3 gyártó küzdelmei, avagy Apple az élen – Smart Clinic 8. heti összefoglaló

2022.06.15 0 hozzászólás 708 olvasás
3 gyártó küzdelmei, avagy Apple az élen – Smart Clinic 8. heti összefoglaló

Heti összefoglalónkból megtudhatod, hogy milyen információk láttak eddig napvilágot a 2020-as Keynote eseményről, továbbá hogyan fellegzett be egy ígéretesnek induló kanadai tech-csoda, a BlackBerry, végül pedig a Samsung Galaxy S20 bejelentését, ami szinte teljesen felesleges volt.

A cikkeinkben utánajártunk annak, hogy Steve Jobs melyik innovatív ötlete diktálta a tempót, amivel akkoriban az összes mobilgyártónak fel kellett vennie a lépést az Apple-lel. Tiszteletünket tettük egy igaz történettel az egykori BlackBerry iránt. Végül pedig górcső alá vettük a tech világban előforduló kiszivárogtatások okait és miértjét is. 

Mikorra várható az Apple 2020-as Keynote eseménye?

Ezekre a bejelentésekre számíthatunkAz elmúlt 10 év tendenciái szerint idén márciusra is várható egy Keynote esemény. A megszokottak szerint tavasszal az oktatási és kreativitási témák állnak a fókuszban, amelyek gyakran tartalmaznak iPadeket. Ming Chi Kuo elemző szerint a talán legjobban várt régi kedvenc új köntösben, az iPhone SE 2 bejelentése is ebben a negyedévben érkezhet, emellett sok más innovatív érdekességre számítunk, amit részletesen itt olvashatsz. 

RIP BlackBerry - Avagy hogyan ölte meg az Apple a BlackBerry-t

A kor legsikeresebb készüléke kétségkívül  az Apple iPod volt, amelyet magunkkal vihettünk úgy, hogy közben több szász dal közül válogathattunk. Közben valami készülődött a háttérben, ami több volt, mint egy egyszerű termék. Egy telefon, amelyen van mobilinternet, sőt MP3-lejátszó is. Steve Jobs az Apple-t az iPhone felé kezdte orientálni, így abban a pillanatban, a BlackBerry története véget ért – csak ezt akkor még nem tudtuk. 

Így küzdött a Samsung azzal, hogy bejelentsen valamit, ami már rég köztudott volt 

Érthetetlen számunkra a Samsung év eleji bejelentő eseménye. Tudjuk, hogy ebben az iparágban elkerülhetetlenek a kiszivárogtatások, és azt is, hogy egy termékmegjelenést hatalmas pletykák és találgatások öveznek. Míg a közösségimédia-oldalakon nyíltan látunk mindent, addig a klasszikus média szerződéses kötelezettséget vállalt az információ titokban tartásáról. De az számunkra is meglepő, amit idén a Samsung művelt. Miért futtatott a cég Galaxy Z Flip hirdetéseket az Oscar idején, néhány nappal azelőtt, hogy hivatalosan is bejelentette volna az új összecsukható okostelefonját? Nagyon úgy tűnik, hogy magát a Samsungot sem hozza lázba a saját termékindító rendezvénye. Többek között ennek jártunk utána, de azt is megtudhatjátok, hogy szerintünk melyik az az 1 márka, amelyik képes megelőzni a kiszivárogtatásokat.  

Írd meg kommentben, hogy neked mi a véleményed a heti híreinkkel kapcsolatban, és arról is beszámolhatsz, mi az, ami szerinted megvitatásra érdemes.

Süti beállítások

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáidat és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak.
Ezeket a sütiket csak az előzetes beleegyezéseddel tároljuk a böngésződben. Eldöntheted, hogy engedélyezed vagy letiltod ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.