7 gyakori iPhone probléma és lehetséges megoldásaik

7 gyakori iPhone probléma és lehetséges megoldásaik

Minden telefonnak megvannak a maga hátulütői és ezalól az iPhone modellek sem kivételek. Hogy az apró hibák ne okozzanak neked tartós bosszúságot, összeszedtük a legtöbbször előforduló problémákat és megoldást is mutatunk rájuk.

1. Az iPhone nem tud csatlakozni a Wi-Fi-hez 

  • Menj a Vezérlőközpontba.
  • Érintsd meg a Wi-Fi gombot a kikapcsoláshoz.
  • Várj néhány másodpercet, majd kapcsold vissza a Wi-Fi-t. 

Ha ez nem működik, tegyél egy próbát Repülő mód kikapcsolásával. Még mindig nem tudsz csatlakozni? Akkor az iPhone újraindítása a következő lépés. 

Még több tippet találsz a Wi-Fi problémák javítására, ha erre a linkre kattintasz!

2. Nem működik a mikrofon 

Első lépés: vedd le a védőfóliát a képernyőről és vedd ki a telefont a tokjából is. 

Ha csak egy adott alkalmazásnál tapasztalod a hibát, ellenőrizd, hogy rendelkezik-e az app a mikrofon használatának engedélyével.

Ehhez menj a Beállítások → Adatvédelem → Mikrofon menüpontra. 

Ha ez nem segít, akkor Beállítások → Általános → Kisegítő lehetőségek → Telefon zajkioltása (kapcsold ki a funkciót). 

Ez sem segített? Látogass el szervizünkbe és bevizsgáljuk a telefonod!

 iphone_alkalmazasok

3. Az iPhone kijelzője lefagy, nem reagál 

  • Kapcsold ki az iPhone-odat.
  • Várj egy-két percet.
  • Majd indítsd be újra. 

Ezt a problémát kényszerített újraindítással is megoldhatod. Ehhez tartsd egyidejűleg lenyomva a bekapcsoló és a home gombot – iPhone X és későbbi készülékeknél nyomd le a hangerőnövelő, majd a hangerő csökkentő gombot, ezután hosszan a bekapcsolót - amíg az Apple logó meg nem jelenik. 

4. Alkalmazások összeomlása előzetes figyelmeztetés nélkül

  • Megoldás: Nyisd meg az Alkalmazás kezelőt
  • Oldalra húzással állítsd le az összeomlott appot.
  • Most próbáld meg újra megnyitni. 

Ha ez nem segít, érdemes ellenőrizned, hogy minden applikáció naprakész-e. Ehhez kapcsold be az automatikus frissítéseket: Beállítások → iTunes → App Store 

Ha a probléma az alkalmazás frissítése után is fennáll, akkor előfordulhat, hogy szoftverhiba van a háttérben. Ilyenkor javasolt frissíteni az iOS-t a legújabb verzióra.

 iphone_lefagy

5. Az iPhone nem tud kikapcsolni 

A kényszerített újraindítás ebben az esetben is megoldást jelenthet (ennek menetét fentebb már leírtuk). Ha ez nem segít, lehetséges, hogy a bekapcsoló gomb szalagkábele szakadt el vagy sérült egy nem észlelt beázás során.  

Foglalj hozzánk időpontot és akár fél órán belül kicseréljük a meghibásodott alkatrészt! 

6. „Kékhalál”

Kékhalálnak nevezzük azt a jelenséget, amikor a készülék bekapcsol, de az indítási folyamat közben elakad (lefagy) és csak az Apple logó vagy kék képernyő látszik rajta Végezz el kényszerített újraindítást. Ezt 15 percen belül el kell elvégezned; ellenkező esetben újra kell indítanod az egész helyreállítási folyamatot.

7. Nem sikerül biztonsági mentést készíteni iPhone-ról iCloud-ra 

Először ellenőrizd, hogy megtelt-e az iCloud. Ha igen, akkor törölj néhány adatot - régi képeket, videókat -, vagy állítsd le a biztonsági mentést. Ha ezek közül egyik sem lehetséges opció, válts nagyobb tárolási konstrukcióra. 

Egy másik, a legtöbbször működő és gyors megoldás az iPhone újraindítása vagy gyári alaphelyzetbe állítása. 

 

Hasznosak voltak tippjeink? Ha igen, oszd meg másokkal is cikkünket, ha pedig kérdésed marad, írd meg bátran kommentben! 

(forrás: zillowtech.com) 

 

iPhone tippek trükkök
Megosztás: