FIGYELEM! A készülék szerviztámogatottsága 2020.03.16-kor lejárt. A továbbiakban nincs lehetőségünk új alkatrészek beszerzésére ehhez a készülékhez. Emiatt a garanciális feltételeinket sem tudjuk a továbbiakban biztosítani. A készleten lévő alkatrészeket igény esetén beépítjük garancia nélkül. Kérjük, ennek tudatában dönts a javításról.
Ez a készülék viszonylag sokféle hibajelet produkálhat, azonban a legtöbb meghibásodás leejtésből vagy ütődésből ered. Az iPad 3 kijelző cseréje a legsűrűbben előforduló javítási folyamat, de szintén sokan látogatnak iPad 3 szervizünkbe és kérik a hátlap vagy dock csatlakozó cserét. Atáblagép meghibásodása lehet szoftveres eredetű is. Ilyen esetekben általában a különböző csatlakozók és szalagkábelek romlanak el. Ebből az okból kifolyólag lehet szükség az tablet fülhallgató szalagkábel javításra vagy a Wi-Fi/Bluetooth csatlakozó cseréjére. Természetesen szervizünkben az elsődleges diagnosztikát követően azonnal megkezdjük a javítási folyamatokat. Az iPad 3 szervizelése során kizárólag neves külföldi beszállítóktól vásárolt minőségi alapanyagokkal dolgozunk. iPad 3 javításainkra fél év garanciát vállalunk.