BMW iPhone 6S/6 Hard Cases

  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
  • BMW iPhone 6S/6 Hard Cases
A termék forgalmazása megszűnt.

Termékjellemzők

A BMW akárcsak az autóknál és motoroknál, úgy az iPhone 6 tokoknál is több típust alkotott, mind felhasználási, mind design elemek tekintetében. A klasszikustól a sportosig, az ultravékonytól a flippes védőtokig mindenki találhat kedvére valót elképzelésének megfelelően. A felhasznált anyagok természetesen első osztályúak, többek között bőr, polikarbonát és alumínium kombinációkkal találkozunk. Több BMW tokon találkozhatunk karbonszálas kivitellel, és egyikről sem maradhat le a BMW vagy az M logó jelzés.

BMW – M Carbon Sports iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • BMW-től elvárt dinamikus formavilág
  • Sportos stílus
  • Minőségi polikarbonát anyagból
  • Kemény héj, vékony kialakítás
  • BMW M csíkozással 
  • Elegáns M fémlogó
  • Karbonszálas design
  • Ujjlenyomatmentes, kellemes tapintású felület
  • Elérhető szín: fekete

BMW – M Aluminium iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Kemény polikarbonát védőtok
  • Gumírozott belső a karcok ellen
  • BMW stílusú egyedi design
  • Osztott hátlapi megjelenés
  • Alumínium betét és karbonszálas mintázat ötvözete
  • Egyszerű felhelyezés és eltávolítás
  • Pontos illeszkedés a csatlakozóknál és gomboknál
  • Elegáns és visszafogott BMW M logózással
  • Elérhető színkombinációk: ezüst/fekete, ezüst/ezüst

BMW – Logo Carbon iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Káprázatos karbonszál stílus a hátlapon
  • Elegáns megjelenésű fényezéssel
  • Kemény anyagú polikarbonátból
  • Ultravékony kialakítás
  • Letisztult megjelenés
  • Pontos kialakítás és illeszkedés
  • Színes BMW fémlogó
  • Elérhető szín: fekete

BMW Brushed Alu iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Első osztályú kivitel
  • Elegáns stílus
  • Erős polikarbonát szerkezet
  • Szálcsiszolt alumínium hátlapi design
  • Könnyen elérhető gombok és portok
  • Véd a mindennapi használat közben
  • Letisztult megjelenés apró, gyönyörű BMW fémlogóval
  • Elérhető szín: ezüst

BMW – Signature Hard iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Anyaga: valódi bőr
  • BMW jelzésű dombornyomással
  • Precíz és igényes kialakítás, pontos illeszkedés
  • Sportos, mégis elegáns megjelenés
  • Kemény, ultravékony kialakítás
  • Fémből készült, színes, eredeti BMW logó
  • Könnyen elérhető gombok és csatlakozók
  • Fekete színben kapható

BMW – M Carbon Stripe iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Sportos és egyben stílusos megjelenés
  • Polikarbonát iPhone 6 védőtok
  • Bőrből készült síkból kiemelkedő díszcsíkkal
  • Karbonszálas mintázat
  • Diszkrét, elegáns fém M-es logó
  • Kellemes, finom tapintás
  • Precíz kialakításnak köszönhetően könnyen kezelhető gombok
  • Elérhető fekete színben

BMW – M Carbon Alu Hard iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Első osztályú, kemény polikarbonát
  • Ultravékony, könnyű szerkezet
  • Sportos elegancia
  • Egyedi kidolgozás, osztott hátlapi design
  • Karbonszálas mintázat és alumínium betét ötvözete
  • Pontos illeszkedések
  • Védelem a karcok, kopás, kisebb ütődések ellen
  • Könnyen elérhető gombok és csatlakozók
  • Diszkrét, stílusos fém M-es BMW logó
  • Elérhető színek: ezüst, fekete

BMW – Signature Perforated Leather iPhone 6 tok

  • Kompatibilis: iPhone 6s/6
  • Első osztályú, minőségi iPhone tok
  • Ultravékony, könnyű szerkezet
  • Sportos és elegáns kialakítás
  • Egyedi kidolgozás, lyukacsos hátlapi kialakítás
  • Pontos illeszkedések, precíz kivágás a gomboknál és portoknál
  • Karc-, kopás-, és ütésálló kialakítás
  • Diszkrét, elegáns BMW logó
  • Elérhető sötétkék színben

Átvételi lehetőségek

Webshopunkban elérhető termékek átvételelére több lehetőséged is kínálkozik.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeinket szerződéses partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz a megadott szállítási címre.

A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük feléd. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az e-mail címedre az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheted, mikor és hol tart a csomagod.

Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az GLS ügyfélszolgálatát keresheted a (+36 29) 886 700-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén a legegyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetsz. Ha problémába ütközöl, akkor természetesen keress minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyél át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérd a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

Fuvardíj összege: Vásárlás véglegesítésekor a kosár végösszege tartalmazza az aktuális díjat.

Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

Telefonáltok, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keresünk csak meg telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelésed állapotával kapcsolatban.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhatsz, hogy mikor tartózkodsz a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár alapesetben nem hív fel, így kérjük a legpontosabb meghatározással add meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéred, hogy a futár hívjon fel érkezése előtt, írd meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheted a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják hozzánk. Ilyen esetekben kérheted újra a kiszállítást, azonban ismételt szállítási díjat számítunk fel.

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kaptál értesítést arról, hogy csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívd a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetősége:
Telefon (+36 29) 886 700
Honlap: gls-group.eu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fogsz már a csomagban találni.

Személyes átvétel üzletünkben

1117 Budapest, Bölcső u. 11. - Nyitvatartás alatt

A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fog az átvétellel kapcsolatban, hogy mikor tudod átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyelj a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudjon érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várd meg, hogy megkeressünk az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagod biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem kerestek az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelésed. (Ilyenkor ellenőrizd, hogy kaptál-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem voltál elérhető.

Ilyen esetekben keresd ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelést és tájékoztatnak arról, a másik üzletben mikor tudod átvenni a csomagod.

Mivel tudok fizetni?

Üzletünkben készpénzzel tudsz csak fizetni. Bankkártyás, vagy átutalásos fizetési lehetőség kizárólag a webshopban történő megrendelés esetén lehetséges.

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheted el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszésed, rendelésed minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó az egyeztetett nap, kérjük szólj ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezel az átvételről, megpróbálunk ismét elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelésed.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.

Vásárlói vélemények

3 átlag ( 1 értékelés alapján)

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdésekre adott válaszainkat itt találod.
+ Mennyi ideig tudom visszaküldeni a terméket, ha nem tetszik? Megnézem »

30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhatsz.

A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashatsz.

+ Melyik címükre küldhetem vissza a terméket? Megnézem »

Smart Clinic, 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

Mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

+ Telefonon keresztül meg tudom rendelni a kiegészítőt? Megnézem »

A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudod megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.

+ Mikor vehetem át a terméket az üzletben? Megnézem »

Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják emailben vagy telefonon, mikortól tudod átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.

Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják, mikortól vehető át a termék.

+ Ki lehet próbálni a terméket vásárlás előtt az üzletben? Megnézem »

Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni. 

+ Ha az ütésálló tokban összetörik a készülék, akkor garanciában javítjátok? Megnézem »

Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésedre ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.

+ Fel is rakjátok az üvegfóliát, ha megveszem? Megnézem »

Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnod amiatt, hogy esetleg otthon elrontanád a felrakást.

Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk. 

+ Lehet kérni konkrét órára történő kézbesítést? Megnézem »

Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén fogsz kapni egy emailt a futárszolgálattól, amiben közlik a nyomkövetési adatokat és a futár telefonszámát is. Ha vele felveszed a kapcsolatot, ő pontosabb információt adhat.

+ Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elkülditek külön a raktáron lévő termékeket? Megnézem »

Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.

Utoljára megtekintett termékek

    Smart Blog

    Nyári túlélő tippek, amikért hálás lesz a telefonod
    2018. augusztus 01. 15:22:30 U Niki

    Nyári túlélő tippek, amikért hálás lesz a telefonod

    Biztosan figyelsz arra, hogy ebben a hőségben megfelelően védd a szervezeted – rengeteg víz, légkondi, vízpart, ami csak jöhet – de miért tennél másképp a telefonoddal? Önmagát nem tudja megóvni a készüléked, így csakis rajtad múlik, hogy átvészelje a perzselő nyári napokat. De mire kell odafigyelned és hogyan fogja túlélni a telefonod is a nyarat? Ebben segítek most neked néhány tippel.

    Elolvasom
    Egy iPhone funkció, amit mindig is szerettél volna használni, de nem tudtad, hogy létezik - iOS Elalvás időzítő!
    2018. november 14. 17:09:11 U Zagor

    Egy iPhone funkció, amit mindig is szerettél volna használni, de nem tudtad, hogy létezik - iOS Elalvás időzítő!

    Nehezedre esik elaludni zene nélkül? Nehéz megtalálni, hogy melyik fejezetnél aludtál el a hangoskönyveden? Arra kelsz fel, hogy az iPhone-od lemerült akkumulátorral melletted hever az ágyban? Akkor megtaláltuk a megoldást Neked: iOS Elalvás időzítő.

    Elolvasom
    Autizmust okoz a túlzott digitáliseszköz-használat – megoldások a virtuális autizmusra II. rész
    2020. március 13. 10:56:44 U Reni

    Autizmust okoz a túlzott digitáliseszköz-használat – megoldások a virtuális autizmusra II. rész

    Tudtátok, hogy az autizmussal diagnosztizált 2-3 éves gyerekek 90%-ának esetében a betegség legfőbb kiváltó oka a túlzott virtuális eszközhasználat? Az esetek 90%-ában a szülők elismerték, hogy a kicsik napi 4-5 órát vagy akár többet is töltenek a tévé előtt. De mi lehet rá a megoldás?

    Elolvasom

    Süti beállítások

    A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
    A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
    A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
    Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.