telefon (+36 29) 886 700
Honlap: gls-group.eu
Nem volt a csomagban számla, miért?
A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.
Személyes átvétel üzletünkben
1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt
A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.
Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.
Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén
Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?
Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:
- Nem érkezett be hozzánk a rendelésed. (Ilyenkor ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
- Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem voltál elérhető.
Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.
Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?
Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.
Mivel tudok fizetni?
Üzletünkben készpénzzel tudsz csak fizetni. Bankkártyás, vagy átutalásos fizetési lehetőség kizárólag a webshopban történő megrendelés esetén lehetséges.
Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?
Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.
A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?
Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.
Meddig teszik félre a rendelésemet?
Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.
Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?
Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.
Csak én mehetek a rendelésemért?
Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.
Gyakran ismételt kérdések
A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.
A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.
Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.
Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.
Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.
Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.
Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni.
Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.
Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.
Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk.
Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő pontosabb információt adhat.
Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.
Utoljára megtekintett termékek
Smart Blog
A legnehezebben javítható telefonhibák
Összeszedtük azokat a meghibásodásokat, amelyeket a legnehezebb javítani egy telefon esetében.
Elolvasom8 nélkülözhetetlen iPhone billentyűzet tipp, amiről tudnod kell
Ha iPhone tulajdonos vagy, akkor valószínűleg a napod jelentős részét töltöd azzal, hogy a képernyőbe integrált billentyűzetet használod. Ha a maximumot szeretnéd kihozni belőle, akkor ezek a tippek jól fognak jönni - akkor is, ha már alámerültél kicsit a beállításokban, vagy ha még csak most néznél a lehetőségek mélyére.
ElolvasomHogyan ellenőrizd az iPhone-od, iPaded vagy Maced garanciáját?
Köztudott tény, hogy attól a ponttól, hogy kibontasz egy új Apple terméket az ízlésesen csomagolt, már már ikonikus dobozokból, minden erőddel azon ügyködsz, hogy “csak nehogy történjen vele valami.” Kicsit olyan ez, mint a gyerekvállalás.
Elolvasom