Elérhető raktárról ez a termék? Kattintson ide, és mutatjuk!
Személyes átvételi lehetőség és kiszállítás akár következő napra. Részletek...
Egyszerű termékvisszaküldés akár 30 napon belül. Részletek...
Kérdése van a termékkel kapcsolatban? Hívja, vagy írjon ügyfélszolgálatunknak.
Aktuális raktárkészletünkkel kapcsolatos információkat az alábbi táblázat tartalmazza. A kosárba helyezéshez kérjük válassza ki a típust, majd nyomja meg a Kosárba gombot!
Típus | Ár (bruttó) | ||
---|---|---|---|
Fekete | 9.990,- Ft | Készlet info |
Az Ön által kívánt átvételnek megfelelően, választhat házhoz szállítást vagy személyes átvételt.
Termékeinket szerződéses partnerünk, az Express One Hungary Kft. szállítja házhoz Önnek a megadott szállítási címre.
A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük Ön felé. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.
A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az Ön e-mail címére az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheti, mikor és hol tart a csomagja.
Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát keressék a +36 (1) 8 777 400-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén mindenki számára egyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetnek. Ha problémába ütköznek, akkor természetesen keressen minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.
Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyenek át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérje a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.
Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.
Fuvardíj összege: Magyarország egész területén 1.890 Ft
Telefonálnak, hogy mikor érkezik a csomag?
Abban az esetben keressük a vásárlót telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelése állapotával kapcsolatban.
Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?
Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhat, hogy mikor tartózkodik a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).
A futár felhív, mielőtt jön?
A futár alapesetben nem hívja fel Önt, így kérjük a legpontosabb meghatározással adja meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéri, hogy a futár hívja fel érkezés előtt, írja meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.
Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?
Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheti a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják az üzletnek. Ilyen esetekben kérheti újra a kiszállítást, azonban ekkora ismételt szállítási díjat számítunk pluszban fel.
Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?
Amennyiben cégünktől kapott értesítést arról, hogy csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívja az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.
Express One Hungary Kft. elérhetősége:
Telefon +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
Honlap: www.expressone.hu
Nem volt a csomagban számla, miért?
A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fog a csomagban találni.
Amennyiben Ön a személyes átvételt választja, úgy két átvételi pontunk közül választhat jelenleg:
1117 Budapest, Bölcső u. 11.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00 és Szombat 10:00-16:00
1133 Budapest, Pannónia u. 72-74.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00
A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fogja Önt az átvétellel kapcsolatban 1 munkanapon belül mindenképp, hogy mikor tudja átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyeljen a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudja Önt érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.
Kérjük, minden esetben várja meg, hogy megkeressük Ön az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagja biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.
Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?
Két oka lehetséges, ha kollégáink nem keresték Önt az átvétel miatt:
Ilyen esetekben keress ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.
Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?
Keresse ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelését és tájékoztatják arról, a másik üzletben mikor tudja átvenni csomagját.
Mivel tudok fizetni?
Mindkét üzletünkben lehetőség van a készpénzes fizetésen kívül, VISA, MasterCard, Maestro, PayPal bankkártyával történő fizetésre. (Mostanában banki oldalon sajnos elég gyakran előfordul, hogy nem engedi a terminál a kártyás fizetést. Ezt jeleztük már a bankunk felé, dolgoznak a probléma elhárításán. Addig is, arra kérjük ügyfeleinket, hogy biztonság kedvéért készüljenek készpénzzel is.)
Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?
Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít Önnek a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheti el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszését, rendelését minden további nélkül töröljük rendszerünkből.
A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?
Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.
Meddig teszik félre a rendelésemet?
Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.
Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?
Amennyiben mégsem jó Önnek az egyeztetett nap, kérjük szóljon ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezik az átvételről mi próbáljuk Önt elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelését.
Csak én mehetek a rendelésemért?
Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.
Mi 30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben.
Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog.
Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhat.
Nem tetszik/nem megfelelő a termék, mit tehetek?
A kézhezvételtől számított 30 napig gyakorolhatja elállási jogát a Smart Clinic-nél. Őrizze meg a csomagolást, és azzal együtt juttassa vissza hozzánk a terméket 30 napon belül, és visszautaljuk a kifizetett vételárat.
Milyen címre küldhetem vissza a terméket?
Smart Clinic 1117 Budapest, Bölcső utca 11.
Nem tetszik a termék, inkább kicseréltetném egy másikra, hogy tehetem?
Adjon le az új termékre egy új rendelést, a megjegyzéshez írja be a korábbi rendelés azonosítóját (SCO......), amit a visszaigazoló e-mailben talál, illetve, hogy termékcserét kér. Az új terméket kiküldjük Önnek futárral, a korábbit pedig kérjük becsomagolva átadni a futárnak. A visszaküldött terméket a visszaérkezést követően megvizsgáljuk, és amennyiben mindent rendben találunk vele, visszautaljuk a vételárát. Így megspórolja a visszaküldés költségét (1.890 Ft), hisz azt csere esetén cégünk átvállalja.
Milyen költségeim lehetnek elállás esetén?
Autós utazásaink során hasznos útitársunk lehet a Griffin iPhone, iPad és iPod töltő. Tekercselt lightning kábele nem törik, nem gubancolódik és 91 cm hosszúságának köszönhetően a teljes utastérben használható. A Power Jolt SE szivargyújtós töltő 12 wattos teljesítményével gyorsan feltölti Apple termékeinket - még a nagyobb teljesítményű iPhone 6 Plus / 6 készüléktípusokat is.
A dugórész kialakítása erős rögzítést és magabiztos fogást garantál használat során, így a kiegészítő egy pillanat alatt csatlakoztatható, illetve eltávolítható a szivargyújtóból.
A kiegészítő jellemzői:
Akkor is elégedett lesz, ha elégedetlen
Olvassa el szavatossági feltételeinket!
Összegyűjtöttük Önnek az ügyfeleink által legtöbbször feltett kérdésekre adott válaszainkat
30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhat.
A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashat.
Smart Clinic 1117 Budapest, Bölcső utca 11.
Mielőtt visszaküldi a terméket, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudja megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.
Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják Ön felé emailben vagy telefonon, mikortól tudja átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.
Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják Önnek, mikortól vehető át a termék.
Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni Önnek alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni.
Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésére ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.
Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg otthon Ön elrontaná.
Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk.
Ahogy mindenki számára, nekem is fontos tényező egy olyan privát dolgokat tartalmazó eszköznél, mint az iPhone-om, hogy a szemem előtt történjen a javítása. Csak így tudhatom teljes biztonságban a magánjellegű dolgaimat, amik a készüléken vannak. A szerelők a Smart Clinic-nél teljes mértékben megbízhatóak és profik voltak. Már két alkalommal is segítettek olyan problémánál, amit a szolgáltatónál még teljes cserére ítéltek volna. A szervizben minden nagyon igényes, szép, és ami fontos, hogy tiszta is. Minden elvárásomat felülmúlva, kiváló szolgáltatást kaptam, ráadásul gyorsan, így nyugodt szívvel ajánlom bárki számára! Köszönöm Smart Clinic!
Sebestyén BalázsMivel gyakorlatilag az életem van az iPhone-omban, mind a munkámban, mind a privát életemben nélkülözhetetlen. Így ha probléma merül fel fontos számomra, hogy gyors és szakszerű segítséget kapjak. A Smart Clinic-nél a srácok nagyon profik voltak és ami a legfontosabb, minden a szemem előtt zajlott, így biztonságban tudhattam az adataimat. Vidám, segítőkész a csapat, jó érzés bemenni a boltba. Mindenre van megoldásuk és kedvesen kezelnek. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Köszönöm!"
Istenes BenceManapság már nem is kérdés, hogy az ember a telefonjában hordja a fél életét. Ez velem sincs másképp. Így, amikor bármi probléma felmerül az iPhone-omnál első kétségbeesett reakcióm után, megnyugvással tölt el, hogy tudom, hol fogják tudni orvosolni a bajt. Ez pedig nem más, mint a Smart Clinic, ahol mindenre tudnak megoldást találni, emellett kedvesek és segítőkészek a szervizesek. Külön szeretem, hogy mindig van hely a szerviz előtt parkolni, ami nagy előny, mikor siet az ember egyik munkából a másikba.
Kasza TiborA barátaim telefongyilkosnak hívnak… Nem tudtok olyan kárt felsorolni, amit én még nem okoztam volna szegény készülékeimnek: előbb-utóbb reped, hajlik, törik, zuhan, ázik minden, ami a kezem közé kerül. Pedig szeretem ezeket a kütyüket! Szenvedéllyel, igazán! Ezért is vannak annyit a kezemben. Ők a családom, ha a családom nem lehet közel. Ők a munkám, ha végre távol lehetek az irodától. A hírek, a barátaim, a világ. Ha nincsenek velem, furcsán érzem magam, talán függő is vagyok, nem tudom. Na jó. Ha nagyon muszáj, 20 perc ‘kikapcs' belefér. Ezért vagyok hálás, hogy itt ilyen gyorsan, egyszerűen és flottul orvosolják a problémáinkat. Köszönöm!
Ördög NóraAhogy a versenypályán, úgy a mindennapjaim során is rendkívül fontos számomra az idő, a sebesség és a precizitás. Ha ezek közül bármelyikkel probléma adódik, akár több havi munka és felkészülés is kárba veszhet. A Smart Clinic csapata hihetetlen sebességgel és precizitással karosszériázta újra az iPhone 5s-em, ezért a srácok nálam a legjobb eredménnyel nyerték meg a kvalifikációs futamot. Ezentúl tehát minden esetlegesen felmerülő okoskütyüs problémámmal őket keresem majd fel.
Michelisz NorbertÁltalában nincs erős kötődésem a használati tárgyakhoz. Ez különösen igaz egy mobiltelefonra. Nem figyelek rá eléggé. Legyen bármilyen szép, egyszerűen nem tud hozzám nőni, és ez szó szerint is igaz! Csúszik, repül, esik, törik, reped... A baj csak az, hogy nélküle megáll az élet. Még jó, hogy van a Smart Clinic! :) Villámgyorsak, rugalmasak, kedvesek, és nem utolsósorban megbízható, precíz munkát végeznek! Bátran ajánlom Mindenkinek!
Dobrády ÁkosNapi szinten nézünk farkasszemet a végletekig kifacsart akkumulátorokkal és sajnos ennek sosem lesz vége. Pedig tehetsz azellen, hogy veled ez ne történjen meg – mi pedig újra és újra figyelmeztetni fogunk erre, hogy elkerüljön a baj. Legfrissebb szerviz sztorinkban egy iPhone 6s izgalmas, ámde túl rövid életét meséljük el.
ElolvasomA minap érkezett szervizünkbe egy aggodalmaktól terhes hölgy, aki iPhone 7-esét nem tudta már egy napja töltésre bírni. Pedig kétségbeesésre semmi oka nem lett volna, mert a kellemetlen helyzeten nagyjából 5 percen belül tudtunk segíteni. Akkumulátor hiba lehetett a baj vagy más alkatrész volt a „ludas”? Cikkünkből kiderül - ahogy az is, milyen esetben tudod otthon is elhárítani a bajt.
Elolvasom
Csatlakozz privát közösségünkhöz!
Érdekelnek a részletek?