Galaxy A7 (2016)

Tudod, hogy melyik alkatrészt szeretnéd cseréltetni velünk? Mutasd az árlistát » vagy
A hibajelenséget ismered, de nem tudod, mit kell ehhez kicserélni? Megadom a hibát »

A szervizelés folyamata

Javítás előtt
Javítás közben
Javítás után
    1. A készülék eljut a szervizünkbe.
    2. Rögzítjük a személyes és a készüléked adatait. (A továbbiakban elektronikus értesítéseket küldünk az állapotváltozásokról.)
    3. Átvételi elismervényt küldünk e-mailben, illetve tájékoztatunk a javítás megközelítőleges áráról és időtartamáról.
      A javítások 75-80%-a órán belül elkészül, az esetek fennmaradó 10-15%-ában 1-2 nap, bonyolult problémák vagy egyedi alkatrészigény esetén (5-10%) 1-2 hét is lehet.
    1. Szerviztechnikusaink a javítás megkezdése előtt teljeskörűen tesztelik a készüléket.
    2. Ha más meghibásodást is találunk, azt még a javítás megkezdése előtt jelezzük neked.
    3. Elvégezzük a javítást, majd ismét teszteljük a készüléket.
    4. A javítás közben automatikus értesítéseket küldünk az állapotváltozásokról a megadott e-mail-címre. Így egyszerűen nyomon követheted a folyamatot.
    1. A javítás elvégzéséről szintén e-mailben értesítünk, hogy a készülék átvehető – vagy futárrendelés esetén átadtuk a szervizfutárnak.
    2. Átvételkor kollégáink a megjavított készülék mellett hasznos tanácsokat is adnak a készülékhasználattal kapcsolatban, illetve néhány kiegészítőt is ajánlanak.

Mivel készülj a szervizbe?

Ahhoz, hogy hibás készüléked javítását meg tudjuk kezdeni, egyetlen dologra van szükségünk tőled: annak hozzáférhetőségére. Ez két módon lesz lehetséges:

  • gyári állapotra vissza van állítva (Ez a legkézenfekvőbb.)
  • biztosítod számunkra a készülék összes funkciójához való hozzáférést (Meg kell adnod jelkódod.)

Miért kell megadnom a jelkódot?
Ne aggódj, nem a személyes adataidra vagy a féltve őrzött képeidre pályázunk. Szigorú adatvédelmi szabályzattal rendelkezünk. A javítás része az alapos tesztelés, hogy még a szétszerelés előtt kiszűrjük az esetlegesen észre nem vett hibákat, illetve javítás után teszteljük, hogy valóban tökéletesen működő állapotban adjuk vissza neked.

Jelkód hiányában nem férünk hozzá a készülék összes funkciójához.



Mivel ne készülj a szervizbe?

A javításhoz tényleg semmi másra nincs szükség, csak a készülékedre – a fent részletezett állapotban. Sem a gyári kiegészítőkre, sem dobozra, sem kábelre nincs szükség. A készülék papírjai miatt sem kell feltúrnod a lakást, mert erre sem lesz szükség.

Fontos, hogy a hibajel felfedezését követően mielőbb meg tudjuk kezdeni a javítást, hogy ne keletkezzenek további károsodások. Arra sem érdemes pazarolnod az idődet, hogy te magad keress alkatrészeket. Egyrészt, mert nálunk olcsóbban nem tudod beszerezni, másrészt mert az így eltelt idővel is csak a készülék állapotának további romlását kockáztatjuk.

Nálunk már minden megvan, amivel gyorsan megjavíthatjuk a készüléked. Már csak arra van szükség, hogy behozd nekünk.

Galaxy A7 (2016)

FIGYELEM! A készülék szerviztámogatottsága 2019.12.01-kor lejárt. A továbbiakban nincs lehetőségünk új alkatrészek beszerzésére ehhez a készülékhez. Emiatt a garanciális feltételeinket sem tudjuk a továbbiakban biztosítani. A készleten lévő alkatrészeket igény esetén beépítjük garancia nélkül. Kérjük, ennek tudatában dönts a javításról.

Ne hagyd, hogy a probléma továbbra is fennálljon!

Keresd fel szervizünket, hogy az élet újra menjen tovább.

Összetett a problémád? Nem vagy biztos a megoldásban?

Kérj részletes árajánlatot, hogy rövid időn belül együtt megoldást találjunk rá.

Milyen hibát tapasztalsz a készüléken?

Válaszd ki a tapasztalt hibajelenséget, és mutatjuk, milyen alkatrész cseréjére számíthatsz

Összetett a problémád? Nem vagy biztos a megoldásban? Kérd árajánlatunkat!

Ezekben is számíthatsz ránk

  • Személyre szabott kiegészítőket kínálunk

    Elolvasom
  • Régi készülék beszámítása, új vásárlása esetén

    Elolvasom
  • Technikai segítségnyújtás, oktatás

    Elolvasom

100% garantált elégedettség

Akár élettartam garancia az elvégzett javításokra
Olvasd el garanciális feltételeinket!

Bővebben a garanciáról

Kövess minket az instán

#SMART_CLINIC_HU