KÉSZLET INFO

Elérhető raktárról ez a termék? Kattintson ide, és mutatjuk!

SZÁLLÍTÁSI INFO

Személyes átvételi lehetőség és kiszállítás akár következő napra. Részletek...

30 NAPOS VISSZAKÜLDÉS

Egyszerű termékvisszaküldés akár 30 napon belül. Részletek...

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kérdése van a termékkel kapcsolatban? Hívja, vagy írjon ügyfélszolgálatunknak.


Aktuális raktárkészletünkkel kapcsolatos információkat az alábbi táblázat tartalmazza. A kosárba helyezéshez kérjük válassza ki a típust, majd nyomja meg a Kosárba gombot!

TípusÁr (bruttó)
Zöld 7.990,- Ft
5.990,- Ft
Készlet info

 Az Ön által kívánt átvételnek megfelelően, választhat házhoz szállítást vagy személyes átvételt.

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeinket szerződéses partnerünk, az Express One Hungary Kft. szállítja házhoz Önnek a megadott szállítási címre.

A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek megrendelése esetén. A megrendelő űrlapon a véglegesítéskor raktárkészlet függvényében láthatóak a vállalt szállítási idők. Ettől eltérő szállítási idő is előfordulhat, azonban ezt minden esetben legkésőbb a rendelés leadását követő 48 órában jelezzük Ön felé. A kézbesítés időpontja 8-17 óra között hétfőtől péntekig (szombati munkanapon szombatonként is) esedékes. Hétvégén és ünnepnapokon kiszállítás nincsen.

A futárszolgálat „Kézbesítési értesítő” megnevezéssel tájékoztatót küld az Ön e-mail címére az összes fontos adattal (kiszállítás napja, átvételkor fizetendő összeg, kiszállító futár telefonszáma, nyomonkövetési link), ezek alapján végigkísérheti, mikor és hol tart a csomagja.

Címmódosítási, vagy bármi egyéb kéréssel kapcsolatban az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát keressék a +36 (1) 8 777 400-as telefonszámon a gyorsabb ügyintézés érdekében. A futár cégnek átadott csomagok esetén mindenki számára egyszerűbb, ha közvetlenül a futár céggel egyeztetnek. Ha problémába ütköznek, akkor természetesen keressen minket is nyugodtan, megpróbálunk segíteni.

Átvétel: A futártól csak és kizárólag sértetlen csomagot vegyenek át. Szemmel látható sérült csomag esetén kérje a futártól kárjegyzőkönyv felvételét, mert csak ez esetben bizonyítható a továbbiakban, hogy a megrendelt termék a szállítás során sérült.

Fizetés a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehetséges.

Fuvardíj összege: Magyarország egész területén 1.490 Ft

Kérdések és válaszok házhoz szállítás esetén

Telefonálnak, hogy mikor érkezik a csomag?

Abban az esetben keressük a vásárlót telefonon vagy küldünk értesítést e-mailben, ha 1 munkanapon belül nem tudjuk megoldani a kiszállítást. Ekkor pontosítjuk a kiszállítás napját. Minden ellenkező esetben e-mailben küldjük a szükséges információkat a rendelése állapotával kapcsolatban.

Megmondhatom, hogy pontosan mikor jöjjön a futár?

Mivel a futár gyűjtőfuvarral jár, nincs lehetősége sajnos pontos időre házhoz mennie. A szállítási megjegyzésbe nagyobb időintervallumot megadhat, hogy mikor tartózkodik a megadott címen (pl. 14 óráig, 10-16 óra között).

A futár felhív, mielőtt jön?

A futár alapesetben nem hívja fel Önt, így kérjük a legpontosabb meghatározással adja meg a szállítási címet, a szállítás feltételeket, illetve egyéb közleményt a kiszállítást illetőleg. Amennyiben külön kéri, hogy a futár hívja fel érkezés előtt, írja meg a megrendeléskor a megjegyzés mezőbe, és mi továbbítjuk a futárcég felé a kérést.

Ha nem tudtam átvenni a csomagot, már nem is kapom meg?

Ha a futárszolgálat nem jár sikerrel a kézbesítés napján, akkor következő munkanapon újra megpróbálják. Így ha véletlenül közbejönne valami, második napon még átveheti a csomagot, de harmadik napon már visszaszállítják az üzletnek. Ilyen esetekben kérheti újra a kiszállítást, azonban ekkora ismételt szállítási díjat számítunk pluszban fel.

Ha nem ér ide a futár időben, kit keressek?

Amennyiben cégünktől kapott értesítést arról, hogy csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, akkor érdemes őket hívni, hiszen onnantól nekünk nincs konkrét rálátásunk a csomagra. Hívja az Express One Hungary Kft ügyfélszolgálatát vagy az általuk küldött „Kézbesítési értesítő”-ben található elérhetőséget.

Express One Hungary Kft. elérhetősége:
Telefon +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
Honlap: www.expressone.hu

Nem volt a csomagban számla, miért?

A cégünk által kiállított számlák elektronikus számlák, így azt a teljesítés napján a rendelés e-mail címére küldjük pdf formátumban. Így papír alapú számlát nem fog a csomagban találni.

Személyes átvétel üzleteinkben

Amennyiben Ön a személyes átvételt választja, úgy két átvételi pontunk közül választhat jelenleg:

1117 Budapest, Bölcső u. 11.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00 és Szombat 10:00-16:00

1133 Budapest, Pannónia u. 72-74.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9:00-19:00

A rendelés leadást követően munkatársunk keresni fogja Önt az átvétellel kapcsolatban 1 munkanapon belül mindenképp, hogy mikor tudja átvenni a kívánt helyszínen a rendelését. A regisztrációkor fokozottan figyeljen a pontos elérhetőségek megadására, hogy kollégánk az egyeztetés miatt el tudja Önt érni gond nélkül. Amennyiben a kiválasztott átvételi ponton van az adott termékből, úgy lehetőség van még akár a rendelés napján átvenni a megrendelt tétel(ek)et.

Kérjük, minden esetben várja meg, hogy megkeressük Ön az átvétellel kapcsolatban, hogy csomagja biztosan össze legyen készítve a kiválasztott helyszínen.

Kérdések és válaszok személyes átvétel esetén

Hiába vártam, nem hívott senki fel, miért?

Két oka lehetséges, ha kollégáink nem keresték Önt az átvétel miatt:

  • Nem érkezett be hozzánk a rendelése. (Ilyenkor ellenőrizze, hogy kapott-e visszaigazoló e-mailt a sikeres rendelésről.)
  • Téves elérhetőség lett megadva, sem telefonon, sem e-mailben nem volt elérhető.

Ilyen esetekben keress ügyfélszolgálatunkat a további teendőkkel kapcsolatban.

Mégsem ott akarom átvenni a terméket, amit kiválasztottam, mit csináljak?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, akik módosítják a rendelését és tájékoztatják arról, a másik üzletben mikor tudja átvenni csomagját.

Mivel tudok fizetni?

Mindkét üzletünkben lehetőség van a készpénzes fizetésen kívül, VISA, MasterCard, Maestro, PayPal bankkártyával történő fizetésre. (Mostanában banki oldalon sajnos elég gyakran előfordul, hogy nem engedi a terminál a kártyás fizetést. Ezt jeleztük már a bankunk felé, dolgoznak a probléma elhárításán. Addig is, arra kérjük ügyfeleinket, hogy biztonság kedvéért készüljenek készpénzzel is.)

Ha mégsem tetszik a termék, akkor is meg kell vásárolnom?

Természetesen nem. Eladó kollégánk készségesen segít Önnek a kiválasztott termékkel kapcsolatban, ha a csomagolás roncsolódás nélkül kibontható, akkor akár kézbevétellel döntheti el, megfelel-e a kiválasztott termék. Ha mégsem nyeri el tetszését, rendelését minden további nélkül töröljük rendszerünkből.

A boltban megtetszik valami más, akkor megvehetem?

Átvételi pontjaink üzletként is működnek, így lehetőség van bármely raktáron lévő más termék(ek) azonnali megvásárlására, vagy akár a rendelt termék cseréjére.

Meddig teszik félre a rendelésemet?

Az egyeztetéstől függően rugalmasan kezeljük a rendeléseket. Az átvételre általánosságban azonban 4-5 nap áll rendelkezésre.

Ha a megbeszélt időpontban nem veszem át a terméket, mi történik?

Amennyiben mégsem jó Önnek az egyeztetett nap, kérjük szóljon ügyfélszolgálatunknak ezzel kapcsolatban és módosítjuk az átvétel időpontját. Ha elfeledkezik az átvételről mi próbáljuk Önt elérni, de ha a következő egyeztetés sem vezet sikerre, úgy töröljük rendelését.

Csak én mehetek a rendelésemért?

Nem. Bárki átveheti, ehhez csak egy rendelési azonosítóra, illetve a megrendelő nevére van szükség.

Mi 30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben.

Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog.

Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhat.

Nem tetszik/nem megfelelő a termék, mit tehetek?

A kézhezvételtől számított 30 napig gyakorolhatja elállási jogát a Smart Clinic-nél. Őrizze meg a csomagolást, és azzal együtt juttassa vissza hozzánk a terméket 30 napon belül, és visszautaljuk a kifizetett vételárat.

Milyen címre küldhetem vissza a terméket?

Smart Clinic 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

Nem tetszik a termék, inkább kicseréltetném egy másikra, hogy tehetem?

Adjon le az új termékre egy új rendelést, a megjegyzéshez írja be a korábbi rendelés azonosítóját (SCO......), amit a visszaigazoló e-mailben talál, illetve, hogy termékcserét kér. Az új terméket kiküldjük Önnek futárral, a korábbit pedig kérjük becsomagolva átadni a futárnak. A visszaküldött terméket a visszaérkezést követően megvizsgáljuk, és amennyiben mindent rendben találunk vele, visszautaljuk a vételárát. Így megspórolja a visszaküldés költségét (1.490 Ft), hisz azt csere esetén cégünk átvállalja.

Milyen költségeim lehetnek elállás esetén?

  • Csomag kibontásánál kiemelten figyeljen a csomagolásra, az ebből eredő értékcsökkenést a vevőnek kell viselnie.
  • A termék visszaküldésének költsége is Önt terheli.

Futás közben szeretnél zenét hallgatni, de tartasz attól, ohgy a készülék kiesik a zsebedből vagy attól, hogy az izzadt tenyered miatt meghibásodik az eszköz. Félelmed nem alaptalan, azonban létezik rá megoldás. Az iPhone 6 telefontartó karpántot felkarodra erősítve máris megoldódnak az ilyen jellegű problémáid. Precíz kialakításának köszönhetően a kiegészítőből egészen biztosan nem esik ki az iPhone, nedvszívó külső rétege pedig megakadályozza, hogy izzadtság kerüljön a telefon felületére.

  • Kompatibilis: iPhone 6s/ 6, illetve hasonló méretű okostelefonok
  • Vízlepergető külső borítás és nedvszívó extra réteg
  • Beépített kártya- és kulcstartó
  • Fülhallgató kivágással rendelkezik
Értékelés írásához először be kell jelentkezni az oldalra. Bejelentkezés itt.
Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk »

Kapcsolódó termékek

Nagy eséllyel ezek a termékeink is érdekesek lehetnek az Ön számára


30 NAPOS VISSZAKÜLDÉSI LEHETŐSÉG, 100% GARANTÁLT ELÉGEDETTSÉG, 100% GARANTÁLT BIZALOM

Akkor is elégedett lesz, ha elégedetlen
Olvassa el szavatossági feltételeinket!

ELOLVASOM

Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük Önnek az ügyfeleink által legtöbbször feltett kérdésekre adott válaszainkat


30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk a jogszabályban meghatározott 14 napos elállással szemben. Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg nem tetszik a megrendelt termék, nem olyan lesz a valóságban, mint a honlapunkon. Jogszabály alapján minden internetes vállalkozásnak biztosítania kell a minimum 14 napos elállási lehetőséget vásárlói számára, amennyiben ők házhoz szállítással rendelték meg a terméket. Személyes átvételre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jogról bővebben itt tájékozódhat.

A 30 napos visszaküldési lehetőségről részletesen itt olvashat.

Smart Clinic 1117 Budapest, Bölcső utca 11.

Mielőtt visszaküldi a terméket, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A webshopon keresztül van lehetőség online megrendelni, vagy pedig személyesen tudja megvásárolni üzleteinkben a kiegészítőt. A többi platformon jelenleg nem tudunk megrendelést fogadni. A webshopos megrendelés maximum 2 percet vesz igénybe.

Webshopon keresztül történő rendelés esetén kollégáink jelezni fogják Ön felé emailben vagy telefonon, mikortól tudja átvenni a terméket. Raktáron lévő termék esetén ez már akár aznap is lehetséges.

Amennyiben másik üzletben van raktáron a termék, akkor 1-2 munkanap, mire át tudjuk szállítani a kívánt üzletünkbe. Kollégáink ekkor is jelezni fogják Önnek, mikortól vehető át a termék.

Természetesen, javasolni is szoktuk. Így amennyiben mégsem tetszene a termék, rögtön tudunk mutatni Önnek alternatívát rá. Van néhány olyan termék, amit nem lehet úgy kibontani, hogy azt később el tudjuk adni más vevőnek, ilyen esetekben sajnos nincs lehetőség a terméket kipróbálni. 

Nem, sajnos nem tudjuk javítani garanciában, de természetesen állunk rendelkezésére ilyen problémák esetén garancián túli keretek közt. Érdemes ilyen esetekben felkeresni a termék gyártóját, és vele egyeztetni a továbbiakról. Volt már rá példa, hogy a gyártó megtérítette a vásárlónak a javítási költségeket, de ezt minden esetben egyedileg bírálják el, ami sajnos elég hosszú idő és bizonytalan a kimenetele.

Természetesen igen. Ingyenesen segítünk feltenni, és garanciát vállalunk rá. Amennyiben elrontanánk felrakáskor (buborékos lesz, nem fekszik fel rendesen), úgy szintén ingyenesen pótoljuk azt. Nem kell aggódnia amiatt, hogy esetleg otthon Ön elrontaná.

Hozott üvegfóliára nem tudunk garanciát vállalni, és a felhelyezését sem vállaljuk. 

Ha nem találta meg a kérdésére a választ, akkor írjon nekünk!

Rólunk mondták ügyfeleink

Megtekintett termékek

Ezeket a termékeket korábban már megnézte


SMART, SMART CLINIC PUG, SMART CLINIC

Csatlakozz privát közösségünkhöz!
Érdekelnek a részletek?

ÉRDEKELNEK